Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36:een m30b35 tekniikka?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4647
    • Tuusula

    #46
    Originally posted by mizter View Post
    elikkä mitä jos autoon on asennettu ja muutoskatsastettu alustasarja jonka sopivuus on malleihin 325/328 ja auto itse on 325, niin eikös se silloin vastaa 328 mallin alustaa vaikka alkuperäisissä oliskin eroja?
    Jarrut, kallistuksenvakaajat, jarrupääsylinteri. Ei tietoa onko samat mutta noiden tulee myös vastata 328:a.

    ja toinen juttu. eli jos tommosen m62b35 koneen tonne päättäisi laittaa ja sen saisi toimivasti asennettua ja iskutilavuuden + tehon kasvu menee 328:iin verraten sallitun rajan sisään niin mitä katsastusinssi voi siinä kohtaa vastustella?
    Ei voi vastustella. Sinun tulee pystyä osoittamaan että tuo mosa täyttää auton päästövaatimukset, ja että teho & tilavuus pysyy sallituissa rajoissa.

    En tiedä millä puolella E38 / E39:ssä on öljypohjan möykky, mutta kolmekutosessahan se on akselin takapuolella.. Alpinaltahan saisi periaatteessa valmiit palikat mutta sitä varten tarvitsisi B8S:n runkonumeron & ison tukun rahaa
    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

    ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎