Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36, M3 tekniikan istuttaminen vakio 325:een

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #61
    Ekassa viestissä kysyttiin onko tuo konversio mahdollista, laillista ja kysyttiin lisäksi kokemuksia. Mielestäni juuri näitä asioita tässä puitiin, vaikkakin sitä M-sarjan vertailukäyttöä mietittiinkin E30 pohjalta (sinänsä se ja sama, molempiin koreihin pätee sama ongelma laillisuuden kannalta) ja ripaus offtopiccia tulikin mukaan E30 painojakauman muodossa.

    Tuo on mahdollista siis katsastaa laillisesti, mikäli saat katsastuskonttorin vakuuttuneeksi/löydät konttorin joka hyväksyy M-sarjan autot vertailuun. Ake ei niitä hyväksy, vaikka lain mukaan ne pitäisi hyväksyä. Mikäli saat muutoskatsastettua tämän tekniikan kerran, voit vuosikatsastuksen hoitaa missä vaan ilman pelkoa että auto julistetaan laittomaksi. Selvitä kuitenkin se asema ennen rakentamista. Prosentteja tulee aika paljon väkisinkin, jälleenmyyntiarvo on surkea joten ei kannata tehdä kuin itselle, homma itsessään on bolt-on tyylinen. Kelpaako yhteenvedosta?
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • jjkoski2
      Newbiemmer
      • Dec 2007
      • 16

      #62
      Se on haettava sitten M3 saksasta ja vietävä sen rallipolulle. Ja vielä punakilpisenä, jottei tarvitse veroista kärsiä.

      Ja paalattava se jonnekin perisuomalaisen hongan kylkeen, "vitosella täyttä".

      --> Suomi-Saksa 1-0

      Kiitos ja näkemiin.
      E36 325, -92, myyty osina.
      Käyttöautoksi vaihtui E36 325 -91 (Audi Coupé meni vaihdossa)
      Muitakin harrastuksia:

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎