Auto on nyt ajokunnossa vaan puskuria vielä odottelen tuningdesign.netistä (2vk jo odottanut). Sorvasin lopulta itse messingistä akun päävirtakaapelille jatkoholkin ja tein 4kpl m5 kierteitä jolla puristin kaapelin kiinni. Laitoin hieman(liian vähän) tinaa paljaille kaapelipinnoille joten jos joku on tekemässä samaa operaatiota niin suosittelen joko tinaamaan kaapelit kunnolla tai laittamaan toppiruuvien alle pienen levyn tms. jolla painaa kaapelin. Sain nytkin tehtyä täysin hyvän ja pitävän liitoksen mutta omaan makuun toppiruuvit pureutuivat hieman liikaa kaapeliin.
Kaikkenensta kaikkien turvalaitteiden vaihtaminen oli helppo homma ja onnistui tämmöseltä noviisiltakin. Inpalla sitten vikakoodit pois, hieman akun latausta ja auto käyntiin. Ilmeisesti huohotinputki imusarjan takana hieman falskaa kun käynnistyksen jälkeen sai öljysijä savumerkkejä hieman aikaseksi

Leave a comment: