Elikkä turbo kosahti jossain vaiheessa ja uutta laitettiin tilalle. Kuitenkaan auton vedot eivät palanneet ennalleen vaan turbolagi on päätä huimaava. Inpan livedataa seuraamalla näkee kuinka pyynti pomppaa tappiin ja toteutus raahautuu joskus perästä ja kunnolla ahdot alkavat olla perillä 2400-2500rpm kohdilla.
Ahtovuotoja ei löydy, MAF on uusittu, turbo on uusi. Voiko olla mahdollista, että MAP tai PC (ahtopaineensäädin) olisivat saaneet siipeensä hajoamisen yhteydessä tai että vika muuten löytyisi niistä. Kun alhaalta lähtee kiihdyttämään, niin todennäköisesti kiihtyy paremmin jos painaa pikkuhiljaa tallaa pohjaan, kuin että kerralla polkasee lattiaan, jolloin turboviive on tolkuton?
Tuommoisia vikakoodeja ista-D:llä, jos joku osaa tulkata. Hehkut on kyllä selkeet.
Ahtovuotoja ei löydy, MAF on uusittu, turbo on uusi. Voiko olla mahdollista, että MAP tai PC (ahtopaineensäädin) olisivat saaneet siipeensä hajoamisen yhteydessä tai että vika muuten löytyisi niistä. Kun alhaalta lähtee kiihdyttämään, niin todennäköisesti kiihtyy paremmin jos painaa pikkuhiljaa tallaa pohjaan, kuin että kerralla polkasee lattiaan, jolloin turboviive on tolkuton?
Tuommoisia vikakoodeja ista-D:llä, jos joku osaa tulkata. Hehkut on kyllä selkeet.
Comment