joo eli autona on 93 325i coupe johon olen tehnyt kansiremontin ja kun kannen sai kiinni ja maa johdon, niin abs:än valo sytty. En ollut koskenu kansiremontin aikana mihinkään abs:ään liittyvään muutakun että olin ottanut jarrupolkimen asento tunnistimen johdon irti ja suihkuttanut kontakti spreitä liittimeen. (abs:än valo ei palanut kun aloitin kansiremontin) Nyt kun sain auton käyntiin niin abs:än valo sytty eikä millään testerillä pääse käsiksi abs:ään että saisi luettua tai nollattua vian ja eikä myöskään pääse moottorinohjaukseen eikä huoltovaloon/näyttöön.
Olen kokeillut vaihtaa releitä, sulakkeet katsonu läpi, anturit käyny läpi.
Pumpulle ei tule virtaa ollenkaan.
Sulakkeille tulee virtaa.
seuraavaksi siis kokeilemaan vaihtaa lisää reileitä ja katsoa meneekö virta releittenläpi, katsoa moottorin johtosarja olisko siel katkoksia kun pyöritelty sitä kannen vaihdon yhteydes? vai olisko sitten jarrupolkimen asentotunnistin? mutta kyllä silti testerillä vian pitäis päästä lukeen! :think
onko muilla ollut saman laisia vikoja? ja miten ne saatu korjattua?
Olen kokeillut vaihtaa releitä, sulakkeet katsonu läpi, anturit käyny läpi.
Pumpulle ei tule virtaa ollenkaan.
Sulakkeille tulee virtaa.
seuraavaksi siis kokeilemaan vaihtaa lisää reileitä ja katsoa meneekö virta releittenläpi, katsoa moottorin johtosarja olisko siel katkoksia kun pyöritelty sitä kannen vaihdon yhteydes? vai olisko sitten jarrupolkimen asentotunnistin? mutta kyllä silti testerillä vian pitäis päästä lukeen! :think
onko muilla ollut saman laisia vikoja? ja miten ne saatu korjattua?
Comment