Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 parkkitutka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kmn
    Moderator
    • May 2009
    • 6022
    • Sipoo

    #16
    Originally posted by -|jamppa|- View Post
    Kokeilun arvoinen neuvo
    HAh, kyllä.. Tässä on kaverilla ihan hyvin pointtia.

    Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
    Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
    --
    Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95

    Comment

    • n0fear
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2004
      • 289
      • Rollo

      #17
      Mulla oli mennyt parkkitutkan summeri rikki entisestä e36:sta ja piippasi vain silloin tällöin, en nyt muista että miten tarkalleen mutta kannattaa tarkistaa summerin toiminta myös... Tutkat oli kaikki ok mutta oireili kun summeri oli paskana...

      Comment

      • MikkoJII
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 1807
        • Lapua

        #18
        Mistäs porukka on tilaillu näitä antureita? Itellä tulee tosiaan yks pitkä piippaus kun laittaa pakin silmään ja testien mukaan yks olis rikki.

        Mistäs ootte löytänyt tuon moduulin touringissa? Oon tota konttia penkonu, mutta ei oo tullu tuota moduulia vastaan.
        E32 750i 11/89

        Comment

        • niinjoo
          Bimmer Rookie
          • Feb 2012
          • 36
          • Itä-Suomi

          #19
          Kannattanee tarkastella niitä antureiden piuhoja ennenkuin tilailee.

          Itsellä oli piuhat nirhautuneet ajan saatossa poikki yhdestä anturista, tarkastukseen + korjaukseen menee kuitenkin <5min aikaa.
          BMW - korjaamisen iloa...sitäpä juuri prkl..

          Comment

          • Jontsu00
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2011
            • 241
            • Oulu

            #20
            Originally posted by MikkoJII View Post
            Mistäs porukka on tilaillu näitä antureita? Itellä tulee tosiaan yks pitkä piippaus kun laittaa pakin silmään ja testien mukaan yks olis rikki.

            Mistäs ootte löytänyt tuon moduulin touringissa? Oon tota konttia penkonu, mutta ei oo tullu tuota moduulia vastaan.
            Ite törmäsin johonkin parkkitutkan boxiin kun takaiskareita vaihtelin. Boksi oli siellä kuskinpuolen takaiskarin yläpään lähellä. Boksi näkyi kun otti ne verhoilun osat pois joka peittää mm iskarinyläpään.

            Comment

            • 525iiäxä
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2005
              • 1846
              • Lappeenranta, Finland

              #21
              Onkos tuo vanhempi "mulkosilmän" mallinen jotenkin harvinainen tms? Epäilen, että yksi anturi on risa, eikä tunnu löytyvän muualta kuin marmorilta, joka tässä tapauksessa on poissuljettu. Onko muissa malleissa käytetty samaa anturia?

              Jos olen oikein ymäärtänyt, niin tutkan feisliftaus vaatisi siis ainakin toiset listat ja anturit. Käykö sama boksi?

              Volvo V70 2.4T -02
              E30 323i -84 (taas)

              Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

              Comment

              • 525iiäxä
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2005
                • 1846
                • Lappeenranta, Finland

                #22
                Onkos kellään kuvaa, linkkiä tms siitä, miten PDC keskusyksikkö asettuu takakonttiin E36 Cäbissä? Hommasin orig telineen, kun loota roikkui nippusiteellä takakontissa. Mutta sitten meni sormi suuhun, eipä sille tosta vaan paikkaa löytynytkään. Mitenhän se siellä sijaitsee?

                Volvo V70 2.4T -02
                E30 323i -84 (taas)

                Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

                Comment

                • jisola
                  Bimmer Rookie
                  • Jun 2015
                  • 48
                  • Haapajärvi

                  #23
                  e36 318i -96 toukka
                  e46 318i -99 sedan

                  Comment

                  • Arppa
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2006
                    • 1046
                    • Lumbriver

                    #24
                    Originally posted by 525iiäxä View Post
                    Onkos kellään kuvaa, linkkiä tms siitä, miten PDC keskusyksikkö asettuu takakonttiin E36 Cäbissä? Hommasin orig telineen, kun loota roikkui nippusiteellä takakontissa. Mutta sitten meni sormi suuhun, eipä sille tosta vaan paikkaa löytynytkään. Mitenhän se siellä sijaitsee?
                    Minäpä koitan muistaa ottaa kuvan kun seuraavan kerran menen autolla käymään. Voi mennä viikko tai kaksi.

                    E: Jaa siinähän olikin varsin seikkaperäiset ohjeet jo
                    Last edited by Arppa; 10-03-2016, 14:54.
                    Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
                    Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
                    Kauppakassina: Hyundai i30 -21
                    -Raahe Connection-
                    -Team Kärppä- limited edition

                    Comment

                    • 525iiäxä
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2005
                      • 1846
                      • Lappeenranta, Finland

                      #25
                      Jep. Sinnehän se menee, kaikkein hankalimpaan onkaloon. Ilmeisesti ohjeen tavalla kun tekee, eikä liikuttele kattomekanismia operaation aikana, niin kalibrointia ei tarvita vaikka toinen moottori tipautetaan pois paikaltaan. Mikähän taika siinä on, että opastetaan kattokotelon luukkua avaamaan hieman :think Onkohan vivusto jotenkin otollisemmassa asennossa tai vaijerit löysemmällä tms...?

                      Volvo V70 2.4T -02
                      E30 323i -84 (taas)

                      Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

                      Comment

                      • 525iiäxä
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2005
                        • 1846
                        • Lappeenranta, Finland

                        #26
                        Onkos kellään hajua, miten itse piipittäjä toimii sähköisesti? Siis, että antaako moduuli jotain erityistä signaalia summerille vai ihan suoraan 12V sopivasti jaksotettuna? Selviäähän tuo tietysti mittarin kanssa.

                        Vastaava etututka on periaatteessa jo tehty ja iski ajatus, että jos käyttäisi samaa piipittäjää eikä mitään ylimääräisiä ledinäyttöjä/valoja tms. Etujalkatilan gongi voisi periaatteessa ajaa saman asian, minkälainen lie sitten hänen sähköinen toimintansa...? Takatutkan piipitin tuntuu vaan luonnollisemmalta ratkaisulta.

                        Volvo V70 2.4T -02
                        E30 323i -84 (taas)

                        Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎