Eli omistamani auto on bmw e36 328 vm.-95
Tarkoitukseni olisi kysellä kokemuksia sen virittämisestä.
Miten paljon kannattaa virittää jotta muu tekniikka kestää,perät,kytkin,laatikot...
Ajatukseni oli jättää virittäminen sille asteelle ettei muuta tekniikkaa tartteis muuttaa.
Nyt autossa on m50b25 imusarja joka antaa jokusen hepan.
Seuraavaksi olisi tarkoitus viedä optimointiin.
Sit olis varmaan siirryttävä koneen sisään.
Miten nokkien laita,kannattaako veivit ja männät vaihtaa kestävämpiin?
kaikki tieto on enemmän kuin tervetullutta.
Itse en ole koneen sisällä käynyt missään autossa,joten joku jos tietää palikoiden vaihtajia niin olisin kiinnostunut yhteystiedoista.
Virittäminen kuitenkin järjen kanssa,aikomukseni ei ole polkea koneeseen monia tuhansia.
Pari kesää kun ajelis tuolla niin sit vois hankkia M3:n
Kuitenkin sen 250-300Hp olis hakusessa.
Kiitos.
Mika
Tarkoitukseni olisi kysellä kokemuksia sen virittämisestä.
Miten paljon kannattaa virittää jotta muu tekniikka kestää,perät,kytkin,laatikot...
Ajatukseni oli jättää virittäminen sille asteelle ettei muuta tekniikkaa tartteis muuttaa.
Nyt autossa on m50b25 imusarja joka antaa jokusen hepan.
Seuraavaksi olisi tarkoitus viedä optimointiin.
Sit olis varmaan siirryttävä koneen sisään.
Miten nokkien laita,kannattaako veivit ja männät vaihtaa kestävämpiin?
kaikki tieto on enemmän kuin tervetullutta.
Itse en ole koneen sisällä käynyt missään autossa,joten joku jos tietää palikoiden vaihtajia niin olisin kiinnostunut yhteystiedoista.
Virittäminen kuitenkin järjen kanssa,aikomukseni ei ole polkea koneeseen monia tuhansia.
Pari kesää kun ajelis tuolla niin sit vois hankkia M3:n
Kuitenkin sen 250-300Hp olis hakusessa.
Kiitos.
Mika
Comment