Originally posted by jr66
View Post
Koliseeko e36? Katso tämä!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
-
Originally posted by bemmeri View PostKäytetäänkä Konin sporttien kanssa pohjaanlyöntikumeja ja sitä iskarin suojaa. Takaiskareista siis kyse. Tuo pohjaanlyöntikumin pois jättö arveluttaa. Tuolleen ollu ties kuinka monta vuotta ja iskarit vaikuttaa hyville, muutamaa pintaruostetäppää lukuunottamatta :think
Varmaan sen taatta jätetty pois, että voi iskaria säätää, kun irroittaa pelkästään alapään.
Leave a comment:
-
-
Käytetäänkä Konin sporttien kanssa pohjaanlyöntikumeja ja sitä iskarin suojaa. Takaiskareista siis kyse. Tuo pohjaanlyöntikumin pois jättö arveluttaa. Tuolleen ollu ties kuinka monta vuotta ja iskarit vaikuttaa hyville, muutamaa pintaruostetäppää lukuunottamatta :think
Varmaan sen taatta jätetty pois, että voi iskaria säätää, kun irroittaa pelkästään alapään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostTäällä on takana joka paikassa strongflexin keltaiset, eipä juuri ero vakioista tuon äänen suhteen.Originally posted by MikkoJII View PostMulla on ne 80 puslat. Oon ajanu autolla leimauksen jälkeen n.200km 205/65/15 profiilin kitkoilla ja en kyllä huomannu metelissä mitään ihmeellistä. Autolla oon ajanu viimeksi 2 vuotta sitten aktiivisesti ja nyt alustaan on uusittu kaikki muut paitsi etulaakerit joten vertailu vanhan ja nykyisen kunnon välillä on aika vaikeaa.
Otin sit varmuuden vuoksi kaikki suoraan koriin kiinnittyvät puslat pehmeämpiä ja poikittaisten takatukivarsien taas kovempia, kun tulevat apurunkoon kiinni ja myös vakaajille kovat kun niissäkin on 1 pusla "lisää" välillä korista akselistoon.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by deemu79 View PostKummat puslat sulle tuli, 80 vai 90 kovuudeltaan? Millainen ero ajomelussa verrattuna kumisiin?
Leave a comment:
-
-
Kato nyt ekana vaikka sulakkeet ja releet.
Tyhjäkäyntiin, korjaa imuvuodot ja putsaa tyhjäkäyntimoottori.
Leave a comment:
-
-
Tuli tuossa haettua 325 e36 ja tuli kaupanpäälle pikkuvikoja. Kuten mm. ikkunan katkasijat ei toimi, töötti ei toimi ja mittarin valot pimeenä. Ja suurin huoli on kun käynnistää koneen, niin kierrokset nousee hetkeksin n.2000rpm ja siitä laskee sitten 1000rpm, jossa tyhjäkäynti on kokoajan. Onko toi 1000 rpm liian korkea tyhjäkäynti ja mikä tän ja nää muut viat vois aiheuttaa?
Pahoittelut tuli väärään threadiin...Last edited by Bimmerboij; 29-11-2014, 12:03.
Leave a comment:
-
-
Iltoja!
Oon tehny autoon puslajumpan taakse, kaikki on paikoillaan ja auto on suunnattu, mutta tänään kun käytin leimalla autoa ja katsuri nosti apurungosta perää ylöspäin niin huomasin, että apurunko sais kiristyä etupäästä vielä max. sentin verran. Autossa on Strongflexin puslat. Auto meni leimasta läpi ja meinas, että kannattaa varmaan kiristellä nuo.
Koitettiin kaverin kans tuota apurungon etupäätä tallilla kiristellä, mutta ei tuo kiristy niin paljon. Eli kun tunkkaa apurunkoa ylöspäin ja rako menee etupäässä kiinni niin se työntää niitä puslien sisällä olevia holkkeja ulospäin (eli mutteriin päin) ja nämä ei painu syvemmälle vaikka koittaa kiristääkiin. Johtuu ilmeisesti siellä yläpäässä olevasta olakkeesta/avainvälistä pultissa.
Kuuluuko tuossa apurungon etupäässä olla tuommonen rako vai onko tässä nyt jotain mitä mä en tajua. Oon laittanut nuo puslat Strongflexin kuvien mukaan. Apurunko kiristeltiin ristiin ja tasaisesti. Apurungon etupuolen puslia ei muistaakseni voi edes laittaa väärinpäin. Onko käynyt niin, että takapää kangottaa tuota etupäätä? Tuntuu oudolta, että siinä ois rako... :think
Auto on leimattu ja suunnattu ja ei todellakaan vetele ajossa. Ajossa tuntuu niinku siellä joku ois päin persettä, varsinkin kun vaihtaa kiihdytyksessä vaihdetta ja nykäsee kytkimen ylös niin rytäsee aika kivasti.
EDIT:
Tämä vika tuli korjattua. Uretaanipuslien vaihdossa oli tullut kämmi ja oli jäänyt apurungon etupään puslien yläpuolelta ne prikat pois, nyt ei pääse elämään enää.Last edited by MikkoJII; 25-11-2014, 19:28.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by reivanen View PostMulla joku tymähtää pehmeästi perässä liikkeellelähdössä suunnan vaihdon yhteydessä. Kuopissa tai vaihtaessa ei kuulu mitään ylimääräistä, ja vain harvoin kun siirtyy vedosta moottorijarrutukseen. Klappia ei tunnu joten en usko että se olisi voimansiirrossa?
Auton alla kun kävin niin kaikki näytti ok.
Leave a comment:
-
-
Mulla joku tymähtää pehmeästi perässä liikkeellelähdössä suunnan vaihdon yhteydessä. Kuopissa tai vaihtaessa ei kuulu mitään ylimääräistä, ja vain harvoin kun siirtyy vedosta moottorijarrutukseen. Klappia ei tunnu joten en usko että se olisi voimansiirrossa?
Auton alla kun kävin niin kaikki näytti ok.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Elevator67 View Post
ootteko mitenkä saaneet irti tuos osanumero 7 pultin perän päästä? Ei mahdu pulttikone ja on aika saatanan lujassa. Onko jokin kikka?
Leave a comment:
-
-
ootteko mitenkä saaneet irti tuos osanumero 7 pultin perän päästä? Ei mahdu pulttikone ja on aika saatanan lujassa. Onko jokin kikka?
Leave a comment:
-
-
Mikä vois olla vetelyyn, vaihoin eteen strongflexin punaset puslat etutukivarsien taakse. Sen jälkeen rupee veteleen iha vitusti:/ kulmat Ens viikolla tarkastaan mut veikkaan et ei se auraus noi paljo voi vaikuttaa:/
Leave a comment:
-
Leave a comment: