Eli ongelma nyt aikalailla tos ylempää tuli jo selitettyä eli E46 328 sedanii vaihettii TA Technixin alustasarja ja se on nyt säädetty edestä niin alas kun saa mutta silti renkaan ja kaaren väliin jää ihan älyttömästi tilaa. Millä tota sais helpoiten alemmas näyttää nyt meinaa ihan hirveeltä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
TA technix alustasarja liian korkea edestä
Collapse
X
-
Outoa?
Omaan 330:seen laitoin kans ja saa kyllä matalaksi ja varojakin jää vielä reilusti. Säädit sitä tolpan korkeutta alhaalta vai pelkästään jousen esijännitystä? Ei sitä voi oikein väärinkään kasata mielestäni?
Omissa tolpissa huomasin sellasen jutun, että napa jäi keikkuu vaikka miten veti alapään pulttia kiinni. Syynä oli se alapään ns ohjaintappi joka oli liian paksu että napa ei puristunut tolppaan kiinni.
-Anssi
-
-
ehkä paras korjaus kyseiseen ongelmaan on ottaa se koko ta technix pois ja laittaa hieman laadukkaanpaa sarjaa alle..
itse en voi ainakaan kyseistä merkkiä suositella"Toyota Hybrid ostettu, taivaspaikka ja ikuinen viattomuus saavutettu"
Vs1400 Intruder
Ex:
F11 530dA xDrive
E60 523iA
E39 520i Sedan
E39 530dA Touring
E39 528iA Sedan
E46 318i Sedan
E39 523i Sedan
E36 316i Sedan x2
Comment
-
-
Mulla tosiaan oli tossa kw v1 alusta mutta oikea etuiskari vuosi kuivaksi eikä mennyt katsastuksesta ja paskan rahatilanteen johdosta piti sit ostaa tollane ta technix Toi TA Technix on laitettu ammattilaisella ja hän sanoi että on nyt kyllä säädetty niin alas edestä kun saa.
Kaveri puheli että ottais sieltä sen apujousen pois..:think
Comment
-
-
Originally posted by joni-^^ View PostMulla tosiaan oli tossa kw v1 alusta mutta oikea etuiskari vuosi kuivaksi eikä mennyt katsastuksesta ja paskan rahatilanteen johdosta piti sit ostaa tollane ta technix
Puolet TA-technicsin hinnasta :thinkNäillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Jube View PostValitettavasti en osaa ottaa kantaa itse ongelmaan mutta paljonko olisi maksanut uusi iskari KW:hen?
Puolet TA-technicsin hinnasta :think
Comment
-
-
Originally posted by joni-^^ View PostMulla tosiaan oli tossa kw v1 alusta mutta oikea etuiskari vuosi kuivaksi eikä mennyt katsastuksesta ja paskan rahatilanteen johdosta piti sit ostaa tollane ta technix Toi TA Technix on laitettu ammattilaisella ja hän sanoi että on nyt kyllä säädetty niin alas edestä kun saa.
Kaveri puheli että ottais sieltä sen apujousen pois..:think
Aika varmasti on käynyt niin että säädetty alaspäin vain jousilautasella ja tolpan säätö jäänyt ylös. Siellä kun on nykyään säätö myös tolpassa. Ota rengas pois ja laita kuva tänne miltä se näyttää.
Comment
-
-
Originally posted by joni-^^ View PostKurkkasin sitä etupäätä nii homma olikin menny ihan väärinpäin eli asentaja olikin ruuvannut säätökiekot niin ylös kuin mahdollista eli ei ihme jos on edestä korkealla täytyy tästä säätää alemmas kun kerkeää
Kylläpä on ollut todellinen ammattilainen säädä se niin että jouseen mahdollisimman vähän esijännitystä jousilautasella ja lopullinen korkeussäätö tolpan säädöstä.
Comment
-
-
Originally posted by joni-^^ View PostKurkkasin sitä etupäätä nii homma olikin menny ihan väärinpäin eli asentaja olikin ruuvannut säätökiekot niin ylös kuin mahdollista eli ei ihme jos on edestä korkealla täytyy tästä säätää alemmas kun kerkeää
kyllä sen kohtuu matalaksi sillä alustalla saa, mutta ainakin neloskoneiseen oli aivan liian kova alusta, en tiedä sitten toimiiko paremmin painavammassa kutos koneisessa..:think
+ sitten jos otat apujousen pois niin leimalla tulee hylky..Last edited by hjenkka; 28-12-2015, 18:57."Toyota Hybrid ostettu, taivaspaikka ja ikuinen viattomuus saavutettu"
Vs1400 Intruder
Ex:
F11 530dA xDrive
E60 523iA
E39 520i Sedan
E39 530dA Touring
E39 528iA Sedan
E46 318i Sedan
E39 523i Sedan
E36 316i Sedan x2
Comment
-
-
Originally posted by hjenkka View Postjep, edellisessä nelikutosessa oli kanssa hetken aikaa ta alusta kun ostin auton, vaihtui kyllä hyvin nopeasti pois..
kyllä sen kohtuu matalaksi sillä alustalla saa, mutta ainakin neloskoneiseen oli aivan liian kova alusta, en tiedä sitten toimiiko paremmin painavammassa kutos koneisessa..:think
+ sitten jos otat apujousen pois niin leimalla tulee hylky..
Se kovuus johtuu siitä että ohuessa coilover jousessa ei ole paljon kantavuutta ja joustovaraa. Jousi ei ole jäykkä. Mitä painavampi auto, sitä huonommin EVO1010 jousi toimii, kun ei jää joistovaraa. Jos ei halua ihan niin tonttiin, niin EVO1020 jousi on pidempi ja enemmän joustovaraa.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostKylläpä on ollut todellinen ammattilainen säädä se niin että jouseen mahdollisimman vähän esijännitystä jousilautasella ja lopullinen korkeussäätö tolpan säädöstä.
Comment
-
Comment