Tuota tosiaan käytiin puhelimessa läpi.
Ensimmäinen ajatukseni kyllä on, että vaijerit on liian piukassa, ja "tonneau cover" ei pysty aukemaan, kun ne hakaset "Latch" eivät aukea.
Omistaja yritti painaa vapautusnappulaa, mutta sekin oli niin piukassa, että piti kuusiokoloavaimella auttaa moottorista, että vapautus onnistui. Seuraavaksi veikkaisin tuota luukun tunnistinta, joka meilläkin temppuili, eli johdot oli vähän rikki ja otti maihin. Tuon näkee kyllä testerillä.
Ilmainen testaus mielestäni on:
- moottorin vapautus napista
- kuusiokololla tuulilasin yläreunasta hakaset auki (tämä taitaa mennä vielä moottorin voimalla tässä tapauksessa, ennen kohtaa 1)
- rättikaton etuosa käsin hiukan pystympään
- sormet takalasin alle ja katon takaosa ilmaan (tässä vaiheessa voi joku vaikka pitää sitä ylhäällä
- rätin säilytyslootan kansi ylös -> jos aukeaa, vaijerit on ok ja vika on sähköinen/hydraulinen. Jos ei aukea, vaijerit pitää saada kulkemaan OK
Ensimmäinen ajatukseni kyllä on, että vaijerit on liian piukassa, ja "tonneau cover" ei pysty aukemaan, kun ne hakaset "Latch" eivät aukea.
Omistaja yritti painaa vapautusnappulaa, mutta sekin oli niin piukassa, että piti kuusiokoloavaimella auttaa moottorista, että vapautus onnistui. Seuraavaksi veikkaisin tuota luukun tunnistinta, joka meilläkin temppuili, eli johdot oli vähän rikki ja otti maihin. Tuon näkee kyllä testerillä.
Ilmainen testaus mielestäni on:
- moottorin vapautus napista
- kuusiokololla tuulilasin yläreunasta hakaset auki (tämä taitaa mennä vielä moottorin voimalla tässä tapauksessa, ennen kohtaa 1)
- rättikaton etuosa käsin hiukan pystympään
- sormet takalasin alle ja katon takaosa ilmaan (tässä vaiheessa voi joku vaikka pitää sitä ylhäällä
- rätin säilytyslootan kansi ylös -> jos aukeaa, vaijerit on ok ja vika on sähköinen/hydraulinen. Jos ei aukea, vaijerit pitää saada kulkemaan OK
Comment