Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 328 putkisto/takapönttöasiaa + M52 ohjelmointia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bemu500
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2005
    • 2992
    • INvaLA

    #61
    Originally posted by Bemu500 View Post
    Pitääki vloppuna testa et ottaa ton läppäsysteemin poies käytöstä :think
    Nyt on läppä auki. Kyllähän siinä pieni ero äänissä tulee ja kutosen äänet tulee paremmin esiin

    Sisälle/ajossa eroa ei kyl juurikaan huomaa.
    -Official member of BTCF-Sauna team-


    e91 325i -06

    Comment

    • JaniK86
      Bimmer Rookie
      • Sep 2005
      • 196
      • Temmes

      #62
      ite laitoin justiin kateilta tulemaan yhen 3" putken ja perään joku iso simonssin vaimennin, äänet semmoiset pehmeät kutosen murinat ja ei ainakaan 80 vauhissa kuulu häiritsevästi sisälle
      ..............................................
      BMW 325i Coupe -94

      ex- BMW 328i Sedan Individual -96 Techno Violett --> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=114699
      ex- BMW 316 2d Automatic -88
      ex- BMW 518 E28 vm.84 projekti http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=145466
      ex- BMW 320i Coupe -93
      ex- BMW 520 E28 -84

      Comment

      • datzka
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2005
        • 778
        • Jyväskylä

        #63
        Originally posted by mika68 View Post
        Missäs käytit auton penkissä? Mikälaisia vääntöarvoja näytti penkki vakiona/modattuna?
        Jyväskylässä MoTest niminen pulju, http://motest.fi/

        Vääntöarvot hieman kummastuttaa itseäni, vaikuttivat aika alhaisilta eli

        Vakiona 268nm
        Modattu 252nm :think

        Tosin vääntö alue on yli 3000rpm huom. laajempi..

        Tekis mieli käydä vielä karalalla ajamassa lukemat, mutta pitää katsoa. Säätämistä tuossa olisi tosin, kun ei vaan kukaan noita osaa ilmeisesti täällä säätää :/
        ///M3 97-

        Comment

        • PP440
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2007
          • 1263
          • Mikkeli

          #64
          Originally posted by Kimita00 View Post
          Noniin. Nyt on läppä selällään ja molemmat röörit auki. Täytyy kyl sanoa et tuossa vakiopöntössä on just hyvä saundi. Testatkaapa vastaavan laisen putken omistajat että onko teillä se läppä jumissa!! Ite testailin moneen otteeseen alipaineletkut irti ja kiinni ja venttiilin sähköjohtoa käytin pois mut läppä oli aina kiinni. Kaveri kun kävi polkeen kaasua nii läppä oli kiinni vaikka yli 2500 kierrosta koneessa. Aukastiin läppä sit puisella kepillä ja se oli tosi jäykkä. Niin jäykkä että se alipainemekanismi ei sitä ois saanu koskaan liikutettua! Varmaan paskottunu ja ottanu ruostetta sen verran et heittäny toimimasata. Nyt on läppä auki ja venttiililtä johto irti. Tuntuu et täyskaasukiihdytyksessä on voimaa vähä erilailla. Eihän tuo ihmekään ku se läppä ollu aina kiinni. Mut äänet on kyl kans nyt just kohillaan, ei tosiaankaan liian isot teinipörinät! Ja sitähän tässä oltiin hakemassa!
          Toi alipaineletku härpäke on Cäbissä myös takakontissa? Ylihuomenna menossa tallille (40km matka), ni vois vetästä...

          edit: siellähän se, vasemmassa laidassa.. muovisuojan alla. Nyt on läppä cäbistä selällään..
          Last edited by PP440; 13-01-2008, 19:05.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎