Originally posted by -|jamppa|-
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 parkkitutka
Collapse
X
-
Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
--
Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95
-
-
Originally posted by MikkoJII View PostMistäs porukka on tilaillu näitä antureita? Itellä tulee tosiaan yks pitkä piippaus kun laittaa pakin silmään ja testien mukaan yks olis rikki.
Mistäs ootte löytänyt tuon moduulin touringissa? Oon tota konttia penkonu, mutta ei oo tullu tuota moduulia vastaan.
Comment
-
-
Onkos tuo vanhempi "mulkosilmän" mallinen jotenkin harvinainen tms? Epäilen, että yksi anturi on risa, eikä tunnu löytyvän muualta kuin marmorilta, joka tässä tapauksessa on poissuljettu. Onko muissa malleissa käytetty samaa anturia?
Jos olen oikein ymäärtänyt, niin tutkan feisliftaus vaatisi siis ainakin toiset listat ja anturit. Käykö sama boksi?
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Onkos kellään kuvaa, linkkiä tms siitä, miten PDC keskusyksikkö asettuu takakonttiin E36 Cäbissä? Hommasin orig telineen, kun loota roikkui nippusiteellä takakontissa. Mutta sitten meni sormi suuhun, eipä sille tosta vaan paikkaa löytynytkään. Mitenhän se siellä sijaitsee?
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostOnkos kellään kuvaa, linkkiä tms siitä, miten PDC keskusyksikkö asettuu takakonttiin E36 Cäbissä? Hommasin orig telineen, kun loota roikkui nippusiteellä takakontissa. Mutta sitten meni sormi suuhun, eipä sille tosta vaan paikkaa löytynytkään. Mitenhän se siellä sijaitsee?
E: Jaa siinähän olikin varsin seikkaperäiset ohjeet joLast edited by Arppa; 10-03-2016, 14:54.Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
-
Jep. Sinnehän se menee, kaikkein hankalimpaan onkaloon. Ilmeisesti ohjeen tavalla kun tekee, eikä liikuttele kattomekanismia operaation aikana, niin kalibrointia ei tarvita vaikka toinen moottori tipautetaan pois paikaltaan. Mikähän taika siinä on, että opastetaan kattokotelon luukkua avaamaan hieman :think Onkohan vivusto jotenkin otollisemmassa asennossa tai vaijerit löysemmällä tms...?
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Onkos kellään hajua, miten itse piipittäjä toimii sähköisesti? Siis, että antaako moduuli jotain erityistä signaalia summerille vai ihan suoraan 12V sopivasti jaksotettuna? Selviäähän tuo tietysti mittarin kanssa.
Vastaava etututka on periaatteessa jo tehty ja iski ajatus, että jos käyttäisi samaa piipittäjää eikä mitään ylimääräisiä ledinäyttöjä/valoja tms. Etujalkatilan gongi voisi periaatteessa ajaa saman asian, minkälainen lie sitten hänen sähköinen toimintansa...? Takatutkan piipitin tuntuu vaan luonnollisemmalta ratkaisulta.
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Comment