E36 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jees, pitää nuo vikakoodit kattoa. Mutta voiko tehdä tuota sen takia kun venttiilikopantiiviste oli huono ---> öljyä tulpan rei'issä ja tulpissa? Että onko tulpat huonot ja rikkoneet samalla puolat?
-
-
Originally posted by Nioo View PostOlen hommaamassa ensimmäistä E36, vm välillä 93-96, kysynkin, koska ennen en ole bimmeriä omistanut, mitä minun tulisi ehdottomasti tietää hankkiessani ko. autoa ? Eli siis mitkä tietyt kriteerit olisi hyvä täyttyä ettei heti tarvitsisi alkaa rassailemaan ?
Sori tyhmä kysymys ja kiitos vastauksista !
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Joonas31 View PostMikäs mahtaa bemaria vaivata kun ajaa moottorin lämpimäks niin yhtäkkiä alkaa pätkimään ja sammuu? minuutti odottelua ja auto lähtee käyntiin ja toimii taas normaalisti kunnes vähän ajan päästä tekee saman tempun. Välillä kun saa uudestaan käyntiin ei nosta kierroksia kuin pariin tonniin vaikka kaasu ois pohjassa. Kylmänä ei mitään ongelmia. Autona e36 320 ´93
Leave a comment:
-
-
Kolmenkuuen etuvalojen lasien fitmentistä kysymys.
Eli, omaan tuli kivi repsikan puoleiseen etuvalon lasiin ja rikkihän se meni. Nyt kun koittanut purkuautoista ja ebaysta ja tarvikeliikkeistä ihmetellä laseja, niin osaako joku suoraan sanoa sopiiko muiden valojen lasit paikalleen linssiumpio boschilaiseen vaiko ei? Välillä vain myynnissä näkyy hellan valoja, joissa äkkiseltään samannäköinen lasi, vaikka ei olisi linssiumpio, ja väliin zkw:kin näyttäisi kuvassa samalta.
Tottakai siis pitäisi olla samanlainen kuin linssiboschin lasi, eli ne nyppylät yläreunassa ja vaakaraidat lasissa, paitsi lyhyen valon kohdalla. Toivottavasti joku ymmärtää mistä kyse.
Tälläiset umpiot minulla siis on: http://www.ebay.de/itm/BMW-E36-M3-Sc...item3cbead8a5a
Jos jollain makaa tuollaisen lasi kotona myytäväksi niin privaa, tai tietää mistä saa edukkaasti molemmat uudet lasit vaikka tarvikkeena kunhan ovat samannäköiset, niin neuvoa kaivataan.
Leave a comment:
-
-
Sen ikäisiä,sen verta elämää nähneitä autoja ovat että niissä voi olla iha mitä vaan. Paljon riippuu missä käytössä on ollu. Joku reiskalla kylillä ollu lauluauto, ni hommaa voi riittää.
Tai joku paremmalla pidolla ja huollolla ollu peli, niin aivan normaalit käytetyn auton tarkistelut.
Leave a comment:
-
-
Olen hommaamassa ensimmäistä E36, vm välillä 93-96, kysynkin, koska ennen en ole bimmeriä omistanut, mitä minun tulisi ehdottomasti tietää hankkiessani ko. autoa ? Eli siis mitkä tietyt kriteerit olisi hyvä täyttyä ettei heti tarvitsisi alkaa rassailemaan ?
Sori tyhmä kysymys ja kiitos vastauksista !
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Joutti View PostUskaltaakohan tuota Motonetin myymää kytkimen pääsylinteriä ostaa? Tuotetiedoissa lukee FAG/muovimäntä. En ole paikanpäällä päässyt hypistelemään, joten ei aavistustakaan minkälaatuinen tuo on.
Leave a comment:
-
-
Millanen homma tästä on irrottaa bensatankki, kun ois hitsattavaa bensaletkujen kohalla?
Leave a comment:
-
-
Saman havainnon tein myös itse pari päivää sitten kun työsylinteriä olin vailla. Eli mikäli merkki on tuo FAG niin silloin pitäisi olla ihan laatutavaraa?
Mitenkäs tuo vaihto menee? Autona siis M3. Tarviiko konehuoneen puolelta tehdä mitään, vai onnistuuko koko homma sisäpuolelta?
Leave a comment:
-
-
Käy kattoon tiskillä onko se aito fag vai mikä. ite kävin työsylinteriä vilkasemassa ja sillon oli ainakin semmonen rimpula tarjolla, että jäi sinne.
Leave a comment:
-
-
Uskaltaakohan tuota Motonetin myymää kytkimen pääsylinteriä ostaa? Tuotetiedoissa lukee FAG/muovimäntä. En ole paikanpäällä päässyt hypistelemään, joten ei aavistustakaan minkälaatuinen tuo on.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JonttuPeke View PostPitäisi olla bmw osanumero kolmiossa. Itselläni ainakin kävi nuo peilit aitoihin m3 peileihin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Playpig View PostMistä tunnistaa onko nuo mun paikallaan olevat peilit originellit M-peilit eikä jotkin kopiot? Sähkösäädöt ja lämmitykset löytyy kyllä. Sillä kyselen, kun apparin peilistä särkyi lasi ja ebaysta tilasin siihen uuden, joka on huomattavasti pienempi kuin entinen. Sillä vaan kyselen etten ala myyjää syyttämään, että on myynyt mulle paskaa...
Tuo alkuperäinen lasi on vasemmasta yläkulmasta oikeaan alakulmaan 142mm ja vasemmasta alakulmasta oikeaan "yläkulmaan" noin 118 milliä. Ja kyseessä siis oikeanpuoleinen peili.
Uuden lasin ostin tästä: http://www.ebay.co.uk/itm/3309372203...84.m1439.l2649
Leave a comment:
-
Leave a comment: