Originally posted by Mitza
View Post
E36 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e36 ei taida edes vakio m-sport alustallakaan mennä tuosta 25cm rajasta läpi. Tähän mennessä ei oo ollu mitään ongelmaa, kuhan on ainakin 8cm maavaraa. Mutta tosiaan jos oikeen nussitaan pilkkua, ei yksikään madallettu e36 mene leimasta läpi.
-
Se vain on parasta antaa olla, toki jos koppa on hyvä ja askartelu kiinnostaa, niin pienellä Eatonilla saisit helpoiten lisää happea koneeseen.Originally posted by Byge View PostNo sellainenhan olisi kyllä mukava mutta opiskelijana eipä ole vielä moisiin varallisuutta.
Kyllähän se tiedettävästi vähentää kulutusta ja lisää konehuoneen näyttävyyttä jos on peltisarjalla ja imupuolen viilauksella moottorin hengittävyyttä parannettu. Tarkoitus myös kiillottaa imusarja ja kansi molemmin puolin vastaamaan toistensa kokoa... Jokseenki oli kyllä arvattavissa tuommonen vastaus...
Leave a comment:
-
Todennäköisesti vaparilla huononee suorituskyky.Originally posted by Byge View PostNo sellainenhan olisi kyllä mukava mutta opiskelijana eipä ole vielä moisiin varallisuutta.
Kyllähän se tiedettävästi vähentää kulutusta ja lisää konehuoneen näyttävyyttä jos on peltisarjalla ja imupuolen viilauksella moottorin hengittävyyttä parannettu. Tarkoitus myös kiillottaa imusarja ja kansi molemmin puolin vastaamaan toistensa kokoa... Jokseenki oli kyllä arvattavissa tuommonen vastaus...
Leave a comment:
-
No sellainenhan olisi kyllä mukava mutta opiskelijana eipä ole vielä moisiin varallisuutta.Originally posted by zeneg View Post

Osta 328. Tai M3. Tai edes 325.
Kyllähän se tiedettävästi vähentää kulutusta ja lisää konehuoneen näyttävyyttä jos on peltisarjalla ja imupuolen viilauksella moottorin hengittävyyttä parannettu. Tarkoitus myös kiillottaa imusarja ja kansi molemmin puolin vastaamaan toistensa kokoa... Jokseenki oli kyllä arvattavissa tuommonen vastaus...
Leave a comment:
-
Sumuvalot pois katsastuksen ajaksi ja peitelätkät tilalle.Originally posted by Mitza View PostTuli hommattua Saksasta E36 325 Cabi. Autoa on aika rankasti madallettu. Myyjä sanoi että 60mm. K&W alusta. Kaikki muutokset saksan otteessa.
Kävin tänään jo ennakkoon vähän kyselemässä katsastuskonttorilta, ja sanoi ettei tule menemään läpi. Suomen lainsäädäntö sanoo että max -50mm.
Lisäksi sumareiden pitää olla 25cm maasta ja ajovalojen 50cm.
Mistä nämä mitat otetaan? Valojen keskikohalta, vai alimmasta kohtaa umpiota.
Tällä hetkellä sumarit ovat n. 18-19cm ja ajovalot 46-47cm. Alimmat kohdat siis.
Entä onko kellään heittää mittoja mikä on alkuperäinen pyörän keskiöstä kaaren reunaan? Jotta voisin katsoa paljonko tota on todellisuudessa madallettu.
Onko tässä mitään toivoakaan saada tuolla alustalla tätä autoa suomenkilpiin? Mukana tuli onneksi alkuperäinen msport alustasatsi. Ei vain huvittaisi yhtään ruveta vaihtelemaan eessuntaassun.
Matalin kohta +8cm, niin ei pitäis olla ongelmaa. Jos ei vieläkään onnistu,niin vaihda konttoria.
Leave a comment:
-
Tuli hommattua Saksasta E36 325 Cabi. Autoa on aika rankasti madallettu. Myyjä sanoi että 60mm. K&W alusta. Kaikki muutokset saksan otteessa.
Kävin tänään jo ennakkoon vähän kyselemässä katsastuskonttorilta, ja sanoi ettei tule menemään läpi. Suomen lainsäädäntö sanoo että max -50mm.
Lisäksi sumareiden pitää olla 25cm maasta ja ajovalojen 50cm.
Mistä nämä mitat otetaan? Valojen keskikohalta, vai alimmasta kohtaa umpiota.
Tällä hetkellä sumarit ovat n. 18-19cm ja ajovalot 46-47cm. Alimmat kohdat siis.
Entä onko kellään heittää mittoja mikä on alkuperäinen pyörän keskiöstä kaaren reunaan? Jotta voisin katsoa paljonko tota on todellisuudessa madallettu.
Onko tässä mitään toivoakaan saada tuolla alustalla tätä autoa suomenkilpiin? Mukana tuli onneksi alkuperäinen msport alustasatsi. Ei vain huvittaisi yhtään ruveta vaihtelemaan eessuntaassun.
Leave a comment:
-
Miksi ilmansaantia pitäisi parantaa ?Originally posted by Byge View PostMiten on voiko 316i koneen ilmansaantia parantaa muuten kuin vaparilla? Imutorvi on kutakuinki 70mm ja ilmamassamittarin läpi kulkee ilma huomattavasti pienemmän holen läpi. Saako siihen mistään isompaa massamittaria vai pitääkö tyytyä vaan taas nuoleen näppejään? Ihan vaan huvilseni kyselen että jotain kokeilemisen arvoista tekemistä olisi pajalla
Leave a comment:
-
Miten on voiko 316i koneen ilmansaantia parantaa muuten kuin vaparilla? Imutorvi on kutakuinki 70mm ja ilmamassamittarin läpi kulkee ilma huomattavasti pienemmän holen läpi. Saako siihen mistään isompaa massamittaria vai pitääkö tyytyä vaan taas nuoleen näppejään? Ihan vaan huvilseni kyselen että jotain kokeilemisen arvoista tekemistä olisi pajalla
Leave a comment:
-
Ite tullut testattua erilaisia ATF öljyä omaan ohjaustehostin järjestelmään ja Liqui Molyn tuohon1200 olen kaikkein tyytyväisin ollut. En suosittele ostamaan halvinta Gulfin ATF öljyä... Sai heti olla uudet vaihtamassa.Originally posted by JonttuPeke View PostKannattaako vastata edes, jos vastauksen laatu on tollasta
Tollanen tönikkä:
Last edited by ///Joonas; 21-07-2013, 19:48.
Leave a comment:
-
Kannattaako vastata edes, jos vastauksen laatu on tollastaOriginally posted by jr66 View PostNoo... Olisko atf hyvä valinta ?
Leave a comment:
-
Käyttäjällä zetz oli/on myynnissä m3:sen lukkoperä.Originally posted by ///Joonas View Postmikä on m3 perän tyyppinimi? onks porukalla ajatuksii mistä kannattais ostaa uusi perä? Autona e36 m3 vm1995.
Mitä öljyä kannattaa laittaa tehostajaan kun siinä on punanen korkki missä lukee atf oil only? ja paljon sitä menee jos puhdistaa tuon järjestelmän?
Leave a comment:
Leave a comment: