Originally posted by Antti O
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 etuvalot, huolia ja murheita. Vaihtoehtoja uusille?
Collapse
X
-
Originally posted by Antti O View PostKokemuksia noista piritekin etuvaloista? 180eurolla saisi parin Depo merkkisiä.
Toisaalta taas en tahtoisi ostaa uusia etuvaloja tuohon kun varmaan vaihdan autoa vuoden sisällä joten käytetty kuskinpuolen umpio varmaan piisaisi.
Mielessä käynyt jos tuosta purkaisi lasin irti ja putsaisi sen ja liimaisi uusiksi kasaan, kokemuksia tästä?.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Itelläni oli aikanaan sama ongelma...
Lasit irti ja leivinuunissa jälkilämmöllä yön yli kuivamassa
(Koko valohäsmäkkä. Polttimot vaan pois).
Sit tiivistys lakka lasin reunaan ja kiinni. taas yön yli kuivatus ja umpiot kiinni...
Ei oo kahteen vuoteen kosteutta näkyny, vaik oon painepesurilla pessy.E90 330i -05 6v. man.
Harley-Davidson Sportster C1200 Screamin' Eagle II -07
Exät:
E39 520i -97 :think
E36 320i sedan -94
E28 520i -87 bavaria Oolt skool
Comment
-
-
Originally posted by Valunki View PostItelläni oli aikanaan sama ongelma...
Lasit irti ja leivinuunissa jälkilämmöllä yön yli kuivamassa
(Koko valohäsmäkkä. Polttimot vaan pois).
Sit tiivistys lakka lasin reunaan ja kiinni. taas yön yli kuivatus ja umpiot kiinni...
Ei oo kahteen vuoteen kosteutta näkyny, vaik oon painepesurilla pessy.
Eli ymmärsin tuon tekstisi sellain että umpion heittää lämpimään että liima pehmenee ja sitten lasin vääntää auki, putsaa vanhat liimat pois ja uusi liima tilalle ja taas lämpimään yöksi.. ?
Comment
-
-
Originally posted by Nicov View PostTästä olen lukenut jostain toisestakin topicista. Itsellänihän oli sama homma että huurtuivat kun pesi jne. Toisesta threadista sitte löyty että ottaa ajovaloista pois ne mustat härpättimet sieltä takaa, mitkä suojaavat polttimoita, niin sielä pääsee ilma vaihtumaan. Itsellä tämä auttoi. Auto seisoi reilun päivän pihassa enkä ajanut ollenkaan ja kun lähdin ajeleen niin oli huurut lähtenyt eikä ole tullut takaisinkaan.
Aiemmin tuonne ei ole mitään mennyt mutta Shellin pesussa pari kuukautta takaperin sitä sinne jostain pääsi. Painepesurilla en kyllä ole sohinut muutenkaan, vaan itse pestessä hoitanut hommat ihan kauravoimin.e61 525d (2006)
ex: e36 328i M-Sport (1996)
ex: e30 316i (1988)
Comment
-
Comment