ite laitoin justiin kateilta tulemaan yhen 3" putken ja perään joku iso simonssin vaimennin, äänet semmoiset pehmeät kutosen murinat ja ei ainakaan 80 vauhissa kuulu häiritsevästi sisälle
..............................................
BMW 325i Coupe -94
Vääntöarvot hieman kummastuttaa itseäni, vaikuttivat aika alhaisilta eli
Vakiona 268nm
Modattu 252nm :think
Tosin vääntö alue on yli 3000rpm huom. laajempi..
Tekis mieli käydä vielä karalalla ajamassa lukemat, mutta pitää katsoa. Säätämistä tuossa olisi tosin, kun ei vaan kukaan noita osaa ilmeisesti täällä säätää :/
Noniin. Nyt on läppä selällään ja molemmat röörit auki. Täytyy kyl sanoa et tuossa vakiopöntössä on just hyvä saundi. Testatkaapa vastaavan laisen putken omistajat että onko teillä se läppä jumissa!! Ite testailin moneen otteeseen alipaineletkut irti ja kiinni ja venttiilin sähköjohtoa käytin pois mut läppä oli aina kiinni. Kaveri kun kävi polkeen kaasua nii läppä oli kiinni vaikka yli 2500 kierrosta koneessa. Aukastiin läppä sit puisella kepillä ja se oli tosi jäykkä. Niin jäykkä että se alipainemekanismi ei sitä ois saanu koskaan liikutettua! Varmaan paskottunu ja ottanu ruostetta sen verran et heittäny toimimasata. Nyt on läppä auki ja venttiililtä johto irti. Tuntuu et täyskaasukiihdytyksessä on voimaa vähä erilailla. Eihän tuo ihmekään ku se läppä ollu aina kiinni. Mut äänet on kyl kans nyt just kohillaan, ei tosiaankaan liian isot teinipörinät! Ja sitähän tässä oltiin hakemassa!
Toi alipaineletku härpäke on Cäbissä myös takakontissa? Ylihuomenna menossa tallille (40km matka), ni vois vetästä...
edit: siellähän se, vasemmassa laidassa.. muovisuojan alla. Nyt on läppä cäbistä selällään..
Comment