No nyt on laatikko purettu, ja pikaisen ihmettelyn perusteella ei tosiaan puutu kuin kepin keskellä pitävät "holkit", mikä toimii samalla pakkilukkona.
Eli periaatteessa ihan kotikonstein tehtävä muutos, mikäli mielikuvitusta ja työkaluja riittää.
Ilman noita keppi makaa kokoajan 5-6 vaihteiden välissä vapaalla kumminkin. Niin ja liikennevaloissa saattaa mennä pakkiakin välillä silmään.
Eli laatikko kyllä toimii noinkin kunhan on tarkkana kepin kanssa.
Tosiaan ylemmän linkin nro 16, niin katselin omasta laatikosta että siellä on kyllä 3 jousta+kuulaa, mitkä estää juuri tuon pykälien päällekkäin menemisen, eli en usko että noihin pitää kajota ollenkaan.
Eihän ne pykälät mene päällekkäin smg:ssäkään, ja siinäkin yksi tanko vaihtaa vaihteet samalla periaatteella kuin keppikin.
Saas nähä, kai tällä joskus vielä ajetaan
Eli periaatteessa ihan kotikonstein tehtävä muutos, mikäli mielikuvitusta ja työkaluja riittää.
Ilman noita keppi makaa kokoajan 5-6 vaihteiden välissä vapaalla kumminkin. Niin ja liikennevaloissa saattaa mennä pakkiakin välillä silmään.
Eli laatikko kyllä toimii noinkin kunhan on tarkkana kepin kanssa.
Tosiaan ylemmän linkin nro 16, niin katselin omasta laatikosta että siellä on kyllä 3 jousta+kuulaa, mitkä estää juuri tuon pykälien päällekkäin menemisen, eli en usko että noihin pitää kajota ollenkaan.
Eihän ne pykälät mene päällekkäin smg:ssäkään, ja siinäkin yksi tanko vaihtaa vaihteet samalla periaatteella kuin keppikin.
Saas nähä, kai tällä joskus vielä ajetaan
Comment