Originally posted by ilke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 328 huippunopeus
Collapse
X
-
Originally posted by mika68 View PostIhme vittuilua taas asialliseen kysymykseen
Jälleen saadaan karkoitettua yksi uusi mahdollinen kerholainen, jatkakaa vaan spedet samaan malliin
Miksi ihmeessä?
Comment
-
-
Kitkoilla vai nastoilla?MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Originally posted by GARFFi View PostKitkoilla vai nastoilla?
Ei vaiskaan, renkaat ja vanteiden paino vaikuttaa ihan hitosti tuolla loppurutistuksissa. Esimerkiksi mun ex. 725 tdsa kulki 215/65/16 talviNASTOILLA mittariin sen vajaat 210. Kesäpalloilla 255/45/18 vaivoin 190.
Rikos on jo vanhentunut.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostNastat taitaa tuollakin huippunopeudella kilistä sisälokasuojiin. Että kitkoilla. Amen.
Ei vaiskaan, renkaat ja vanteiden paino vaikuttaa ihan hitosti tuolla loppurutistuksissa. Esimerkiksi mun ex. 725 tdsa kulki 215/65/16 talviNASTOILLA mittariin sen vajaat 210. Kesäpalloilla 255/45/18 vaivoin 190.
Rikos on jo vanhentunut.MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
anspa87
En tiedä autoa mutta todennäköisesti siellä on kartio filsu ja varmaan joku euron lastu. No näillä jo saadaan -10hp sehän riittää.
Jos siellä onkin vakio hilut ja huollettu auto niin rengaspaineet ja koko, 16 tuumaa ja kepeät vanteet niin kyllä kulkee.
Comment
-
Originally posted by TFV View PostNastat taitaa tuollakin huippunopeudella kilistä sisälokasuojiin. Että kitkoilla. Amen.
Ei vaiskaan, renkaat ja vanteiden paino vaikuttaa ihan hitosti tuolla loppurutistuksissa. Esimerkiksi mun ex. 725 tdsa kulki 215/65/16 talviNASTOILLA mittariin sen vajaat 210. Kesäpalloilla 255/45/18 vaivoin 190.
Rikos on jo vanhentunut.
Paljonkohan ilman lämpötila vaikuttaa moottorin tehoon?
Esimerkiksi itsellä 530i kulki peräkontti täynnä tavaraa + 2ihmistä, sekä 19" painavilla halpisvanteilla luvatut 250 navigaattoriin ilman ongelmia (tasaisella).
Auton/renkaiden paino tietysti vaikuttaa ratkaisevasti kuinka nopeasti tämä huippunopeus saavutetaan. Vai missasinko nyt jotain ratkaisevaa miksi renkaiden paino nappaisi 20km/h pois huipuista?
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostOsaatko selittää miksi?
Originally posted by TFV View PostNastat taitaa tuollakin huippunopeudella kilistä sisälokasuojiin. Että kitkoilla. Amen.
Ei vaiskaan, renkaat ja vanteiden paino vaikuttaa ihan hitosti tuolla loppurutistuksissa. Esimerkiksi mun ex. 725 tdsa kulki 215/65/16 talviNASTOILLA mittariin sen vajaat 210. Kesäpalloilla 255/45/18 vaivoin 190.
Rikos on jo vanhentunut.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEikös se anna kaiken tehon korkeaoktaanisella.
M3:n pata antaa kaiken 98:lla mutta ei 95:llä koska nakutustunnistin myöhäistää syt. ennakkoa eli pudottaa tehoa, muun muassa, en tiedä muuttaako ohjelmaa mitenkään.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEikös se anna kaiken tehon korkeaoktaanisella.
m3:n pata ja moottorinohjauksen kartat on alunperinkin suunniteltu korkeaoktaaniselle.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
samoin 200 tulee tauluun että heilahtaa jo nelosella ja siitä eteenpäinkin nousee ihan tasaiseen tahtiin. Motoparkin suoralla jaksaa ottaa 200kmh juuri ennen jarrulle hyppäämistä ja se suora taitaa olla jotain kilometrin verran pitkä.
Originally posted by hamann View Postjoskus oma 328i meni kevyesti mittarin mukaan 240km/h ja siitä sitten hiljalleen kelasi 250km/h ja täysin orkkis peli oli eli ei imusarjanvaihtoja jne.-TT-
F30 320d
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostEi ainakaan e36:n m52 moottorinohjauksessa ole adaptiivista ennakkojen säätöä, ei se moottori tiedä mikä bensa siellä palaa. Näin ei korkeammasta oktaaniluvusta ole hyötyä.
m3:n pata ja moottorinohjauksen kartat on alunperinkin suunniteltu korkeaoktaaniselle.
Comment
-
Comment