Originally posted by Pazi88
View Post
Koliseeko e36? Katso tämä!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
-
Originally posted by Elevator67 View Postpäivitystä edelliseen. Kun kiihdyttää niin nyt on parikertaa "jäänyt ilmaan" ja hetken kuluttua kaasun päästöstä kuuluu lonks.. Aivan kuin jokin asettuisi takaisin paikalleen
Leave a comment:
-
-
päivitystä edelliseen. Kun kiihdyttää niin nyt on parikertaa "jäänyt ilmaan" ja hetken kuluttua kaasun päästöstä kuuluu lonks.. Aivan kuin jokin asettuisi takaisin paikalleen
Leave a comment:
-
-
Tarkista moottorin tukikumit ensimäisenä. Pitää melkeen nosta moottoria jollain että näkee onko poikki. Ellei sitten ole jo tuhannen paskana.
Leave a comment:
-
-
mikähän kolisee? 325tds manuaali 96/6.. Kun kiihdyttää rankasti ja päästää kaasun niin kuuluu kolaus vasemmalta edestä. Itse en heti välystä löytänyt. Autossa uudet iskarit ja yläpäät. Tavallisella ajolla ei kolina kuulu eikä töyssyissä tai vastaavaa.
Leave a comment:
-
-
Onko kenelläkään kokemusta noista camber säädettävistä kiina/ebay iskarin yläpäistä ja niiden kestävyydestä?
BC tai ksport yläpäät maksaa saman mitä nuo koko TA Technixit alustasarja maksoi. Ei siis kovin kannattava vaihtoehto. Sama homma M3 yläpäiden kanssa.
Leave a comment:
-
-
Aaivan, nyt vasta luin tarkasti, kyse oli pelkistä takimmaisista puslista.
Mutta miksei heti kaikkia neljää? Olisihan siihen takakelkkaan ollut nätti tehdä muutakin hipostelua jos sen olisi jumpannut pois auton alta.
Pääasia kuitenkin että remppasi onnistui
Leave a comment:
-
-
Originally posted by reijo View PostEli kysytäämpä vielä kerran onko kukaan vaihtanut taka-akselin takimmaisia isoja korin puslia, sillä tavalla ettei ole koko kelkkaa ja tukivarsia yms. puottanut lattialle? Jos nostaa perän ilmaan ja iskarin alapäät auki, ja aukasee takakelkan kaikki neljä kiinnitystä, nii tipahtaako kelkka ja perä pakettina sen verran alaspäin tukivarsien ja vetarien varaan, että mahtuisi hajottamaan nämä takimmaiset isot puslat ja ujuttamaan powerflexit paikalleen? Tulikohan selvästi
Kelkka tuli hyvin alaspäin eikä mitään rikkoontunut ja powerfleixit nätti asentaa paikalleen
Kelkkahan jää kartaanin sekä etupuslien pulttien varaan hyvin, eikä tarvi irroitella jarruputkia tai käsijarru hommeleita. Myös jos olisi tarvinut olisi ollut helppo vaihtaa perämurikan kaksi takimmaista puslaa, kun ne saa kierretanko patentilla vedettyä kiinni!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Gemmi View PostPura koko roska pois. ajallisesti +-0 säästetty aika menee puslien kans kiroillessa ja tapellessa.
-Putki
-Kardaani
-käsijarruvaijeri
-Jarrusatulat(iskariin roikkuun)
-Nopeusmittarin johto
-Abs:ien johto(löytyy repsikan puolelta takakelkasta ja samassa "laatikossa" on myös nopeusmittarin johto)
-Tukivarret
-kelkanpultit
Joku saa lisätä jos jotain unohtu, mut abaut toi järjestys. Ei vaikee, mutta aikaa vie ja säästää hermoja. Ja samalla saa ruoste tilanteen kivasti tarkastettua
Kässärinvaijerit kahvasta ja läpiviennit korista irti jos vaan lähtee, joskus tiukassa.
Leave a comment:
-
-
Pura koko roska pois. ajallisesti +-0 säästetty aika menee puslien kans kiroillessa ja tapellessa.
-Putki
-Kardaani
-käsijarruvaijeri
-Jarrusatulat(iskariin roikkuun)
-Nopeusmittarin johto
-Abs:ien johto(löytyy repsikan puolelta takakelkasta ja samassa "laatikossa" on myös nopeusmittarin johto)
-Tukivarret
-kelkanpultit
Joku saa lisätä jos jotain unohtu, mut abaut toi järjestys. Ei vaikee, mutta aikaa vie ja säästää hermoja. Ja samalla saa ruoste tilanteen kivasti tarkastettua
Leave a comment:
-
-
Originally posted by reijo View PostEli kysytäämpä vielä kerran onko kukaan vaihtanut taka-akselin takimmaisia isoja korin puslia, sillä tavalla ettei ole koko kelkkaa ja tukivarsia yms. puottanut lattialle? Jos nostaa perän ilmaan ja iskarin alapäät auki, ja aukasee takakelkan kaikki neljä kiinnitystä, nii tipahtaako kelkka ja perä pakettina sen verran alaspäin tukivarsien ja vetarien varaan, että mahtuisi hajottamaan nämä takimmaiset isot puslat ja ujuttamaan powerflexit paikalleen? Tulikohan selvästiJos avaat apurungon pultit niin ainoat asiat jotka pitävät taka-akselia paikoillaan autossa ovat;
pitkittäiset takatukivarret - eivät kanna pystysuuntaista kuormaa
iskarit - yläpään kiinnitys luultavasti rikkoontuu takasillan painosta
kardaani - ei kanna pystysuuntaista kuormaa
jarruletkut ja nopeusanturin johto - rikki menevät nämäkin.
Lisäksi on perkeleellinen työmaa saada ne vanhat puslat irti sieltä auton alta käsin.
Suomeksi, ei mitään järkeä, ota suosiolla taka-akseli irti. Lähtee kumminkin aika nätisti kivana pakettina.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by reijo View PostEli kysytäämpä vielä kerran onko kukaan vaihtanut taka-akselin takimmaisia isoja korin puslia, sillä tavalla ettei ole koko kelkkaa ja tukivarsia yms. puottanut lattialle? Jos nostaa perän ilmaan ja iskarin alapäät auki, ja aukasee takakelkan kaikki neljä kiinnitystä, nii tipahtaako kelkka ja perä pakettina sen verran alaspäin tukivarsien ja vetarien varaan, että mahtuisi hajottamaan nämä takimmaiset isot puslat ja ujuttamaan powerflexit paikalleen? Tulikohan selvästi
Leave a comment:
-
-
Takakelkan takimmaiset isot puslat
Eli kysytäämpä vielä kerran onko kukaan vaihtanut taka-akselin takimmaisia isoja korin puslia, sillä tavalla ettei ole koko kelkkaa ja tukivarsia yms. puottanut lattialle? Jos nostaa perän ilmaan ja iskarin alapäät auki, ja aukasee takakelkan kaikki neljä kiinnitystä, nii tipahtaako kelkka ja perä pakettina sen verran alaspäin tukivarsien ja vetarien varaan, että mahtuisi hajottamaan nämä takimmaiset isot puslat ja ujuttamaan powerflexit paikalleen? Tulikohan selvästi
Leave a comment:
-
-
Pitääkö jokin, mitä ei näy tässä kuvassa, puslan oikeassa asennossa, eli pyörähtämättä kun rasitus muuttuu?
etu-alatukivarren taaimmainen pusla
Onko kenelläkään näitä käytössä?
Leave a comment:
-
Leave a comment: