vitosvaihe ei toimi... hiljasel kiihytyksel toimii mut sitku painaa enemmän kaasuu ni syttyy rattaan kuva mittaristoon jolloin ei toimi vitosvaihe ja kickdown ei myöskään toimi... olisi kiva saada tietoa ongelmasta
vitosvaihe ei toimi... hiljasel kiihytyksel toimii mut sitku painaa enemmän kaasuu ni syttyy rattaan kuva mittaristoon jolloin ei toimi vitosvaihe ja kickdown ei myöskään toimi... olisi kiva saada tietoa ongelmasta
se on hyvä että nää uudet tulokkaat aina olettaa että täällä on kaikilla kristallipallot jolla näkee että mistä autosta puhutaan...
mutta todennäkösesti se on vaan pakat kulunu loppuun ja luistaa jonka surauksen menee nilkutusmoodi päälle..
vahva tunne henkien kanssa että kyseessä on E36. Enempää eivät kertoneet.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
kaikki on kiinni niinkuin pitääkin... Vähän aikaa saa toimimaan 5n mutta sitte kun runttaa enemmän kaasua ni häviää vitonen ja kickdown pois pelistä.. Ja tämäkin ilmenee enemmän lämpösellä koneella :o
joo kyl mä sen huomasin muttakun e36:ssakin on ainakin kolmea eri automaattia
Juuh ,en minä sitä ettetkö tajunnu. Kunhan itsekseni tein loitsuja.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
eiköhän se aski ole kabut, lämpimänä öljy litkumpaa jolloin pääsee kusemaan pakkojen välistä helpommin. pakkojen paineita pääsee mittailemaan askin kyljissä olevista kuusiokoloruuveista. vikakoodit lukuun?
vikakoodeja en ole kerinnyt vielä luettaa. Lootan öljyt vaihdoin äskettäin jos vika olisi lähtenyt. Jännä kun välillä se 5s vaihe toimii jos ei kengi mut sitku laittaa liikaa kaasuu ni syttyy rattaan kuva mittaristoo jolloin 5s vaihe ja kickdown ei toimi
eiköhän se laatikko voi sanoa itsensä irti milloin tahansa.. ei tietenkään kannata toivoa heittää, mutta ei kannata olettaa että vaihteisto toimii taas öljynvaihdon jälkeen. vikakoodit antaa aina vähän vihiä
Moi
Mulla on aivan samaa ongelmaa... tosin tuo vika voi ilmetä 3- tai 4-vaihteellakin.
Eli jos pakat on kuluneet loppuun, niin silloin on isompi remontti tiedossa ? (laatikon vaihto) Vai saako tuollaisen vielä järkevällä hinnalla kuntoon ?
Moi
Mulla on aivan samaa ongelmaa... tosin tuo vika voi ilmetä 3- tai 4-vaihteellakin.
Eli jos pakat on kuluneet loppuun, niin silloin on isompi remontti tiedossa ? (laatikon vaihto) Vai saako tuollaisen vielä järkevällä hinnalla kuntoon ?
jos pakat kuluneet ja luistavat tai tiiviste niin kulunut, että päästää paineen ohi niin vaihtoaski tai vaihteiston läpikäyminen. remontit alkavat yleensä 1500e ylöspäin riippuen uusittavista osista.
Itse havaittua että toimimaton nokka-akselin asentoanturi oireilee M52 automaatissa myös noin että täyskaasukiihdytyksessä heittää vikatilaan.
Kun tuo ei toimi niin väännön säätely vaihtotilanteessa ei toimi josta herjannut ainakin kun itse tutkinut...
Kuuluuko imusarjan seutuvilta naputusta mitä ei aikasemmin ole kuulunut?
Vikakoodit lukuun tosiaan ensimmäisenä moottorin ja laatikonohjaukselta.
Comment