Motonetin anturit varmaa iha tarvikekamaa :think. Entä mahtaiskos KL-Varaosa jo kelvata?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
328i Rikkinäinen Vanos?
Collapse
X
-
Originally posted by Hatch View PostMotonetin anturit varmaa iha tarvikekamaa :think. Entä mahtaiskos KL-Varaosa jo kelvata?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Nyt on imupuolen nokan anturi vaihdettu ja eihän se mitään sitten auttanut.
Ei vikakoodeja.
Vaihdoin myös pakopuolelle alkuperäisen anturin (siis vanhan orkkiksen asensin), mutta ei vaikutusta. Irrotin pakopuolen anturin piuhan kesken lennon, ei vaikutusta käyntiin mitenkään ja ei vikakoodia. Ilmeisesti ei sitte kuulukaan tulla? Jännitemittarilla kyllä virtaa näytti anturille tulevan.
Samalla tein separaattorille sen öljykorkkitestin, eli irrotin öljykorkin tyhjäkäynnillä ja alkoi sepraattori pitää sitä "shewbakka" ääntä. Vaihtoon menee siis se.
Ja imusarjan päällä oli joku ilmaletku. Vissiin näissä halkeamia, joskus. Aloin tutkimaan ko. letkua, niin sehän ei ollut kiinni kuin imusarjan päällä. Jossain imusarjan alla sen varmaan pitäisi kiinni olla. Täytyypä huomenna selvittää.
Comment
-
-
Ilman mitään faktaa tässä mutuilen mutta tuo vikakoodittomuus kuulostaa mun korvaan harakirilastulle :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostIlman mitään faktaa tässä mutuilen mutta tuo vikakoodittomuus kuulostaa mun korvaan harakirilastulle :think
Mitään ylimääräisiä bokseja en konetilasta löytänyt ja otin myös tuon Ecu:n irti ja katselin josko siinä jotain merkillistä. Ihan originaalia omaan silmään näyttäisi kaikki olevan.
Edit. Osaako joku sanoa mihin tuo kuvan ilmaletku pitäisi mennä. Eli en ainakaan imusarjan alta käsikopelolta löytänyt sille mitään paikkaa. Todella hapertunutta kumia oli myös, että voisi hankkia uuden, kunhan vain osakoodi löytyisi.
Comment
-
-
Originally posted by Hatch View PostTein hieman omaa selvittelyä, ja ilmeisesti virityskäytössä on siis jotain bokseja ja "lastuja" jotka kytketään tuohon Ecuun.
Mitään ylimääräisiä bokseja en konetilasta löytänyt ja otin myös tuon Ecu:n irti ja katselin josko siinä jotain merkillistä. Ihan originaalia omaan silmään näyttäisi kaikki olevan.
Edit. Osaako joku sanoa mihin tuo kuvan ilmaletku pitäisi mennä. Eli en ainakaan imusarjan alta käsikopelolta löytänyt sille mitään paikkaa. Todella hapertunutta kumia oli myös, että voisi hankkia uuden, kunhan vain osakoodi löytyisi.
Ja samalla jos tutkit huohotinletkut ja kaikki muutkin tiivisteet ym. kumiosat niin aika entisiä ne on melkein kaikki tämän ikäisissä.. BMW:ssä on ilmeisesti konehuoneessa poikkeuksellisen kuumaa eikä mikään normaalimpi kumi kestä siellä.. Kalliita erikoiskumeja ei taas ole käytetty edes VANOS tiivisteissäkään niin tuskin muuallakaan.. :(E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
-
Luin inpalla "Shadow Memoryn", kun ei näytä normaali vikakoodin luku antavan vikoja. Ilmestyi tuollaisia. Onkohan jotain merkitystä tähän asiaan.
Error frequency kyllä kaikissa 0.
Tutkin noita tulppahommia täällä foorumilla. Suosittelevat vain Boschin tai NGK:n tulppia tuohon. Aikoinani katsoin tulppien kuntoa ja muistan eivät merkit olleet kumpiakaan noista. Ehkä joku Brisk tms. Anyway, uudet ja varmasti oikeat NGK:t tilattu. Asennan paikalleen ja katsotaan josko tapahtuisi vaikkapa ihmeitä.Last edited by Hatch; 26-05-2014, 18:23.
Comment
-
-
Originally posted by MNi View PostBensavehkeistä ihan niin paljoa tiedä mutta DISAa veikkaisin..
Last edited by Hatch; 07-06-2014, 13:09.
Comment
-
-
Originally posted by Hatch View PostNoniin, vaihdoin tulpat. Yhden päivän ajan sujui hyvin, kunnes alkoi kuulua jotain outoa kurnutusta koneesta:
Mikähän tällä kertaa on vialla?
Asentamani tulpat NGk BKR6EK. Viralliset vissiin BKR6EQUP, mutta ensin mainitut on näyttää olevan ihan täällä foorumillakin suositellut.E39 525i M-Sport -00 & E30 325i Cabrio
E30 316i -89 M50
E60 530ia M-Sport -04
E36 316i -94
E39 540ia -97
E39 528i touring -97
E36 328i touring -95
E34 525i -92
E30 316i -89
Comment
-
-
Sama kurlutus kuuluu kaverin autostakin joka sille ostettiin kyseinen ääni ollessa, vanosta olivat jossai huollossa veikanneet.. ??g26 i4 edrive40 -22 msport brooklyngray metallic
z3 2.8l roadster -00 cosmosschwarz metallic
e34 540iA -93 calypsorot metallic
ex.:g30 530e -21, z3m roadster -00, e46 325Ci A -01, e36 328iA coupe -97, e36 328iA cabrio m-tech -95, e30 -87 m50b25tu, z3 2.8 roadster -97, e28 528i -82, e36 316i touring -98, e60 530iA -04, e36 328iA cabrio m-tech -98, e30 325i cabrio -91, e46 320d m-sportII touring -04, Audi 200tq -89, e38 728iA -96, e34 M5 -89, e30 318i -89, e30 320is -88, e30 325i -86
Comment
-
-
Originally posted by santtuzz View PostTulppa löysällä...
Nyt käy taas nätisti, eli kiitokset santtuzz:lle!
Ja täytyy tosiaan kertaalleen vielä todeta, että yllättäviä sammumisia, moottorin vikavaloja ja pitkää starttia ei ole tuon operaation jälkeen ilmennyt. Ja humppaaminenkin on pienentynyt merkittävästi. Jotkut Densot siellä oli, jotka ei näemmä tohon vehkeeseen sopineet.
Comment
-
Comment