Originally posted by willex
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325 pätkii, nykii ja röpeltää
Collapse
X
-
Originally posted by armageddon View Postaja tosi lämpimäx ja heti mittaukseen ei yhtää saa katti jäähtyä näin menny itellä joka kerta päästöistä, heti sen jälkee ku bmw kawerix aloin... ongelmaa alus oli mittauksis ku konttorille ajeli
????????
Comment
-
-
Käyppä erkkilän heikiltä hakeen päästölappu, se saa melekeen vehkeestä ku vehkeestä siedettävät päästöt lapulle... itellä ex coupe ei menny ikinä suoraan konttorilla läpi, erkkilältä piti aina erikseen hakia päästölappu :thinkBMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014
BMW CRUISE BIKE 2017
TREK POWERFLY 4 2021
@kukisenjussi instagram
Comment
-
-
Originally posted by Kuqi View PostKäyppä erkkilän heikiltä hakeen päästölappu, se saa melekeen vehkeestä ku vehkeestä siedettävät päästöt lapulle... itellä ex coupe ei menny ikinä suoraan konttorilla läpi, erkkilältä piti aina erikseen hakia päästölappu :think
Comment
-
-
moroo
itellä oli samaa vikaa bemussa ja kattihan siel oli paskana. vaihdoin kanssa kaikki mahdolliset ja mahdottomat osat. lambdan, tulpat, suodattimet, tulppien ympärille ne tiivisteet, avasin boxin ja oli orkkis lastu. teki sellasta että nyki ja kävi sillai pätkimällä. autossa oli katti mutta joku hakannu kaikki sisuskalut pois sieltä. tarvike katti kiinni ja päästöistä läpi....
Comment
-
-
Originally posted by mika1979 View Postitellä oli samaa vikaa bemussa ja kattihan siel oli paskana. vaihdoin kanssa kaikki mahdolliset ja mahdottomat osat. lambdan, tulpat, suodattimet, tulppien ympärille ne tiivisteet, avasin boxin ja oli orkkis lastu. teki sellasta että nyki ja kävi sillai pätkimällä. autossa oli katti mutta joku hakannu kaikki sisuskalut pois sieltä. tarvike katti kiinni ja päästöistä läpi....Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Kertokaa nyt jumalauta mikä tuota romua vaivaa..
sama nykiminen ja 2400-3500RPM jurraaminen jatkuu.
autoon tein kansi remontinkin kun oli yhdessä sylinterin palotilassa pieni halkeama, samalla koneistettu venttiilit ja 7uutta pakoventtiiliä. uudet nostajat ja kaikki tiivisteet yläpäähän, uusi bensanpaluu venttiili ja letkuja, suuttimiin uudet kärkikupit, suodattimet ja o-renkaat.
bensanpaine mittari asennettu ja testattu ajossa:
tyhjäkäynnillä 3bar - kiihdytettäessä 3,5bar - moottorijarrutuksessa 2.8bar
elikkä pitäisi olla aivan OK!
Autoon olen vaihtanut kohta käytännössä KAIKEN ja sama paska jatkuu vaan..
Ideoita?? omani ovat jo loppuneet
Ensimmäistä viestiä päivitetty..Last edited by willex; 09-06-2009, 23:15.
Comment
-
-
Originally posted by willex View PostKertokaa nyt jumalauta mikä tuota romua vaivaa..
sama nykiminen ja 2500-3500RPM jurraaminen jatkuu.
autoon tein kansi remontinkin kun oli yhdessä sylinterin palotilassa pieni halkeama, samalla koneistettu venttiilit ja 7uutta pakoventtiiliä. uudet nostajat ja kaikki tiivisteet yläpäähän, uusi bensanpaluu venttiili ja letkuja, suuttimiin uudet kärkikupit, suodattimet ja o-renkaat.
bensanpaine mittari asennettu ja testattu ajossa:
tyhjäkäynnillä 3bar - kiihdytettäessä 3,5bar - moottorijarrutuksessa 2.8bar
elikkä pitäisi olla aivan OK!
Autoon olen vaihtanut kohta käytännössä KAIKEN ja sama paska jatkuu vaan..
Ideoita?? omani ovat jo loppuneetei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
-
Originally posted by willex View PostPutkea en ole käyttänyt irti vielä. Miten katti voisi tämmöistä aiheuttaa kun se on lambdan jälkeen?ei ne tehot vaan se kuski...
Comment
-
-
Originally posted by Luntti View PostEihän sattumoisin ole sama ongelma kuin mulla.
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=168519
nykii aivan älyttömästi ja 2500-3500RPM välillä jää kierrokset paikoilleen jurraamaan oli vaihde mikä tahansa. tyhjäkäynti OK
Comment
-
Comment