Syksyllä alkoi loistamaan moottorin valo mittaristossa. Lueskelin täältä ja kyselin neuvoa. Imu vuotoa epäiltiin ja epäilin myös itse.
Osia vaihdettu imusarjan kumi tutit taakse, separaattori+siihen tulevat putket öljy tikulle ja imusarjaan. imusarjan päälle vaihdettu myös se putkilo. Tiivisteet imusarjaan ja imusarjan päälle ne 6kpl O-renkaita. öljy tikun putkilon O-rengas uusittu sekä imusarjan anturin tiiviste. tyhjäkäynti moottorin tiiviste. Massa mittarin ja kaasu läpän välinen kumi putki uusittu. Kaasu läpän iso tiiviste uusittu.
Varmuudeksi uusin vielä öljy jalan kumin myös. Vieläkin herjaa lambda-antureita. venttiili kopan tiiviste on noin 3v vanha eikä siinä vuotoa ole. Olisko mahdollista että katti/katit olisi paskana?
Autossa ei mitään sen kummempaa oiretta ole. käy niin nätisti kun olla ja voi. Mutta silti vituttaa se valo killutus. Saattaa olla palamatta 2 päivää ja sitten taas syttyy. Mikä avuksi
Osia vaihdettu imusarjan kumi tutit taakse, separaattori+siihen tulevat putket öljy tikulle ja imusarjaan. imusarjan päälle vaihdettu myös se putkilo. Tiivisteet imusarjaan ja imusarjan päälle ne 6kpl O-renkaita. öljy tikun putkilon O-rengas uusittu sekä imusarjan anturin tiiviste. tyhjäkäynti moottorin tiiviste. Massa mittarin ja kaasu läpän välinen kumi putki uusittu. Kaasu läpän iso tiiviste uusittu.
Varmuudeksi uusin vielä öljy jalan kumin myös. Vieläkin herjaa lambda-antureita. venttiili kopan tiiviste on noin 3v vanha eikä siinä vuotoa ole. Olisko mahdollista että katti/katit olisi paskana?
Autossa ei mitään sen kummempaa oiretta ole. käy niin nätisti kun olla ja voi. Mutta silti vituttaa se valo killutus. Saattaa olla palamatta 2 päivää ja sitten taas syttyy. Mikä avuksi
Comment