Originally posted by mika_el
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E 36 ovenkahva
Collapse
X
-
Kyselit niistä farkun takaluukun johdotuksista, se inssi joka ne on suunnitellu niin on kyllä varmasti istunu silmän päällä. mut mulla ainakin sen verran ongelimii niiden kans et takalasinpyyhin -ja lämppäri ei pelaa ja ja tietokone herjaa jostain (alkup.)hälyn takaluukun oikkarista, mut häly kyl toimii silti takaluukustakin. johtosarja ilm. väsyy vaan jossain vaihees siihen luukun availuun,eipä kyllä inspaa yhtään alkaa vaihtelee johtoja tms. kirjoitteleppa jos löytyy oikotie onneen...Esim. mistä valmis johtosarjanpätkä? Mut jos ei vielä mitään ongelmii oo niin älä oo murheellinen, kyllä ne sieltä ilmestyy...
Comment
-
-
Kahva
Mulla oli omassa autossa vänkärin puolella sellainen vika et ovi aukes vasta sillon kun nosti kahvaa todella ylös ja hieman väkisin. Ja nyt se ei enää aukea ollenkaa. Purin sen ovipahvin pois niin sieltä on mennyt semmoinen rauta poikki mikä on kiinteästi kahvassa kiinni. Eli uuden kahvan joutuu ostaa. Kukaha tietää joutuuko ostaa koko mustan kahva osan missä on lukkopesä ja itse kahva vai onko tuohon joku tarvike osa?? Eli se katkennut rauta jonka voisi vaihtaa. Auto siis 320 vm92 e36 coupe
Comment
-
-
Originally posted by Jukepoi View PostMulla oli omassa autossa vänkärin puolella sellainen vika et ovi aukes vasta sillon kun nosti kahvaa todella ylös ja hieman väkisin. Ja nyt se ei enää aukea ollenkaa. Purin sen ovipahvin pois niin sieltä on mennyt semmoinen rauta poikki mikä on kiinteästi kahvassa kiinni. Eli uuden kahvan joutuu ostaa. Kukaha tietää joutuuko ostaa koko mustan kahva osan missä on lukkopesä ja itse kahva vai onko tuohon joku tarvike osa?? Eli se katkennut rauta jonka voisi vaihtaa. Auto siis 320 vm92 e36 coupei4 M50-23
EX:
318,320i,318is,328i,M3,530d,330e,545e
Comment
-
-
Originally posted by Jannu View PostMulla oli vanhassa autossa just sama homma. Ostin käytettynä 'uuden' kahvan ja vaihdoin lukkopesän. Lukkopesän vaihto oli hieman rasittava operaatio mutta pikku näppäryydeellä siitä selvisi ja hyvillä hermoilla.
Comment
-
Comment