Tarvis laittaa koukku e46:seen ja katellu hintoja, niin johtosarja maksaa enemmän kuin itse koukku. Onko kellään kokemusta, että tarviiko olla tuo mallikohtainen johtosarja vai voiko sähköt kytkeä "perinteisesti", toisin sanottuna rosvoilla takavaloilta? Ja mikä he***ti tuossa mallikohtaisessa johtonipussa maksaa???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vetokoukkua e46:een -yhdistetty topikit
Collapse
X
-
Vetokoukkua e46:een -yhdistetty topikit
Last edited by petrolhead; 14-01-2012, 15:25. Reason: yhdistetty 5 topikkia neljänkuuen vetokoukuista -peltorheadVesi ei ole hyväksi kuin veneen alla...Tags: None
-
-
Jos rosvoot virrat, niin check control herjaa rikkinäisistä valoista. Kato searchilla asiasta lisää. Kirjotin joskus mistä ton sähkösarjan saa n. 70 eurolla jne.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
-
-
Originally posted by karvisTarvis laittaa koukku e46:seen ja katellu hintoja, niin johtosarja maksaa enemmän kuin itse koukku. Onko kellään kokemusta, että tarviiko olla tuo mallikohtainen johtosarja vai voiko sähköt kytkeä "perinteisesti", toisin sanottuna rosvoilla takavaloilta? Ja mikä he***ti tuossa mallikohtaisessa johtonipussa maksaa???Garage:
E21 323i -79
E21 323i -82
E30 325i Cabriolet -91
E30 316i -89
E39 520i -01
Kadett C 1,2 -76
Lynx Rave RE 600 -08
Comment
-
-
Se alkuperänen penarin tsetti on aikas paljo monimutkasemman näkönen (EBA:n mukaan) asentaa kuin tuollanen mistä mä mainitsin. Itellä ei ollu ainakaan ongelmia tuon halpiksen kanssa ja siinä vedetään herätteet valmiilla piuhoilla valoilta ja sitte blackboxille virrat akulta (E38:ssa kontissa) tai muusta sopivasta mestasta. Toimii ihan yhtä hyvin ja säästi 250€ - 70€ = 180€Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Ostin itelle purkuautosta alkup. irrotettavan Oriksen muistaakseni 160€ + alkup. läppä ja kiinnikkeet puskuriin 12€ penariliikkeestä. En tiedä mikä auto sulla on asennuksen kohteena E36 vai E46, mutta kattele eka, jos saisit vaikka tosta ostetaan/myydään-palstalta koukun ittelles edukkaasti. Tuo alkuperänen oli ainakin helppo asentaa kiinni, kun korissa oli tehtaalla jo tehty merkinnät kohtiin, joista piti reiät porata. Saattaa olla sama homma tarvikekoukuissakin, mutta kuitenkin...Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Kävi itse mielessä tuohon e36:seen tehdä tuon systeemin täysin itse releillä, ohjaukset takavaloilta, ja releitä peräkonttiin sopivaan boxiin, sitten uusi isosyöttö akulta konttiin.
Releitä menee 2 vilkuille, 1 valoille, 1 jarruvalolle. joku eken kpl? Muutama liitin ja sulakeboxi siihen pääsyöttöön. Aika helppo tehdä ja toimii. Voi vielä laittaa kytkimen boxiin, ettei turhaan naksuttele releitä kun kärry ei ole perässä.
BmwJack
Comment
-
-
Originally posted by bmwjackKävi itse mielessä tuohon e36:seen tehdä tuon systeemin täysin itse releillä, ohjaukset takavaloilta, ja releitä peräkonttiin sopivaan boxiin, sitten uusi isosyöttö akulta konttiin.
Releitä menee 2 vilkuille, 1 valoille, 1 jarruvalolle. joku eken kpl? Muutama liitin ja sulakeboxi siihen pääsyöttöön. Aika helppo tehdä ja toimii. Voi vielä laittaa kytkimen boxiin, ettei turhaan naksuttele releitä kun kärry ei ole perässä.
BmwJackVesi ei ole hyväksi kuin veneen alla...
Comment
-
-
Originally posted by bmwjack View PostKävi itse mielessä tuohon e36:seen tehdä tuon systeemin täysin itse releillä, ohjaukset takavaloilta, ja releitä peräkonttiin sopivaan boxiin, sitten uusi isosyöttö akulta konttiin.
Releitä menee 2 vilkuille, 1 valoille, 1 jarruvalolle. joku eken kpl? Muutama liitin ja sulakeboxi siihen pääsyöttöön. Aika helppo tehdä ja toimii. Voi vielä laittaa kytkimen boxiin, ettei turhaan naksuttele releitä kun kärry ei ole perässä.
BmwJack
BmwJack voitko laittaa kommenttia, jos olet hereillä...e46
Comment
-
-
Ainakaan e32 checkcontrol ei herjaa kun on toteutettu itse releillä.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
E46 farkun vetokoukku - millainen asentaa?
Tere!
Omasta kiesistä kun ei ole kyse, niin onko E46:sen farkun takana paikka olemassa irroitettavalle vetokoukulle vai joutuuko tekemään isompiakin palkkivirityksiä? Eli siis irroitettava pitäisi olla. Missähän hinnoissa mahtaisi koukut asennussarjoineen olla? Realissa ei hintoja löydy enää kyseiselle osalle eikä selviä ihan sarjan rakennetta.
http://www.realoem.com/bmw/showparts...80&hg=71&fg=10
Comment
-
-
-
Siis häh? Tuohan on orggisboxi (sisältää kai muutakin kuin "releen"). Johdot menee pääosin auton eteen. Osa sähkökeskukseen ja osa valomodulille. Epäilen, että, jos alat kytkemään johtoja peräkontissa sopivalta näyttäviin piuhoihin, tulee virheilmoituksia tai muuta häikkää.
itse asensin orggissarjan ja Vestfalian koukun touringiin ja homma oli helppo (EBA:n mukaan) + toimi laakista. Siitä tullee juttu seuraavaan pappakerhon lehteen.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
Comment