Toimiihan ovenlukkojen mikrokytkimet, jotka yhtenä hommanaan laskevat ikkunaa sen muutaman sentin kun ovi avataan? Noiden molempien tai vain toisenkin puolen toimimattomuus voi myös johtaa ongelmiin katon toimivuuden kanssa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 cabrio katon sähköongelma
Collapse
X
-
Originally posted by TorQuel View PostToimiihan ovenlukkojen mikrokytkimet, jotka yhtenä hommanaan laskevat ikkunaa sen muutaman sentin kun ovi avataan? Noiden molempien tai vain toisenkin puolen toimimattomuus voi myös johtaa ongelmiin katon toimivuuden kanssa.
Pelkääjän ovesta kyseinen kytkin mykkä
Jos tässä kohta päästäisiin lähelle ratkaisua :thinkG21 320xd lci m-sport
Comment
-
-
Originally posted by Hampsu View PostNo hitto!
Pelkääjän ovesta kyseinen kytkin mykkä
Jos tässä kohta päästäisiin lähelle ratkaisua :think
Originally posted by MarQu View PostOnko se ihan täysin mykkä vai vaan kulunut? Voinet ehkä painaa sitä sormella oven ollessa auki ja kaveri voi kokeilla katon toimintaa.Näitä ja muita, enimmäkseen näitä.
Comment
-
-
Originally posted by TorQuel View PostTodennäköisesti kyllä, jos kerran kaikki muu pelittää kuvaamallasi tavalla.
-93 on vielä sen verran vanha peli, että itse mikrokytkin on oven sisässä, eikä siinä lukon vastakappaleessa rungossa kuten uudemmissa ammeissa. Hankala siis todeta kuluneisuutta tai käytellä "manuaalisesti". Samalla vaivalla vaihtaa jo sitten uuden kun tuohon palikkaan kerran käsiksi hommautuu, ja toimiikin varmasti kaikinpuolin oikein silloin.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by TorQuel View Post-93 on vielä sen verran vanha peli, että itse mikrokytkin on oven sisässä, eikä siinä lukon vastakappaleessa rungossa kuten uudemmissa ammeissa.
Osanumero 15 ?
Ja uudemmissa:
http://www.schmiedmann.fi/3_sarja/e3...vu4.htm#paging ?G21 320xd lci m-sport
Comment
-
-
Originally posted by Hampsu View Posthttp://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=41_0939
Osanumero 15 ?
Ja uudemmissa:
http://www.schmiedmann.fi/3_sarja/e3...vu4.htm#paging ?Näitä ja muita, enimmäkseen näitä.
Comment
-
-
Noniin palataanpa tänne.
Mikrokytkin korjattu ja katto edelleen täysin mykkä.
Edit.
Katto kävinkin vastailemaan komentoihin!
En tiennytkään että katon avaus kytkimiäkin on erilaisia (siis tämä josta kattoa ohjataan persgrilli nappuloiden vieressä)
Löysin hanskalokerosta käytetyn kytkimen ja päätin tutkia lähemmin jonkun vaihtamaa uutta osaa , niin 1 pinni kuudesta paikasta on väärässä kohtaa! Työnsin tämän löytö kytkimen takaisin ja pienellä taltta meisselillä sain painettua hajonnutta kytkintä niin kävi jotain tapahtumaan.
Kerron vielä lisää kun pääsen takaisin hallille paremmalla ajalla.Last edited by Hampsu; 13-03-2017, 06:34.G21 320xd lci m-sport
Comment
-
-
Nyt menny iteltä jotain ohi.
Täällä puhuttu katon resetoinnista / kalibroinnista ja jostain hätävivusta? :think
Haluuko joku vähän avata tarkemmin näitä? Saattais olla ihan tietämisen arvosta juttuu :thinkAudi A7
EX MM:X5, 2x E60, 3X E36 Cabrio, 3XE46, 4 X E38, 6 X E39, 7 X E36, 3 X E34 jne.
Comment
-
-
Hätäkahva löytyy kuskin puolelta takapenkin alta. Jos sulla jää katto jumiin niin siitä nykäsemällä moottorit "lupsahtavat" pois paikoiltaan ja näin ollet voit käsin nostaa katon takaisin paikoilleen. Moottorit löytyvät kontista kuskin puolen sivuverhoilujen takaa. Toinen käyttää itse kattoa ja toinen kattokotelon kantta.
Netistä löytyy lukemattomia ohjeita tohon kalibrointiin mutta tässä vaikka yksi. Karkeasti sanottuna moottorit kun on käyneet pois paikoiltaan niin niille opetetaan rajat uudestaan.
Älä huoli. E36 cabrion omistajana nää proseduurit tulee sulle vielä monesti tutuiksiLast edited by S^X; 21-03-2017, 21:03.W208
W638
E36
Comment
-
-
Originally posted by S^X View PostHätäkahva löytyy kuskin puolelta takapenkin alta. Jos sulla jää katto jumiin niin siitä nykäsemällä moottorit "lupsahtavat" pois paikoiltaan ja näin ollet voit käsin nostaa katon takaisin paikoilleen. Moottorit löytyvät kontista kuskin puolen sivuverhoilujen takaa. Toinen käyttää itse kattoa ja toinen kattokotelon kantta.
Netistä löytyy lukemattomia ohjeita tohon kalibrointiin mutta tässä vaikka yksi. Karkeasti sanottuna moottorit kun on käyneet pois paikoiltaan niin niille opetetaan rajat uudestaan.
Älä huoli. E36 cabrion omistajana nää proseduurit tulee sulle vielä monesti tutuiksi
Okeii no tuo on hyvä tietää Kahvasta vedon jälkeen varmaa jotenki aukee lukitus tosta kattokotelon luukusta myös?
Ja sitten jos (kun?) tulee se hetki, että joutuu kahvasta kiskasemaan, ja moottorit lähtee pois paikoiltaan, osaako ne mennä itse takasin paikalleen / lukkiutuu takasin ja sitten kalibrointi?
Pitääkin tohon sivuun tutustuu ajan ja sanakirjan kanssa
Jooo, sitä pahasti pelkään kanssaAudi A7
EX MM:X5, 2x E60, 3X E36 Cabrio, 3XE46, 4 X E38, 6 X E39, 7 X E36, 3 X E34 jne.
Comment
-
-
Originally posted by jonis93 View PostOkeii no tuo on hyvä tietää Kahvasta vedon jälkeen varmaa jotenki aukee lukitus tosta kattokotelon luukusta myös?
Ja sitten jos (kun?) tulee se hetki, että joutuu kahvasta kiskasemaan, ja moottorit lähtee pois paikoiltaan, osaako ne mennä itse takasin paikalleen / lukkiutuu takasin ja sitten kalibrointi?
Pitääkin tohon sivuun tutustuu ajan ja sanakirjan kanssa
Jooo, sitä pahasti pelkään kanssa
Kannattaa katto tiputtaa koteloon manuaalisesti ja sitten moottorit kiinni jonka jälkeen kalibrointi. Huomioi myös että kattokotelon kansi pitää olla täysin painettu kiinni että takaluukku aukeaa.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by MarQu View PostKattokoteloa liikuttaa se toinen moottori. Eivät osaa mennä paikoilleen itse. Moottorit löytyvät takaluukusta vasemmalta puolelta, toinen kyljessä ja toinen kattotilan alla. Kun niitä laittaa paikoilleen kannattaa varmistaa että hätäkahva on varmasti painettu takaisin kunnolla ettei vaijerit kanita.
Kannattaa katto tiputtaa koteloon manuaalisesti ja sitten moottorit kiinni jonka jälkeen kalibrointi. Huomioi myös että kattokotelon kansi pitää olla täysin painettu kiinni että takaluukku aukeaa.
jees kiitoksia näistä
Mistähän muuten johtuu, kun pari kertaa tehny nykynen ja edellinenki cäbi sen, että katto ei vissiin aina mee ihan niinkun pitäis sinne koteloon. Jää vähän rättiä siihen kotelon reunan alle.. pari kertaa kun nostaa kattoa ja takasin alas niin menee, tai vähän kiinnipäin nappia ja kädellä laittaa rätin kunnolla. Pieni mutta ärsyttävä ominaisuusAudi A7
EX MM:X5, 2x E60, 3X E36 Cabrio, 3XE46, 4 X E38, 6 X E39, 7 X E36, 3 X E34 jne.
Comment
-
-
Omassa katto ongelmaa saatu etenemään tähän pisteeseen:
Kalibrointi vaiheessa auton kun pitäisi laskea luukun kansi kiinni ja lähteä siitä nousemaan...loppuu toiminta.
Kattoluukun kannen auto imaisee ,mutta sitten mykistyy.
Uudestaan kun kokeilee, kuuluu noin 20sek päästä kontista releen vaimea naksahdus ääni , ei muuta.G21 320xd lci m-sport
Comment
-
Comment