Noniin sinnehän se uus puhallin sujahti ehjänä perille ja toimiikin vielä Piti ottaa toinen (musta) siipirulla pois, katkaista muutama nippuside että sai johtoja pois tieltä, väännellä vähän peltiä pois edestä ja ottaa pyyhkiän mekanismi pois.
Se irto siipirulla kannattaa laittaa sinne koloon ihan ensimmäisenä ja puhaltimen mootori seuraavaksi ja pyöritellä se rulla hellästi paikoillen siihen moottorin akseliin siellä kolossa ja sitten vasta laittaa se moottori kiinni sillä klipsulla (ja kattokaa että se moottori menee heti oikein päin että saa johdot paikoilleen, on sen verran ahdas paikka että ei viitti montaa kertaa kasata)...
Se moottori ja kiinni oleva rulla menee siitä imusarjan ja jarru pääsylinterin välistä silleen että puhaltimen moottorin akseli osoittaa vasemmalle yläviistoon. Ahdas se väli on ja tosiaan vähän jouttuu peltiä vääntään pois eestä...
Se irto siipirulla kannattaa laittaa sinne koloon ihan ensimmäisenä ja puhaltimen mootori seuraavaksi ja pyöritellä se rulla hellästi paikoillen siihen moottorin akseliin siellä kolossa ja sitten vasta laittaa se moottori kiinni sillä klipsulla (ja kattokaa että se moottori menee heti oikein päin että saa johdot paikoilleen, on sen verran ahdas paikka että ei viitti montaa kertaa kasata)...
Se moottori ja kiinni oleva rulla menee siitä imusarjan ja jarru pääsylinterin välistä silleen että puhaltimen moottorin akseli osoittaa vasemmalle yläviistoon. Ahdas se väli on ja tosiaan vähän jouttuu peltiä vääntään pois eestä...
Comment