Originally posted by Calypsocoupe
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Perä vuotaa öljyä
Collapse
X
-
Tuli käytettyä takakansi irti, ei sieltä mitään reikää löytynyt, mutta yksi hapettumaläntti oli hivenen symmetrisempi kuin muut :-P Koetin tökkiä metallitikulla, mutta piti porata jotta sai reijän auki. Kahden millin terällä tuli koko matkalta hapettunutta alumiinia, eikä yhtään lastua.
Originally posted by Mikkeri View PostLämpötilanvaihtelut on jotain reilu sata astetta, paljonko se 3 litraa ilmaa laajenee silloin? Entä litra öljyä?
Ja miten se jarruttelu liittyy siihen pullahteluun?
Jos olisi luppoaikaa niin laskisin paineen nousun molemmissa caseissa :-PLast edited by Calypsocoupe; 09-09-2013, 10:15.- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Kyllähän tostaki hommasta nyt saatiin tehtyä vaikea.
Omasta E36 188 kannesta jurautin poralla läpi sekä huohotusreiästä että sen takana lymyävästä peltisuojasta. Case closed.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Vähän yksinkertaistettuna:
Ilman huohotusta, 30 minuuttia maantietä lähtölämpötilalla 20C, 15000 Pa
Huohotuksen kanssa, jarrutuksen (-1G) aikana, 9000 Pa
Tarkkana jarrun kanssa ettei pullahda :-D- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Mistä nuo PA lukemat tuli? Ei taida vielä noin pienillä paineilla stefat pullistella?Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
Comment