Selvisi syy siihen miksi nosti lämpöjä paikaltaan. Jäähdytysnestettä ei ollut ollenkaan paisuntasäiliössä kun avasin korkin kun kone oli kylmä. Tosin ei sinne mennytkään kuin ehkä puolilitraa? ajoin koneen kuumaksi ja neste oli silloinkin vielä samassa paikassa kuin ennen ajoa. Nyt lämmöt pysyvät koko ajan puolivälissä eivätkä nouse mihinkään... Mutta mihin nesteet olivat voinneet kadota?:think
Tuli ajettua jo tänään lähes 250km ja ei mitään ongelmia lämpöjen kanssa.
Selvisi syy siihen miksi nosti lämpöjä paikaltaan. Jäähdytysnestettä ei ollut ollenkaan paisuntasäiliössä kun avasin korkin kun kone oli kylmä. Tosin ei sinne mennytkään kuin ehkä puolilitraa? ajoin koneen kuumaksi ja neste oli silloinkin vielä samassa paikassa kuin ennen ajoa. Nyt lämmöt pysyvät koko ajan puolivälissä eivätkä nouse mihinkään... Mutta mihin nesteet olivat voinneet kadota?:think
Tuli ajettua jo tänään lähes 250km ja ei mitään ongelmia lämpöjen kanssa.
Onko kellään tullut ongelmia m52:n kanssa starttia paikalleen laittaessa? Kytkinremontin jälkeen laatikko meni hyvin paikalleen mut starttia laittaessa tulikin ongelma et startti ei uppoa laatikossa olevaan ohjuritappiin millään. Tilan puutteen takia ei oikein kunnolla pääse kädelläkää painamaan starttia
Otanko vingun ja ajan laatikon kupeesta sen ohjuritapin helvettiin?
Joo tarkoitin aluksi vahingossa juuri sitä. Mutta käyn kokeilemassa kohta ton viskon että pysähtyykö miten helposti lämpimällä koneella ja sit kattoo noi jäähdytysnesteen määräkin.
Leave a comment: