Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 328 viritys

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TeemuT
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2007
    • 329
    • Muhos

    #46
    Moi
    Tuossa pari kuvaa kun 1.5v sitten tein imusarjamodauksen, hyvin on pelannut.
    Samassa myös tuon kaasuläpäm suurennos, siitä ei muita kuvia kuin kuva valmiista. Käytin sen säteisporakoneessa aikuiskoulutus keskuksessa ja läppä on laserilla leikattu.
    Imusarja piti kerran 0ttaa uudelleen irti kun siihen jäi vuotoa mutta kun tein paremman tiivisteen korkista väliin on se pelannut moitteetta.
    Lisääkin kuvia on jos joku kaipaa, laita sähköpostin osoite privalla.
    Last edited by TeemuT; 14-02-2011, 10:40.
    -TT-
    F30 320d

    Comment

    • Silli
      Bimmer Rookie
      • May 2003
      • 101
      • Vantaa

      #47
      Kuka on vaihtanut nokat M52B28 moottoriin ? Pitäis nokat vaihtaa ja mitä olen netistä lueskellut niin pelottelevat katkeamisilla ? Miten ne vois katketa jos pyörittää koneen kohtaan jossa vain yhden pytyn venat on alhaalla, sitten avaa muut pukit ja viimeiseksi tämän sylinterin pukin jolloin nokkahan nousee nätisti ylös. Pakonokalle sama homma. Olen puuhannut vaan kasiventtiili kansien kanssa eikä niissä ole tällaista ongelmaa...
      Ajoitustyökalut on.
      Kokemuksia, ohjeita ?

      Imusarjamodista viikon kokemuksen perusteella
      Vaihto oli vmäinen koska kourat ei meinannu mahtua joka paikkaan. Aikaa meni 5 tuntia kun huolella teki.
      sigpic
      E91 320D /// M-SPORT Touring
      Ex: E36 328 /// Touring Ex harraste, nykyinen kiertopalkinto
      Ex: E30 325 Touring

      Comment

      • jii.veivo
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2005
        • 564
        • Haapavesi

        #48
        Originally posted by Silli View Post
        Kuka on vaihtanut nokat M52B28 moottoriin ? Pitäis nokat vaihtaa ja mitä olen netistä lueskellut niin pelottelevat katkeamisilla ? Miten ne vois katketa jos pyörittää koneen kohtaan jossa vain yhden pytyn venat on alhaalla, sitten avaa muut pukit ja viimeiseksi tämän sylinterin pukin jolloin nokkahan nousee nätisti ylös. Pakonokalle sama homma. Olen puuhannut vaan kasiventtiili kansien kanssa eikä niissä ole tällaista ongelmaa...
        Ajoitustyökalut on.
        Kokemuksia, ohjeita ?

        Imusarjamodista viikon kokemuksen perusteella
        Vaihto oli vmäinen koska kourat ei meinannu mahtua joka paikkaan. Aikaa meni 5 tuntia kun huolella teki.
        Ei katkea nokat kun löysäät sitä tasaisesti joka puolelta vähän kerrallaan.
        e38 750ial
        Husaberg 650 fs -05
        http://www.btcf.fi/forum/showthread....51#post2483951

        Comment

        • Jupi85
          Bimmer Rookie
          • Nov 2004
          • 177

          #49
          m50b25 imusarja ostettu tänään, sit ootellaan matkahuollosta, että pääsee suuremmin ihmettelemään : )

          Comment

          • Takalo_kari
            BTCF Member
            • Mar 2007
            • 1359
            • tku

            #50
            Lykkäsin eilen 325 imusarjan paikalle, ja olin tyytyväinen persdynon tuloksiin.

            nyt aamulla ilmeni ongelma eli nykii pienillä kierroksilla kun kaasu painetaan nopeasti pohjaan, voisiko olla imuilmavuotokyseessä?
            Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
            -On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
            Kiitos ajastasi? :think

            Comment

            • TeemuT
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2007
              • 329
              • Muhos

              #51
              Kuulostaisi siltä että voisi ollakkin. Minulla ei ainakaan nyki ei muutenkaan eroa ajossa entisestä. Kokeile brake cleanerillä vaikka aluksi onko jossain vuotoa se kertoo aika pienetkin vuodot kun koneen käyntiä kuuntelee suihkauttaessa.
              -TT-
              F30 320d

              Comment

              • ][_äski
                Bimmer Rookie
                • Apr 2007
                • 80
                • Espoo

                #52
                Minkä asteisia nokkia suosittelisitte tuohon imusarja + pakosarja + ohjelmointi modiin? ja pystyykö vakio noikkia työstämään m52b28:ssa?
                e36 328i invidual cabriolet M-Sport -98
                ex. e46 320d Touring -00
                ex.e36 325 TDS Touring

                Comment

                • edemcustom
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2010
                  • 464
                  • Turku Finland

                  #53
                  kysytään täs samalla että onko noilla kiinan peltipakosarjoilla mitään hyötyä? paitsi pienet murinat? onko oma m52 peltipakosarja parempi?
                  kiitos!
                  /// M G30 530e

                  /// M E30 325i

                  Comment

                  • zoni328
                    Newbiemmer
                    • Jun 2010
                    • 14
                    • Suomi

                    #54
                    Nyt on keskustelu jumittunu mielenkiintoiseen kohtaan.. Itsekkin olen tuota pähkäillyt. Valoittakaahan vähän asian laitaa ja kertokaa omia kokemuksianne.:think

                    Comment

                    • unizz
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2009
                      • 39
                      • Suomi

                      #55
                      löytykös jostai niitä sopivia pakosarjoja mitä ihmiset suosittelee? selviskö kenelekkää tuo röpötys matalilla kierroksilla kun painaa kaasunpohjaa?

                      Comment

                      • Topi08
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2008
                        • 4461
                        • .

                        #56
                        Originally posted by unizz View Post
                        löytykös jostai niitä sopivia pakosarjoja mitä ihmiset suosittelee? selviskö kenelekkää tuo röpötys matalilla kierroksilla kun painaa kaasunpohjaa?

                        Sieltä valikoimaan mieleinen.

                        Comment

                        • Niksiville
                          Newbiemmer
                          • Mar 2012
                          • 3
                          • Parainen

                          #57
                          Mites pitkälle vakiokytkin mahtaa kestää m52 kanssa? Ei oikein tahtonut löytyä aikaisempaa tietoa/kokemuksia miltään topicilta
                          Teoria on sitä kun tietää kaiken mutta mikään ei toimi.
                          Käytäntö on sitä, kun kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi.
                          Eli kun teoria ja käytäntö yhdistetään, mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä että miksi.

                          Comment

                          • deemu79
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2011
                            • 453
                            • Helsinki

                            #58
                            Originally posted by Niksiville View Post
                            Mites pitkälle vakiokytkin mahtaa kestää m52 kanssa? Ei oikein tahtonut löytyä aikaisempaa tietoa/kokemuksia miltään topicilta
                            Yleensä vaparina pysyttäessä vakiokytkimet kestää melko hyvin katukäytössä ja ahtimen tuoman lisäväännön myötä taas joutuu sitten päivittämään. Pätee moneen merkkiin.
                            sigpic
                            328i Coupe M-Sport -95

                            Comment

                            • Pazi88
                              Moderator
                              • Jan 2007
                              • 11108
                              • Oulu

                              #59
                              Näyttää jopa m50b20 koneen pienempi kytkin kestävän 328:ssa, että eiköhän se vakiokytkin kohtuu pitkälle pidä.

                              Instagram, YouTube kanava
                              ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                              Comment

                              • ruupanen
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2006
                                • 5152
                                • Joensuu

                                #60
                                Perus imusarja / putkisto modeilla on kyl vakiokytkin kestänyt melkoista rääkkiä renkaan poltosta kärrin vetoon ilman ongelmia. Joten vakio kyllä pitää ihan tarpeeksi.
                                E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                                Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎