memebuy23buy

E36 kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haju69
    replied
    Originally posted by jr66 View Post
    Onko niin että coupen ja sedanin valoissa tuo sijoittelu ei ole sama ? Jotenkin muistelen näin :think
    Kah en tuohon ossaa sanoa. :think On mulla yks cabrio ollu mutta sen valoista en muista kuin että olivat alkuperäiset mutta polttimoiden järjestystä en muista. Coupeista ei mitään käryä.

Leave a comment:

• kmn
    replied
    Ai nii ku vitti mul on noi kaksriviset valot takana, niin niissähän on sitten vissii jotenki eri tavalla....

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by kmn View Post
    Just näin!

EDIT: Ja oisko jarruvalot ollut sit ulommissa samanmoisilla polttimoilla, vai miten menikään... :think
    Originally posted by Haju69 View Post
    Minulla on ainakin uloimmissa sumarit samassa kuin parkki. Jarruvalo on aivan sisimmäinen punainen. Keskimmäisessä "parkki" valossa ei ole muistaakseni muuta toimintoa. Just eilen rämppäsin noita..
    Onko niin että coupen ja sedanin valoissa tuo sijoittelu ei ole sama ? Jotenkin muistelen näin :think

Leave a comment:

• samppa104
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Minulla on ainakin uloimmissa sumarit samassa kuin parkki. Jarruvalo on aivan sisimmäinen punainen. Keskimmäisessä "parkki" valossa ei ole muistaakseni muuta toimintoa. Just eilen rämppäsin noita..
    Minä kiitän ja kumarran eiköhän tuo tuosta nyt selviä. Vielä vaan pitäis löytää nuo sumareitten johdot eipä ainakaan noista johon pätkistä löytyny virtaa sumuvalot päällä(sulakkeet ehjät), mutta koitetaan kaivella

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Just näin!

EDIT: Ja oisko jarruvalot ollut sit ulommissa samanmoisilla polttimoilla, vai miten menikään... :think

Leave a comment:

• kmn
    replied
    Originally posted by samppa104 View Post
    Eli sumarit on samat kuin parkki valot, mutta just noilla 2 johdin polttimoilla?
    Just näin!

Leave a comment:

• samppa104
    replied
    pakkivalot palaa molemmin puolin muistaakseni. Sumarit on samat, kuin sisimmät takavalot, mut 2 johdin polttimoilla.

Toivottavasti tästä on jotain apua!
    Eli sumarit on samat kuin parkki valot, mutta just noilla 2 johdin polttimoilla? Säikähin tuossa kun sain peruutus valot toimimaan että tuolla ei oo sumareille lamppuja tai muutakaan vehkeitä, mutta jos on samassa niin helpottaa hommaa pikkusen kun kaikki johdot tuhannen palasina ja lamput hajalla rupee pikku hiljaa loppuun kiinnostus noitten valojen kanssa

Leave a comment:

• kmn
    replied
    Originally posted by samppa104 View Post
    Eli pieni ongelma... onkohan missään e36 takavaloille jotain kaaviota kun tuli avattua nuo vaihdetut "tuning" takavalot paljastui että kaikki johdot laitettu poikki ja kasattu mallia jeesus teippi . Nyt kuitenkin saatu selvitettyä että parkit, jarru ja vilkut toimii, mutta noista johoista ei taho ottaa selvää miten nuo peruutus valot ja sumuvalo toimii. Mahtaako peruutusvalo palaa molemmin puolin vai vain toisella puolella? :think
    pakkivalot palaa molemmin puolin muistaakseni. Sumarit on samat, kuin sisimmät takavalot, mut 2 johdin polttimoilla.

Toivottavasti tästä on jotain apua!

Leave a comment:

• samppa104
    replied
    Eli pieni ongelma... onkohan missään e36 takavaloille jotain kaaviota kun tuli avattua nuo vaihdetut "tuning" takavalot paljastui että kaikki johdot laitettu poikki ja kasattu mallia jeesus teippi . Nyt kuitenkin saatu selvitettyä että parkit, jarru ja vilkut toimii, mutta noista johoista ei taho ottaa selvää miten nuo peruutus valot ja sumuvalo toimii. Mahtaako peruutusvalo palaa molemmin puolin vai vain toisella puolella? :think

Leave a comment:

• toNmbbA
    replied
    Originally posted by SimBe View Post
    Mistähän löytyis halvimmalla m-luukki puskuri eteen? Coupeen tulisi.
    Originally posted by Leppäkoski View Post
    http://www.revotec.fi/mlook-etupuskuri-p-191.html 89e

Leave a comment:

• veteraaniseppo
    replied
    Meni lämmityslaitteesta siitä josta säädellään puhalluksen nopeutta mykäksi. Huomasin vaan kun olin säätämässä nopeutta suuremmalle niin eipäs tapahtunutkaan mitään, eikä puhalla vaikka pistäisi neloselle.

Onko tuolla säätöpaneelin takana joku moottori joka mennyt rikki(kö) yms vai muualla autossa?

Leave a comment:

• bemmeri
    replied
    7852 955 227
    bmw 1 140 828 0
    -numerot on laatassa ja hammastangon rungossa valettu 7852 501 174 (ZF-numero, samoin kuin tuo ylin).

Eli normi e36:n tehostettu hammasvaihde. Melkein kiinnostais kokeilla tuota compactin/zetan välitystä, mutta tyhmä kysymys, onko tuo pidemmän päälle heikompi kestämään? Etenkin jo keulassa on nytkin jo riittävästi painoa ja auto muutenkin raskaampi kuin edellä mainitut mallit...

Leave a comment:

• Ytrew
    replied
    Onko kellään kokemusta e36 farkun takalasien tummennuksesta? Onko minkälainen homma tehdä itse vai jättääkö suosiolla ammattilaisille? Laittakaa liikkeitä jyväskylästä, jossa ootte itse laitattanu kalvot

Leave a comment:

• JJT
    replied
    Originally posted by Pazi88 View Post
    Jos en ihan väärin muista, niin on muuttuva välitys kummassakin, mutta M:n versiossa on silti yhtä hidas ohjaus mitä neekerimalleissa. Zetassa sit nopeempi.

Leave a comment:

• Leppäkoski
    replied
    Originally posted by SimBe View Post
    Mistähän löytyis halvimmalla m-luukki puskuri eteen? Coupeen tulisi.

tuolla taitaa olla halvin?:think

Leave a comment:

Working...
X