Announcement

Collapse
No announcement yet.

Remmiahdettu E36 325

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hammu
    Moderator
    • Nov 2006
    • 3971
    • Nurmijärvi

    #61
    Vaikka onkin jo turhaa enää jauhaa tästä, mutta onko E36 ja E46 korimallit vertailukelpoisia keskenään?

    330:ssä olis kuitenki 230? kaakkia. Siihen +20% on jo melkeen 280hv.



    Ainakin nuo DNSF:n poijaat vertailee keskenään s13 ja s14 200sx:iä

    Comment

    • Bullitt
      BTCF Member
      • Jul 2002
      • 2786
      • Turku

      #62
      Nonii. Nyt se porsaanreikä löytyi. E30 uudet tehorajat on 306 * 1,2. Hallelujaa.

      Tuota TUV-juttua ihmettelen itsekin. Jos pistää autoon matalammat jouset, niin se TUV-lappu on pakko olla, jos katsastusmiehellä sattuu sellainen päivä olemaan. Ilman sitä ei tule mitään. Jos kyseinen paperi löytyy, niin ei mitään ongelmia. Kumma voima yhdellä aanelosella.

      Mutta jos ahdinsarjan mukana seuraa vastaava paperi, niin sillä ei ole mitään virkaa. Samanlaisesta todistuksesta kuitenkin on kyse, vaikka jouset ja ahdin nyt hiukan eri asia ovatkin.

      Millä perusteella AKE on päättänyt, että jousisarja pitää ehdottomasti olla TUV:n hyväksymä, mutta jos kyseessä on ahdin, niin tässä tapauksessa TUV:n todistuksella ei ole mitään merkitystä?


      Comment

      • mukko
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2003
        • 5965
        • Uleåborg

        #63
        ..........
        Last edited by mukko; 30-10-2007, 19:11.
        -- Official member of BTCF-Sauna Team --

        Save the World, Fuck The Fuel Economy
        Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

        Comment

        • Keimo
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 2032
          • Kekkoslovakia

          #64
          Originally posted by Bullitt View Post
          Nonii. Nyt se porsaanreikä löytyi. E30 uudet tehorajat on 306 * 1,2. Hallelujaa.

          Tuota TUV-juttua ihmettelen itsekin. Jos pistää autoon matalammat jouset, niin se TUV-lappu on pakko olla, jos katsastusmiehellä sattuu sellainen päivä olemaan. Ilman sitä ei tule mitään. Jos kyseinen paperi löytyy, niin ei mitään ongelmia. Kumma voima yhdellä aanelosella.

          Mutta jos ahdinsarjan mukana seuraa vastaava paperi, niin sillä ei ole mitään virkaa. Samanlaisesta todistuksesta kuitenkin on kyse, vaikka jouset ja ahdin nyt hiukan eri asia ovatkin.

          Millä perusteella AKE on päättänyt, että jousisarja pitää ehdottomasti olla TUV:n hyväksymä, mutta jos kyseessä on ahdin, niin tässä tapauksessa TUV:n todistuksella ei ole mitään merkitystä?
          Avaatko vähän tuota tehorajajuttua? Mikä nyt toimii vertailuautona ?

          Enpä ole tuohon TÜV:n asemaan testauslaitoksena sen kummemmin perehtynyt, mutta näyttäisi se olevan päästötestien osalta hyväksyttyjen testilaitosten listalla.

          Remmilaitteista sen verran, että onkohan ne testit tehty itse laitteella, eikä auton ja remmin yhdistelmälle siten, että EU:n päästörajat alittuisivat?

          Comment

          • jengstro
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2006
            • 380
            • 02-alue

            #65
            Originally posted by kake View Post
            Oman E36:n katsastin remmille 325:n jarruilla, tehoraja siis 192hv + 20% = 230hv.
            Mitäs tuo lysti maksoi?

            Comment

            • kake
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2002
              • 590
              • Kerava

              #66
              Originally posted by jengstro View Post
              Mitäs tuo lysti maksoi?
              Empä ikinä laskenut loppusummaa, mutta pelkkä ahdin maksoi tuolloin 2520€.

              Kyllä siihen taisi toinen mokoma mennä kaikkeen pikkukilkkeeseen, suuttimet, putket, jne, jne.....
              Tallissa: Z4 35is Alpinweiss III ja Camino

              Comment

              • BMW 325I avo
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2004
                • 832
                • Tampere

                #67
                Originally posted by Keimo View Post
                Avaatko vähän tuota tehorajajuttua? Mikä nyt toimii vertailuautona ?
                Varmaan se edellinen viesti kirvoitti tämän sarkastisen tehoraja kommentin.
                // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎