Kuka muistaa (esimerkiksi niistä jotka ovat purkaneet autostaan tuon kapula-ajoneston) mitä ajonesto käytännössä tekee? Eikös se estänyt päävirta(DME) relettä kytkemästä?
							
						
					e36 vm93 apuuuvvva!!!
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Voiskohan olla sama homma kuin mulla e34, että kun meni akku tyhjäksi niin ei lähtenyt edes apuvirralla ennenkuin anto olla akkujen napojen jonkun aikaa irti?
 
 Eli akun navat irti ja takasi paikoilleen ja sit koittamaan uusiks. Itsellä ainakin auttoi.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 jaa-a.. mittasin kuitenkin akun ton käynnistysyrityksen jälkeen ja näytti 12.5VOriginally posted by r0zzi View PostVoiskohan olla sama homma kuin mulla e34, että kun meni akku tyhjäksi niin ei lähtenyt edes apuvirralla ennenkuin anto olla akkujen napojen jonkun aikaa irti?
 
 Eli akun navat irti ja takasi paikoilleen ja sit koittamaan uusiks. Itsellä ainakin auttoi.elämä on kovaa - osta tyyny!!!
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 kävinpä taas koittamas.. otin akun kengät irti ja annoin olla varmaa 15min sit kengät kii ja apuvirtaa.. mittasin nii näytti 13.5V, mut ei vaan tullu virtoja mun autoon.. tarkastin samalla sulakerasiasta kaikki sulakkeet yleismittarin "piipparilla" ja ne oli ok.. yx juttu jäi kyl kaiveleen, kun akun kengät oli irti niin mittasin niitten väliltä "piipparilla" ja sillonkin piippas et niitten välil olis muka yhteys!!!??? ja sit ku laitoin kengät akkuun kiinni, niin enää niiitte välil ei ollu yhteyttä!! en ymmärrä.. Jos tampereen lähistöltä löytyy joku guru joka vois tota mun ongelmakasaa lähteä katsomaan, niin sen kyllä korvaisin... ja semmonen vielä et missähän ton orggis hälyn sulake sijaitsee?? siitä kun on sireenistä katkottu piuhat, niin tuli vaan mieleen,et jos ne on oikosessa tai jtn..??? ois hyvä saada häly pois pelistä, niin vois todeta et johtuuko siitä..Originally posted by r0zzi View PostVoiskohan olla sama homma kuin mulla e34, että kun meni akku tyhjäksi niin ei lähtenyt edes apuvirralla ennenkuin anto olla akkujen napojen jonkun aikaa irti?
 
 Eli akun navat irti ja takasi paikoilleen ja sit koittamaan uusiks. Itsellä ainakin auttoi.Last edited by raipert; 24-11-2008, 13:21.elämä on kovaa - osta tyyny!!!
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Tuollain oli käyny jollekkin BMWboardilla
 
 Kannattaa tuotaki kokeilla jos ei ala vikaa löytymään.I had a problem with a 94 325iC. The drive away protection had turned on somehow when the car was unlocked from the drivers door. The car would start and drive when it was unlocked from either the trunk or the passenger door. Worth a try.........Good luck...............................................
 BMW 325i Coupe -94
 
 ex- BMW 328i Sedan Individual -96 Techno Violett --> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=114699
 ex- BMW 316 2d Automatic -88 
 ex- BMW 518 E28 vm.84 projekti http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=145466
 ex- BMW 320i Coupe -93
 ex- BMW 520 E28 -84
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 noniin.. vika on vieläkin hakusassa eikä vaan meinaa löytyä 
 sen verran olen taas tehnyt et purin ratin ympäriltä muovit ja mittailin virtalukolta yleismittarilla.. yhteen liittimeen tuli kokoajan 12V ja toinen liitin mihin tuli avaimen käännön jälkeen 12V, niin se liitin oli myös yhteydessä auton runkoon WTF!!!??? en ole autosähkön asiantuntija, mutta eikös tuo ole aika outoa?? ja mihinkähän tuo virta tuosta liittimestä etenee avaimen käännön jälkeen??
 
 jelepatkaa ymmärtämätöntä..Last edited by raipert; 26-11-2008, 15:55.elämä on kovaa - osta tyyny!!!
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 eikö kukaan osaa auttaa??? ei ois rahaa viedä mihinkään korjaamolle tuota ongelmapesäkettäOriginally posted by raipert View Postnoniin.. vika on vieläkin hakusassa eikä vaan meinaa löytyä 
 sen verran olen taas tehnyt et purin ratin ympäriltä muovit ja mittailin virtalukolta yleismittarilla.. yhteen liittimeen tuli kokoajan 12V ja toinen liitin mihin tuli avaimen käännön jälkeen 12V, niin se liitin oli myös yhteydessä auton runkoon WTF!!!??? en ole autosähkön asiantuntija, mutta eikös tuo ole aika outoa?? ja mihinkähän tuo virta tuosta liittimestä etenee avaimen käännön jälkeen??
 
 jelepatkaa ymmärtämätöntä.. elämä on kovaa - osta tyyny!!! elämä on kovaa - osta tyyny!!!
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Miulla on tollanen läpyskä bemarin omasta DDWA III -järjestelmästä. Tosin luin sen lävitte eikä siinä puhuttu valitettavasti siitä yhtään mitään että mitä jos se ei anna käynistysvirtoja.
 
 Mut sen verran mitä olen tota lukenu ja tapellu oman DWA II(?) kanssa niin sen pitäisi toimia jos se vilkkuva valo sammuu. Itellä jos jättää hälyn päälle ja koittaa startata niin pyörittää starttia kylläkin iloisesti mutta ei anna kipinää sytkille. Kyseessä siis -92 E36, tosin jälkiasennus OEM häly. Omani osaan kiertää. :P
 
 Mut sanoppa tekeekö se mitään outoa kun laittaa ajoneston/hälytyksen päälle. Sen pitäs ruikuttaa / vilkutella extra valoja / ujeltaa rasittavaa ääntä jos sillä raasulla (ajonestolla / hälytyksellä) on joku hätänä."That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 no ei se mun mielestä ole mitään erikoista tehnyt.. ainakaan en ole huomannut.. mut joku niitä virtoja nyt piteleeOriginally posted by Nifa View PostMiulla on tollanen läpyskä bemarin omasta DDWA III -järjestelmästä. Tosin luin sen lävitte eikä siinä puhuttu valitettavasti siitä yhtään mitään että mitä jos se ei anna käynistysvirtoja.
 
 Mut sen verran mitä olen tota lukenu ja tapellu oman DWA II(?) kanssa niin sen pitäisi toimia jos se vilkkuva valo sammuu. Itellä jos jättää hälyn päälle ja koittaa startata niin pyörittää starttia kylläkin iloisesti mutta ei anna kipinää sytkille. Kyseessä siis -92 E36, tosin jälkiasennus OEM häly. Omani osaan kiertää. :P
 
 Mut sanoppa tekeekö se mitään outoa kun laittaa ajoneston/hälytyksen päälle. Sen pitäs ruikuttaa / vilkutella extra valoja / ujeltaa rasittavaa ääntä jos sillä raasulla (ajonestolla / hälytyksellä) on joku hätänä. elämä on kovaa - osta tyyny!!! elämä on kovaa - osta tyyny!!!
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 jep.. ainut valo mikä syttyy, kun kääntää avaimesta on airbagin valoOriginally posted by Janssoni View PostMulla on noi kummatkin ajonestot autossa, orkkishälytin jos on päällä niin se yrittää käynnistyä (startti pyörii) ja taas kapulahälyllä ei tule mitään valoa edes mittaristoon kun kääntää virrat päälle.. elämä on kovaa - osta tyyny!!! elämä on kovaa - osta tyyny!!!
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 ja ongelma jatkuu.. mittailin tänään käynnistysrelettä ja tulos oli seuraava.. liitin 85&86 maissa.. liitin 30 tulee jännite, kun avaimesta kääntää ja liitin 87 oli kanssa maissa eikä siinä tapahtunut muutosta?? kuuluuko ollakin noin??elämä on kovaa - osta tyyny!!!
 Comment
Comment