Kuka muistaa (esimerkiksi niistä jotka ovat purkaneet autostaan tuon kapula-ajoneston) mitä ajonesto käytännössä tekee? Eikös se estänyt päävirta(DME) relettä kytkemästä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 vm93 apuuuvvva!!!
Collapse
X
-
Originally posted by r0zzi View PostVoiskohan olla sama homma kuin mulla e34, että kun meni akku tyhjäksi niin ei lähtenyt edes apuvirralla ennenkuin anto olla akkujen napojen jonkun aikaa irti?
Eli akun navat irti ja takasi paikoilleen ja sit koittamaan uusiks. Itsellä ainakin auttoi.elämä on kovaa - osta tyyny!!!
Comment
-
-
Originally posted by r0zzi View PostVoiskohan olla sama homma kuin mulla e34, että kun meni akku tyhjäksi niin ei lähtenyt edes apuvirralla ennenkuin anto olla akkujen napojen jonkun aikaa irti?
Eli akun navat irti ja takasi paikoilleen ja sit koittamaan uusiks. Itsellä ainakin auttoi.Last edited by raipert; 24-11-2008, 13:21.elämä on kovaa - osta tyyny!!!
Comment
-
-
Tuollain oli käyny jollekkin BMWboardilla
I had a problem with a 94 325iC. The drive away protection had turned on somehow when the car was unlocked from the drivers door. The car would start and drive when it was unlocked from either the trunk or the passenger door. Worth a try.........Good luck...............................................
BMW 325i Coupe -94
ex- BMW 328i Sedan Individual -96 Techno Violett --> http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=114699
ex- BMW 316 2d Automatic -88
ex- BMW 518 E28 vm.84 projekti http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=145466
ex- BMW 320i Coupe -93
ex- BMW 520 E28 -84
Comment
-
-
noniin.. vika on vieläkin hakusassa eikä vaan meinaa löytyä
sen verran olen taas tehnyt et purin ratin ympäriltä muovit ja mittailin virtalukolta yleismittarilla.. yhteen liittimeen tuli kokoajan 12V ja toinen liitin mihin tuli avaimen käännön jälkeen 12V, niin se liitin oli myös yhteydessä auton runkoon WTF!!!??? en ole autosähkön asiantuntija, mutta eikös tuo ole aika outoa?? ja mihinkähän tuo virta tuosta liittimestä etenee avaimen käännön jälkeen??
jelepatkaa ymmärtämätöntä..Last edited by raipert; 26-11-2008, 15:55.elämä on kovaa - osta tyyny!!!
Comment
-
-
Originally posted by raipert View Postnoniin.. vika on vieläkin hakusassa eikä vaan meinaa löytyä
sen verran olen taas tehnyt et purin ratin ympäriltä muovit ja mittailin virtalukolta yleismittarilla.. yhteen liittimeen tuli kokoajan 12V ja toinen liitin mihin tuli avaimen käännön jälkeen 12V, niin se liitin oli myös yhteydessä auton runkoon WTF!!!??? en ole autosähkön asiantuntija, mutta eikös tuo ole aika outoa?? ja mihinkähän tuo virta tuosta liittimestä etenee avaimen käännön jälkeen??
jelepatkaa ymmärtämätöntä..elämä on kovaa - osta tyyny!!!
Comment
-
-
Miulla on tollanen läpyskä bemarin omasta DDWA III -järjestelmästä. Tosin luin sen lävitte eikä siinä puhuttu valitettavasti siitä yhtään mitään että mitä jos se ei anna käynistysvirtoja.
Mut sen verran mitä olen tota lukenu ja tapellu oman DWA II(?) kanssa niin sen pitäisi toimia jos se vilkkuva valo sammuu. Itellä jos jättää hälyn päälle ja koittaa startata niin pyörittää starttia kylläkin iloisesti mutta ei anna kipinää sytkille. Kyseessä siis -92 E36, tosin jälkiasennus OEM häly. Omani osaan kiertää. :P
Mut sanoppa tekeekö se mitään outoa kun laittaa ajoneston/hälytyksen päälle. Sen pitäs ruikuttaa / vilkutella extra valoja / ujeltaa rasittavaa ääntä jos sillä raasulla (ajonestolla / hälytyksellä) on joku hätänä."That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."
Comment
-
-
Originally posted by Nifa View PostMiulla on tollanen läpyskä bemarin omasta DDWA III -järjestelmästä. Tosin luin sen lävitte eikä siinä puhuttu valitettavasti siitä yhtään mitään että mitä jos se ei anna käynistysvirtoja.
Mut sen verran mitä olen tota lukenu ja tapellu oman DWA II(?) kanssa niin sen pitäisi toimia jos se vilkkuva valo sammuu. Itellä jos jättää hälyn päälle ja koittaa startata niin pyörittää starttia kylläkin iloisesti mutta ei anna kipinää sytkille. Kyseessä siis -92 E36, tosin jälkiasennus OEM häly. Omani osaan kiertää. :P
Mut sanoppa tekeekö se mitään outoa kun laittaa ajoneston/hälytyksen päälle. Sen pitäs ruikuttaa / vilkutella extra valoja / ujeltaa rasittavaa ääntä jos sillä raasulla (ajonestolla / hälytyksellä) on joku hätänä.elämä on kovaa - osta tyyny!!!
Comment
-
-
Originally posted by Janssoni View PostMulla on noi kummatkin ajonestot autossa, orkkishälytin jos on päällä niin se yrittää käynnistyä (startti pyörii) ja taas kapulahälyllä ei tule mitään valoa edes mittaristoon kun kääntää virrat päälle..elämä on kovaa - osta tyyny!!!
Comment
-
Comment