Dodiin,
Yrittelin tietoa jo searchilla etsiskellä, muttei oikeen vastaavaa löytynyt..
Elikkä potilaana otsikon mukainen 328i -95 137tkm.
Auto oli perjantaina huollossa, jossa tehtiin inspection 2 huolto täydellisenä + ruksailtiin lisukkeiksi varalta vielä vesipumppu ja termostaatti. No sain auton iltapäivällä huollosta ja pienen lenkin ajeltua huomasin että auton käydessä valoissa ettei kaikki ole aivan kohdallaan. Eli normaalityhjäkäynti, mitäs se nyt onkaan 600-700 ? niin ajoittain yskäisee putkeen ja kierrokset tipahtaa hetkellisesti hitusen kiekkamittarista katsottuna. Tuntuu persuksissa tärähdyksenä ja kun kuuntelee auton ulkona niin "yskäisee" välillä putkeen. Kierroksilla tuntuu toimivan ilman minkäänmoisia oireita.
No takaisin liikkeeseen, jossa asiallinen huoltoneuvoja tuli itse asian toteamaan ja sovittiin, että tuon auton tsekattavaksi lauantai aamusta. Tarkistivat asennetut tulpat, vikamuistin, imuilmavuodot.. No mitään ei tähän hätään löytynyt ja varattiin kylläkin aika autosähkärille. Kuulemma ei mitään vaarallista ja autolla uskaltaisi ajella.
No rupesi sitten yskimään tiheämmin eilisen ajelun jälkeen. Huoltoon varattu aikakin on vasta loppu kuusta, joten aattelin teiltä tietäviltä kysäistä mistähän moista vikaa kannattaisi lähteä metsästämään. Onko tuommoisessa perus insp. 2 huollossa voitu jotain ryssiä vai onko tosiaan mahdollista että niin paska tsägä käynyt pelin ruvetessa temppuilemaan heti huollosta haettua.. Tosiaan minulla ollessa auton tyhjäkäynnissä aikaisemmin mitään moista ei ole ollut.
Toivottavasti joku nyt tuosta jotain selvää sai ja ideoita mistä kannattaisi vikaa lähteä etsimään kaivataa.
Yrittelin tietoa jo searchilla etsiskellä, muttei oikeen vastaavaa löytynyt..
Elikkä potilaana otsikon mukainen 328i -95 137tkm.
Auto oli perjantaina huollossa, jossa tehtiin inspection 2 huolto täydellisenä + ruksailtiin lisukkeiksi varalta vielä vesipumppu ja termostaatti. No sain auton iltapäivällä huollosta ja pienen lenkin ajeltua huomasin että auton käydessä valoissa ettei kaikki ole aivan kohdallaan. Eli normaalityhjäkäynti, mitäs se nyt onkaan 600-700 ? niin ajoittain yskäisee putkeen ja kierrokset tipahtaa hetkellisesti hitusen kiekkamittarista katsottuna. Tuntuu persuksissa tärähdyksenä ja kun kuuntelee auton ulkona niin "yskäisee" välillä putkeen. Kierroksilla tuntuu toimivan ilman minkäänmoisia oireita.
No takaisin liikkeeseen, jossa asiallinen huoltoneuvoja tuli itse asian toteamaan ja sovittiin, että tuon auton tsekattavaksi lauantai aamusta. Tarkistivat asennetut tulpat, vikamuistin, imuilmavuodot.. No mitään ei tähän hätään löytynyt ja varattiin kylläkin aika autosähkärille. Kuulemma ei mitään vaarallista ja autolla uskaltaisi ajella.
No rupesi sitten yskimään tiheämmin eilisen ajelun jälkeen. Huoltoon varattu aikakin on vasta loppu kuusta, joten aattelin teiltä tietäviltä kysäistä mistähän moista vikaa kannattaisi lähteä metsästämään. Onko tuommoisessa perus insp. 2 huollossa voitu jotain ryssiä vai onko tosiaan mahdollista että niin paska tsägä käynyt pelin ruvetessa temppuilemaan heti huollosta haettua.. Tosiaan minulla ollessa auton tyhjäkäynnissä aikaisemmin mitään moista ei ole ollut.
Toivottavasti joku nyt tuosta jotain selvää sai ja ideoita mistä kannattaisi vikaa lähteä etsimään kaivataa.
Comment