Varmistetaan nyt vielä, että siinä letkussa oli kunnolla alipainetta ja käynnistettäessä alipainekello vetää siivet kiinni (niin kiinni, kuin ne nyt tässä tapauksessa menevätkään)?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Väsynyt turborempan jälkeen
Collapse
X
-
Originally posted by Clavurion View PostVarmistetaan nyt vielä, että siinä letkussa oli kunnolla alipainetta ja käynnistettäessä alipainekello vetää siivet kiinni (niin kiinni, kuin ne nyt tässä tapauksessa menevätkään)?
Comment
-
-
Ainakin E39:ssä sen turbon alipainekellon ja siitä siivikolle lähtevän tangon näkee kyllä päältä sopivasta raosta taskulampun kanssa. E46:sta ei varmaa muistikuvaa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Noniin. Kävin vähän konehuoneessa tutkailemassa josko olisin päässyt siipiä säätävän tangon liikettä seurailemaan, mutta en päässyt, kun olisi mennyt isommaks purkamiseksi. Satuin siinä kuitenkin huomaamaan imuputken irrottaessani, että ahtimen siivet näyttivät tältä:
Ei kai uuden turbon siipien kuuluisi tuolta näyttää?
Comment
-
-
Originally posted by petete View PostNoniin. Kävin vähän konehuoneessa tutkailemassa josko olisin päässyt siipiä säätävän tangon liikettä seurailemaan, mutta en päässyt, kun olisi mennyt isommaks purkamiseksi. Satuin siinä kuitenkin huomaamaan imuputken irrottaessani, että ahtimen siivet näyttivät tältä:
Ei kai uuden turbon siipien kuuluisi tuolta näyttää?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Kyllä tuo turbo on vaihtokunnossa. Kannattaa varmaan näyttää kuvat huollolle ja kysäistä heidän mielipide. Kuten kissavesala totesi, niin jotain on mennyt turbon läpi. Kun ongelma alkoi heti vaihdon jälkeen, niin ettei vaan olisi asentajalta päässyt tippumaan jotain, joka olisi sitten mennyt turbon läpi.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
2004 mallin e46:ssa mahdollisesti samankaltaista oiretta, etenkin pienillä vaihteilla tuntuu että alle n2500 ei väännä juurikaan ja sitten tulee kerralla. Auto euro4 hiukkassuodattimella ja sähkösäätöisellä ahtimella. Lienee alkuun seurattava pyynti vs. toteutuma alakierroksilta vedättäessä?
Comment
-
-
Originally posted by _rödatroll_ View Post.........Auto euro4 hiukkassuodattimella ja sähkösäätöisellä ahtimella................Originally posted by MNi View PostKatso ensin ettei ole alipaineletku irronnut ahtimen ohjauslinjalta. Esim. alipainekellon alapuolelta ei ole ihan heti havaittavissa josko letku on irti. Sattui nääs omalle kohdalle. Hassu ajettava pirssi silloin.
Pyynti vs. toteuma vaikka joo alkuun seurantaan ahtopaineen ja ilmamassan osalta. Eikö ole vikakoodeja?Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by _rödatroll_ View Post2004 mallin e46:ssa mahdollisesti samankaltaista oiretta, etenkin pienillä vaihteilla tuntuu että alle n2500 ei väännä juurikaan ja sitten tulee kerralla. Auto euro4 hiukkassuodattimella ja sähkösäätöisellä ahtimella. Lienee alkuun seurattava pyynti vs. toteutuma alakierroksilta vedättäessä?
Comment
-
Comment