Elikkä auto on -92 325 automaatti. Vaihdelaatikossa vänkärinpuolella musta lätkä jossa lukee 5hp18. Öljypohjassa 2 roppua ja joidenki ohjeiden mukaan öljynlisäys tapahtuu takimmaisesta eli isommasta ropusta ja siinä pitäisi olla sisäpuolella jonkinlainen kaulus. Kaulusta ei ole vaan roppu on suoraan pohjassa kiinni joten öljyn lisäys siittä mahdotonta. onko hyviä neuvoja?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
5hp18 öljynlisäys ongelma.
Collapse
X
-
Originally posted by jmp2002 View Postootko käyttänyt isonropun auki? auto pitää olla käynnissä isoroppu auki ja sinne esim pumpulla öljyä, niin kauan että valuu pois..
Comment
-
-
Originally posted by atte.o View PostOletta lisänneet öljyä takimmaisesta propusta johon menee 17mm kuusiokolo?
Comment
-
-
Originally posted by Jenniz__ View Posthttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=180646
tuossa ohjeessa olevaa kaulusta ei ole vaan roppu kiinni pohjas. muuten samanlainen. joutuuko vaihtaan öljypohjan tai laittaan öljyä lauhduttimen kautta?E61 M-sport
Comment
-
-
Originally posted by atte.o View PostMikähän lie pohja sielä on Melkeen kuvan haluaisin nähdä. Kaikissa 5hp18 pitäisi olla samat pohjat. Jos ei muuten onnistu niin nostasin perää ylemmäs ja kokeilisin lisätä öljyä. Oikeaa määrää ei saa nyt tarkastettua ja laitettua oikein mitenkään.
Comment
-
-
Originally posted by atte.o View PostOnko öljypohja alumiinia vai peltiä? Kuvia kun katselee niin 4hp22 laatikon öljypohjan voisi saada passaamaan tuohon 5hp18. Se selittäisi tämän ongelman kun 4hp22:ssa öljymäärä tarkastetaan/lisätään konehuoneessa olevasta tikusta.
Comment
-
Comment