Koliseeko e36? Katso tämä!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BiltemaMotorWork
    replied
    Originally posted by Jansu View Post
    E36 kolistaa vasemmalle kaarrettaessa, oisko koiranluu? Talvella siinä oli pieni välys, oisko nyt siitä se johtuva kolina? Koitin paikallaan muttei kädellä huomannut välystä.
    Kannattaa katella myös iskarien kunto.

    Leave a comment:


  • Jansu
    replied
    E36 kolistaa vasemmalle kaarrettaessa, oisko koiranluu? Talvella siinä oli pieni välys, oisko nyt siitä se johtuva kolina? Koitin paikallaan muttei kädellä huomannut välystä.

    Leave a comment:


  • mikkomaa
    replied
    Originally posted by Bemarituristi View Post
    Millainen homma vaihtaa taka-tukivarren etummaiset puslat? Ne mitkä on sen kolmella pultilla olevan kiinnikkeen "alla"

    Tarviiko koko tukivartta irrottaa? Minun katsomisen perusteella riittää että irroittaisi jarruputken kiinnikkeen, ja sitten ne kolme pulttia? Vai??

    Miten vanhan puslan irroitus ja uuden asennus? Varmaan vanha raiskataan ulos, ja uusi jollain kierretangolla+virityksillä+fairy vedellÄ?
    Ei tarvi irroittaa tukivartta, auto nosturille ja kolme pulttia auki. Nyt laskeutuu tukivarren pää alas, eikä tarvi irroittaa jarruputken kiinnikettäkään.

    Vanha pusla lähtee joko hakkamalla sen reunat rikki ja hakkaamalla mutta itte suosittelen vaikka itsetehtyä ulos vetäjää! Itse olen aina laittanu powerlexit mitkä menee käsinkin mutta jos laitat alkuperäiset puslat niin uuden saat kierretangolla kiristämällä paikalleen.

    Kaverin jos saat mukaan niin on sitten helpompi laittaa se tukivarren pää ylös ja pultit takas!

    Leave a comment:


  • Bemarituristi
    replied
    Millainen homma vaihtaa taka-tukivarren etummaiset puslat? Ne mitkä on sen kolmella pultilla olevan kiinnikkeen "alla"

    Tarviiko koko tukivartta irrottaa? Minun katsomisen perusteella riittää että irroittaisi jarruputken kiinnikkeen, ja sitten ne kolme pulttia? Vai??

    Miten vanhan puslan irroitus ja uuden asennus? Varmaan vanha raiskataan ulos, ja uusi jollain kierretangolla+virityksillä+fairy vedellÄ?

    Leave a comment:


  • Matuh
    replied
    Originally posted by JJT View Post
    Kyllähän ne perusmallin puslat on "avonaiset" jos sitä tarkoitat?
    Joo just sitä, kylläkin M-Tech kyseessä ei varmaan eroa normaalista...

    Toisessa puslassa ei ole juuri ympärillä mitään...
    Last edited by Matuh; 10-06-2013, 13:20.

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by Matuh View Post
    Etutukivarren taaimaisesta puslasta ei kuuluis vissiin paistaa päivä läpi:think
    Kyllähän ne perusmallin puslat on "avonaiset" jos sitä tarkoitat?

    Leave a comment:


  • Matuh
    replied
    Etutukivarren taaimaisesta puslasta ei kuuluis vissiin paistaa päivä läpi:think

    Leave a comment:


  • Risto113
    replied
    Originally posted by TseiTsei View Post
    Pultteja ei tullut kokeiltua, mutta näytti kyllä siltä ettei niihin ole koskettu. Huomenna täytyy käydä reklamoimassa. Joko niitä ei ole edes vaihdettu tai sitten sinne on tosiaan asennettu väärät puslat..
    Vanha, alkuperäinen pusla on tuollainen kun sulla kuvassa.
    Eli laippa toisessa reunassa.

    Uusi on tässäkin ketjussa kuvattu, tasainen pötkylä.
    Päivitetty erimalliseen jo ajat sitten, eli kyllä sulla on Wanhat puslat siellä, ellei alkuperäiset jopa?

    Leave a comment:


  • Elevator67
    replied
    Originally posted by esa`pentula View Post
    Takalaakerit? Etulaakerit? Perä? Aski? Jurinaa on aina paha lähteä etsimään.
    Todella vaikeaa on juu.. Taakse vaihdettu laakerit ja tuki varsia. Laatikko on vähän tarkkailussa para aikaa.. Selviää ehkä joskus.

    Leave a comment:


  • Katusoittaja
    replied




    Jos on korkeussäädettävä jalka eli kynäjousialusta, niin tuleeko se muuten samanlailla kuin kuvassa ,mutta ilman osia nro 18 ja 19 ??

    Leave a comment:


  • esa`pentula
    replied
    Originally posted by Elevator67 View Post
    eilen vietin auton alla aikaa ja ihmettelin.. Ei ainakaan tämä kyseinen..

    Katsoin samalla koko auton läpi eikä siellä mitään ollut mikä voisi tuon jurinan aiheuttaa.
    Takalaakerit? Etulaakerit? Perä? Aski? Jurinaa on aina paha lähteä etsimään.

    Leave a comment:


  • Elevator67
    replied
    Originally posted by Playpig View Post
    Voisko kardaanin tukilaakeri olla tiensä päässä? :think
    eilen vietin auton alla aikaa ja ihmettelin.. Ei ainakaan tämä kyseinen..

    Katsoin samalla koko auton läpi eikä siellä mitään ollut mikä voisi tuon jurinan aiheuttaa.

    Leave a comment:


  • Elevator67
    replied
    Originally posted by Playpig View Post
    Voisko kardaanin tukilaakeri olla tiensä päässä? :think
    Tätä mietiskelin myös itse eilen..

    Pitäis vaan jaksaa hallilla kattoo kun pääsee hyvin auton alle.. Saisi vain aikaiseks

    Leave a comment:


  • Playpig
    replied
    Originally posted by Elevator67 View Post
    Sellasta..

    Huomasin tuossa että ittellä kuuluu ja tuntuu ihme "jurinaa" vaihteiden vaihdon jälkeen kun alkaa kiihdyttämään.. Ei läheskään joka kerta..

    Onko vastavaa kenelläkään? Takapäähä vaihdettu vuoden sisään melkeinpä kaikki puslat yms.
    Voisko kardaanin tukilaakeri olla tiensä päässä? :think

    Leave a comment:


  • Elevator67
    replied
    Sellasta..

    Huomasin tuossa että ittellä kuuluu ja tuntuu ihme "jurinaa" vaihteiden vaihdon jälkeen kun alkaa kiihdyttämään.. Ei läheskään joka kerta..

    Onko vastavaa kenelläkään? Takapäähä vaihdettu vuoden sisään melkeinpä kaikki puslat yms.

    Leave a comment:

Working...
X