Mulla oli mennyt parkkitutkan summeri rikki entisestä e36:sta ja piippasi vain silloin tällöin, en nyt muista että miten tarkalleen mutta kannattaa tarkistaa summerin toiminta myös... Tutkat oli kaikki ok mutta oireili kun summeri oli paskana...
Mistäs porukka on tilaillu näitä antureita? Itellä tulee tosiaan yks pitkä piippaus kun laittaa pakin silmään ja testien mukaan yks olis rikki.
Mistäs ootte löytänyt tuon moduulin touringissa? Oon tota konttia penkonu, mutta ei oo tullu tuota moduulia vastaan.
Ite törmäsin johonkin parkkitutkan boxiin kun takaiskareita vaihtelin. Boksi oli siellä kuskinpuolen takaiskarin yläpään lähellä. Boksi näkyi kun otti ne verhoilun osat pois joka peittää mm iskarinyläpään.
Onkos tuo vanhempi "mulkosilmän" mallinen jotenkin harvinainen tms? Epäilen, että yksi anturi on risa, eikä tunnu löytyvän muualta kuin marmorilta, joka tässä tapauksessa on poissuljettu. Onko muissa malleissa käytetty samaa anturia?
Jos olen oikein ymäärtänyt, niin tutkan feisliftaus vaatisi siis ainakin toiset listat ja anturit. Käykö sama boksi?
Onkos kellään kuvaa, linkkiä tms siitä, miten PDC keskusyksikkö asettuu takakonttiin E36 Cäbissä? Hommasin orig telineen, kun loota roikkui nippusiteellä takakontissa. Mutta sitten meni sormi suuhun, eipä sille tosta vaan paikkaa löytynytkään. Mitenhän se siellä sijaitsee?
Onkos kellään kuvaa, linkkiä tms siitä, miten PDC keskusyksikkö asettuu takakonttiin E36 Cäbissä? Hommasin orig telineen, kun loota roikkui nippusiteellä takakontissa. Mutta sitten meni sormi suuhun, eipä sille tosta vaan paikkaa löytynytkään. Mitenhän se siellä sijaitsee?
Minäpä koitan muistaa ottaa kuvan kun seuraavan kerran menen autolla käymään. Voi mennä viikko tai kaksi.
E: Jaa siinähän olikin varsin seikkaperäiset ohjeet jo
Jep. Sinnehän se menee, kaikkein hankalimpaan onkaloon. Ilmeisesti ohjeen tavalla kun tekee, eikä liikuttele kattomekanismia operaation aikana, niin kalibrointia ei tarvita vaikka toinen moottori tipautetaan pois paikaltaan. Mikähän taika siinä on, että opastetaan kattokotelon luukkua avaamaan hieman :think Onkohan vivusto jotenkin otollisemmassa asennossa tai vaijerit löysemmällä tms...?
Onkos kellään hajua, miten itse piipittäjä toimii sähköisesti? Siis, että antaako moduuli jotain erityistä signaalia summerille vai ihan suoraan 12V sopivasti jaksotettuna? Selviäähän tuo tietysti mittarin kanssa.
Vastaava etututka on periaatteessa jo tehty ja iski ajatus, että jos käyttäisi samaa piipittäjää eikä mitään ylimääräisiä ledinäyttöjä/valoja tms. Etujalkatilan gongi voisi periaatteessa ajaa saman asian, minkälainen lie sitten hänen sähköinen toimintansa...? Takatutkan piipitin tuntuu vaan luonnollisemmalta ratkaisulta.
Comment