memebuy23buy

E36 kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jonee^^^^
    replied
    onko e36 325 ja e34 520 m50 koneen vaihdelaatikoilla mitään eroa?? 4.1 220.0.0225.94 on kiinni tällä hetkellä

    Leave a comment:


  • Elevator67
    replied
    Originally posted by Matuh View Post
    Mikäs on kun rattia kääntää paikallaan meinaa auto sammua. Epäilisin ohjaustehostimessa olevan häikkää:think

    Onko muilla esiintynyt vastaavaa???
    virran vähyys oli itsellä, vaihdoin akun niin ei enään temppuillut. Eläkä kysy että miksi..

    Leave a comment:


  • Matuh
    replied
    Mikäs on kun rattia kääntää paikallaan meinaa auto sammua. Epäilisin ohjaustehostimessa olevan häikkää:think

    Onko muilla esiintynyt vastaavaa???

    Leave a comment:


  • Samee
    replied
    Originally posted by Powr View Post
    Millähän osanumerolla liikkuu M50B25:en suuttimien, imusarjan puoleisten O-renkaiden alle tulevat keltaiset "holkit"
    Jos tarkoitat suuttimiin kuuluvia 'kärkikuppeja', niin niitä saa tilattua netistä helpoiten. Saattaa löytyä myös isommista bosch car servicestä.
    Itse hain viimeksi special tuning hariselta, valkeakoskelta.

    Leave a comment:


  • Bemarituristi
    replied
    DEPO angel-eyes umpiot

    Moi!

    Pystyykö noihin depon angel eyes umpioihin asentamaan SMD/CCFL angel-eyesit? Noi halogenitkin kelpaisi todella hyvin, mutta on niin pirun himmeä, että päivän valossa ei ole edes oikeen havaittavissa...

    Leave a comment:


  • `samuli
    replied
    Onko porukka asennellu vakio etupuskureihin lippoja? Ite pitäis omaa autoa vähän koristaa ja m-lookkia en ajatellut tällä kertaa.

    Minkälaisia ja minkähintasia ja onko minkä näköisiä ylipäätänsä.

    Leave a comment:


  • kmn
    replied
    Originally posted by juxo View Post
    Itse ostin retrofit msport listasarjan ja ne ainakin tuli sillä "karhealla" pinnalla
    Jep. Itselläni on sileäpintaiset listat kuitenkin etu ja takapuskureissa. Sellainen huomio sitten vielä, että etupuskurin US "BMW" listanpätkää ei ole saatavilla karheana lainkaan, vaan tulee auttamatta sileänä -> ei istu sitten pätkääkään noiden karheiden listojen kanssa. Eikä pelkästään värinsä tai pintansa puolesta..

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Saattopa käydä se perinteiden nostimien ylitäyttyminen (kulkee myös jostain syystä nimellä venttiilien liimautuminen). Hetken aikaa käy huonosti, kun jää muutama venttiili kantamaan. Ei syytä huolestua, jos tästä on kyse.

    EDIT 2000 viestiä paskaa syyetty tällekkin foorumille.

    Leave a comment:


  • tommi--fi
    replied
    M52B25 auto seisoi neljä päivää. Startatessa rötäs hetken ja pieni bensan käry putkesta. Inpalla ei näy mitään vikoja.

    Saako inpalla tutkittua tällaisia vikoja? Suuttimet vuotaa? Päästöt OK leimalla kuukausi takaperin.

    Leave a comment:


  • juxo
    replied
    Originally posted by QUASIMODO View Post
    Löytyykös tähän puskurin listojen pinta ongelmaan kältään ratkaisua?
    Nyt on kyselty KL:stä ja MTT-trading:stä listoja ja infoa on tullut sen verran että M-puskurien listat muuttuvat 95. Mutta miten se on vielä mysteeri.
    Autoni on 97 eli kannattako vain valita nämä uudemmat?:think
    Itse ostin retrofit msport listasarjan ja ne ainakin tuli sillä "karhealla" pinnalla

    Leave a comment:


  • Powr
    replied
    Millähän osanumerolla liikkuu M50B25:en suuttimien, imusarjan puoleisten O-renkaiden alle tulevat keltaiset "holkit"

    Leave a comment:


  • QUASIMODO
    replied
    Originally posted by QUASIMODO View Post
    Olen tilaamassa KL:stä sedaniin uusia leveitä M-kylkilistoja sekä samalla uusia listoja puskureihin. Onko vaarana, että toiset tulevat kiiltävänä ja toiset mattapintaisella karkeammalla pinnalla? Muistelen, että tästä on ollut jossain treadiissä keskustelua, mutta nyt ei searchilla löytynyt..
    Löytyykös tähän puskurin listojen pinta ongelmaan kältään ratkaisua?
    Nyt on kyselty KL:stä ja MTT-trading:stä listoja ja infoa on tullut sen verran että M-puskurien listat muuttuvat 95. Mutta miten se on vielä mysteeri.
    Autoni on 97 eli kannattako vain valita nämä uudemmat?:think

    Leave a comment:


  • Pazi88
    replied
    Moottori ripustetaan roikkumaan jostain. Sen jälkeen lasketaan apurunko ohjauksineen päivineen alas. Joutuu myös ohjaustehostimen letkut irrottamaan. Kun apurungon on saanu tarpeeksi alas, niin öljypohja irti ja pujottelu pois. Kyllä siinä päivä melkeen menee jos ei oo ennen tehny.

    Leave a comment:


  • ässä lavaan
    replied
    millanen jumppa on vaihtaa öljypohjan tiiviste? :think E36 325 tiputtaa etupäästä öljyä.

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Originally posted by Byge View Post
    No sellainenhan olisi kyllä mukava mutta opiskelijana eipä ole vielä moisiin varallisuutta.

    Kyllähän se tiedettävästi vähentää kulutusta ja lisää konehuoneen näyttävyyttä jos on peltisarjalla ja imupuolen viilauksella moottorin hengittävyyttä parannettu. Tarkoitus myös kiillottaa imusarja ja kansi molemmin puolin vastaamaan toistensa kokoa... Jokseenki oli kyllä arvattavissa tuommonen vastaus...
    Jos ei ole varaa ostaa isommalla koneella olevaa bemaria niin ei varmasti ole varaa myöskään virittää vaparina tai ahdettuna.
    Vaparina et tuosta koneesta paria lisäheppaa irti saa. Tällöinkin väännössä häviät. Jos taas saat vaparina oikeasti jotain lisää niin se on vaatinut jo sitten niin paljon rahaa että olisit ostanut jo sen 325:n.

    Joten lakkaa haaveksimasta ja osta edes kutosen koneella varustettu.

    E: Jotenkin niin esson baarin puheita; "Laitoin vapavirtaussuodattimen, motonetin vapaasti pörisenvänrännin ja karvanopat. Nyt tää jättää jo ämkolmosetkin!"

    Leave a comment:

Working...
X