Missä vois olla ongelma ku pakokaasut haiskahtaa kylmänä aikankin bensalle?
lambda on just vaihettu (alkuperäiseen!), Nokka-akseli asentotunnistin juuri vaihettu, tulpat, sen anturin mikä lukee hampaita en muista nyt anturan nimeä,Kaasuläpän anturi ynnämuuta vaihettu, Kävin iha piruttas viimeviikolla ottamas päästöt niin tyhjäkäynnillä päästöt oli vähä yli 700 mutta ku anto vähänki kieroksii niin laski normaaliks, vikanaks todettiin imuvuotoo, no rupesin kattoo perus imuvuodon paikat niin se letku joka lähtee tyhjäkäynti venttiilistä niin se oli murtunu/kovettunu iha rikki, no sen letkun vaihoin tänää + katoin nopeesti ne muut letkut mitkä olin siinä lähistöllä niin ne oli kunnossa, ja nyt ku lähtee ajamaan niin välillä ei tunnista moottori-jarrutusta heti kestää jonkun aikaa että kone älyy että kaasu on ylhäällä, ja ku tyhjäkäynnillä painaa kaasuu vaikka 4500 kierrokseen asti niin se laskee nopeesti sen 1400 ja sitte se jää siihe miettimään ja pikku hiljaa laskemaan mistähän tämäki johtuu? sitte ku se pääsee tippumaan tyhjäkäynnille niin autokäy vähä oudosti ihan ku nostais ittestää vähä kieroksii ja sitte laskis ja ku laittaa hanskan takapöntölle niin pakokaasut tulee vähä niinku "pätkien"?
Autona siis BMW E36 320i sedan -91 ilman vanosta.
Unohdin kokonaan sanoa että vikakoodit luettu eikä ollu mitää.
Tyhjäkäynti-venttiili putsattu
Ei kai se lastusta voi olla kiinni? Jos oikein muistan niin ku laitoin lastun niin rupes käymää vähä huonommin ku vakiolla. Autossa ei ole oravan imiää vaan vakio putsari.
Ei kai bensapumpusta voi johtuu? Jokune kuukaus sitte meni bensapumppu oikosulkuu no bensapumppu ei kerinny hajoo mutta ku asennettiin sen bensapumppu paketin takas tankkii niin se meni vähä vinoo sinne niin ku bensaa on jäljellä mittarin mukaa 15L ja menee putkaa ja ku lyö kaasu tiskii niin ei saa löpöö.
lambda on just vaihettu (alkuperäiseen!), Nokka-akseli asentotunnistin juuri vaihettu, tulpat, sen anturin mikä lukee hampaita en muista nyt anturan nimeä,Kaasuläpän anturi ynnämuuta vaihettu, Kävin iha piruttas viimeviikolla ottamas päästöt niin tyhjäkäynnillä päästöt oli vähä yli 700 mutta ku anto vähänki kieroksii niin laski normaaliks, vikanaks todettiin imuvuotoo, no rupesin kattoo perus imuvuodon paikat niin se letku joka lähtee tyhjäkäynti venttiilistä niin se oli murtunu/kovettunu iha rikki, no sen letkun vaihoin tänää + katoin nopeesti ne muut letkut mitkä olin siinä lähistöllä niin ne oli kunnossa, ja nyt ku lähtee ajamaan niin välillä ei tunnista moottori-jarrutusta heti kestää jonkun aikaa että kone älyy että kaasu on ylhäällä, ja ku tyhjäkäynnillä painaa kaasuu vaikka 4500 kierrokseen asti niin se laskee nopeesti sen 1400 ja sitte se jää siihe miettimään ja pikku hiljaa laskemaan mistähän tämäki johtuu? sitte ku se pääsee tippumaan tyhjäkäynnille niin autokäy vähä oudosti ihan ku nostais ittestää vähä kieroksii ja sitte laskis ja ku laittaa hanskan takapöntölle niin pakokaasut tulee vähä niinku "pätkien"?
Autona siis BMW E36 320i sedan -91 ilman vanosta.
Unohdin kokonaan sanoa että vikakoodit luettu eikä ollu mitää.
Tyhjäkäynti-venttiili putsattu
Ei kai se lastusta voi olla kiinni? Jos oikein muistan niin ku laitoin lastun niin rupes käymää vähä huonommin ku vakiolla. Autossa ei ole oravan imiää vaan vakio putsari.
Ei kai bensapumpusta voi johtuu? Jokune kuukaus sitte meni bensapumppu oikosulkuu no bensapumppu ei kerinny hajoo mutta ku asennettiin sen bensapumppu paketin takas tankkii niin se meni vähä vinoo sinne niin ku bensaa on jäljellä mittarin mukaa 15L ja menee putkaa ja ku lyö kaasu tiskii niin ei saa löpöö.
Comment