Originally posted by Circ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 cabrion katon säätö/moottorin vaihto
Collapse
X
-
Originally posted by MarQ83 View PostSun nimenomaan pitää työntää sitä kahvaa takasin ja varmistaa että ne vaijeritkin menevät takaisinpäin. Onhan sulla takapenkki irti että näät kunnolla sinne alle?
"Raotin vähän" penkkiä että näkee justiin vivun. Yritän päästä täl viikol halliin ja purkaa systeemit.. eka vois kyllä varmistaa noi vaijerit. Tuntuu vaa kummalliselt että toinen menee ihan helposti ja toinen ei sit millää .. tarkistellaan.Audi B8.5 TDI Quattro
E81 120d m-sport Lci
Comment
-
-
Originally posted by Circ View Post"Raotin vähän" penkkiä että näkee justiin vivun. Yritän päästä täl viikol halliin ja purkaa systeemit.. eka vois kyllä varmistaa noi vaijerit. Tuntuu vaa kummalliselt että toinen menee ihan helposti ja toinen ei sit millää .. tarkistellaan.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Yep.. nyt tuli tutkittua tarkemmin ja olihan siellä vaijerit jumissa. Moottorit toimii, mutta katossa tuli taas ropleemia. Tämä luukku mihin katto menee jemmaan toimii eri aikaan kun itse katto. Onko näihin kattoihin jotain säätöohjeita tai onko henkilöä joka näitä säätää?Audi B8.5 TDI Quattro
E81 120d m-sport Lci
Comment
-
-
Originally posted by Circ View PostYep.. nyt tuli tutkittua tarkemmin ja olihan siellä vaijerit jumissa. Moottorit toimii, mutta katossa tuli taas ropleemia. Tämä luukku mihin katto menee jemmaan toimii eri aikaan kun itse katto. Onko näihin kattoihin jotain säätöohjeita tai onko henkilöä joka näitä säätää?
Voi johtua nyt siitäkin että kotelon luukun moottori/tai katon moottori on jäänyt "vika" asentoon jos on ollut moottori irti kerran. Ja mitä olet sillä välin kerennyt touhuamaan sen/niiden kanssa..? :thinkLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostSelitätkö hieman tarkemmin että mikä mättää.
Voi johtua nyt siitäkin että kotelon luukun moottori/tai katon moottori on jäänyt "vika" asentoon jos on ollut moottori irti kerran. Ja mitä olet sillä välin kerennyt touhuamaan sen/niiden kanssa..? :think
Itse sain vasta tänään tuon toisen motin paikoilleen ja pääsin kokeileen tota katto yleensäkkin. Elikä tuntuu että ikään kuin katosta loppuis virta kun yrittää sulkea elikä kun katto on kokonaan alhaalla ja sitä yrittää nostaa.. tämä nousee vain siihen asti että takaikkuna on ylhäällä ja luukku avautuu vaivalla.
Tämän jälkeen ei tapahdu enään mitään vaikka yrittää avittaa.
Toinen mikä taas on tossa avaus puolella niin luukku kyllä nousee mutta katto ei liiku kun 10cm Menee kyllä kun avittaa ihan loppuun asti.
Kolmas ongelma on että kun katon on laittanut luukkuun ja yrittää nappia painamalla laskea tuota luukkua niin toimii kyllä hyvin mutta ihan lopussa kun
näitten koukkujen pitäs mennä noille "saranoille" niin saranat laskeutuu ikäänkuin liian aikasin eikä näin ollen luukku mene kokonaan kiinni vaan siihen jää 1cm rako
Toivottavasti joku ymmärs mitä yritin tossa sanoaAudi B8.5 TDI Quattro
E81 120d m-sport Lci
Comment
-
-
Originally posted by Circ View PostYep.. nyt tuli tutkittua tarkemmin ja olihan siellä vaijerit jumissa. Moottorit toimii, mutta katossa tuli taas ropleemia. Tämä luukku mihin katto menee jemmaan toimii eri aikaan kun itse katto. Onko näihin kattoihin jotain säätöohjeita tai onko henkilöä joka näitä säätää?
http://www.moskopp.com/index.php?opt...d=10&Itemid=53
Ja toi eriaikaisuus mun mielestä poistui ihan vaan synkkaamalla sillä virta-avain-kikka-kolmosella, meinaan ne mikrokytkimethän siellä päättää koska mikäkin motti käynnistyy. (voi siis toki olla niissä mikrokytkimissäkin)Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostSiihen asti tuossa iltaluettavaa jos ei ole luettu jo
Ja tosiaan Circ:n katto-ongelma kuulostaa synccausongelmalta. Aivan normaalia, jos nyitty tuosta paniikkikahvasta ja sen jälkeen ei ole kalibroitu kattoa. Youtubessa video tuosta (tälläkin foorumilla linkattuna vähintään 10 kertaa ). Helppo homma ja vie about minuutin.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
-
Originally posted by Circ View PostEipä auttanu calibrointi minun hätään :( Katto ei vaan jaksa nousta auki asennosta.. loppuu ideat.
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
Comment
-
Comment