joo mittarivalojen palamattomuus selvitetty,valokatkasiassa vikaa.. täytyneepi vaihtaa.. niissäkin oli jotain eroa automaattia ja ei automaatti..
mitenkäs se meni voisko joku varmistaa KUN valokatkasia toimii tässä näin
0 ei pala mitään missään,parkit ja ajovalot. mutta voi jättää ajon jälkeen valot ns päälle ja kun virtaavaimesta kääntää vehkeet sammuksiin niin ei jää palamaan mikään valo.:think Ex 39sissä oli tuo valoautomatiikka eli 0 asennosa palo ajovalot mutta mittarivalot ei palanu... Joku asiasta enemmän tietävä vois kertoa ettei nyt turhaan tule haallittua 3 eri valokatkasiaa laatikoihin pyörimään...
 Joku asiasta enemmän tietävä vois kertoa ettei nyt turhaan tule haallittua 3 eri valokatkasiaa laatikoihin pyörimään... 
							
						
					
mitenkäs se meni voisko joku varmistaa KUN valokatkasia toimii tässä näin
0 ei pala mitään missään,parkit ja ajovalot. mutta voi jättää ajon jälkeen valot ns päälle ja kun virtaavaimesta kääntää vehkeet sammuksiin niin ei jää palamaan mikään valo.:think Ex 39sissä oli tuo valoautomatiikka eli 0 asennosa palo ajovalot mutta mittarivalot ei palanu...
 Joku asiasta enemmän tietävä vois kertoa ettei nyt turhaan tule haallittua 3 eri valokatkasiaa laatikoihin pyörimään...
 Joku asiasta enemmän tietävä vois kertoa ettei nyt turhaan tule haallittua 3 eri valokatkasiaa laatikoihin pyörimään... 
							
						 eli käykö noi ristiin vai ei..?:think
 eli käykö noi ristiin vai ei..?:think
							
						 ei tarvitse tossa omistamassani autossa kääntää valokatkasiaa 0:aan ajon jälkeen sammuttaakseen ajovalot.. Edelleen kiinnostaa katkasijoiden eroavaisuudet jos hommaan sellain valokatkasian mikä PITÄÄ kääntää 0 asentoo että ne valot sammuu ajon jälkeen..
  ei tarvitse tossa omistamassani autossa kääntää valokatkasiaa 0:aan ajon jälkeen sammuttaakseen ajovalot.. Edelleen kiinnostaa katkasijoiden eroavaisuudet jos hommaan sellain valokatkasian mikä PITÄÄ kääntää 0 asentoo että ne valot sammuu ajon jälkeen..
							
						
Comment