Originally posted by |foder|
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kusetusta kaupoilla !! - e46 airbagit !!
Collapse
X
-
Originally posted by |foder| View Postmutta sen tunnistinmaton pystyy ohittamaan monella tapaa. Jos ei tiedä mitä tekee niin jättäisi sitten tekemättä. Pahimmillaan johtaa kuolemaan.
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostEi ole kuin yksi tapa. VAIHTAA UUSI TUNNISTIN MATTO ja matka jatkuu.
Minusta BTCF on tehnyt tähän hyvän kannanoton kieltämällä yksityiskohtaisen keskustelun miten turvalaitteita ohitetaan. Pidetään siitä kiinni, ollaanhan me harrastajia.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostAsiat voi tehdä oikein ja väärin.
Minusta BTCF on tehnyt tähän hyvän kannanoton kieltämällä yksityiskohtaisen keskustelun miten turvalaitteita ohitetaan. Pidetään siitä kiinni, ollaanhan me harrastajia.Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostSamaa mieltä, ihan ihme touhua Tuskin on edes merkkiliikkeelle monen tunnin homma vaihtaa esim. tunnistinmatto jakkaraan. Luulis bemarikuskeilla sen verran varaa olevane39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostVaatii jo niin paljon edistyneempää koodausta ja softaamista sekä kytkentä viritelmää että pienemmällä vaivalla on korjattu bägi oikein, toki kaikenlaisia pölvästejä on olemmassa kuten jo todettu...
Eikä tämä mikään salaisuus ole. Onhan monilla autonvalmistajillakin omia, erilaisia suoraan liittimiin sopivia vastuksia sisältäviä sarjoja airbagin sytyttimien virtapiirien vianhakuun.E46 330ti M-Sport II '02 6-gang Supercharged
F20 LCI2 118dA M-Sport '19
Comment
-
-
Originally posted by walde View PostKahden-kolmen ohmin vastuksen kytkeminen liittimeenkö luokitellaan täällä "edistyneeksi koodaukseksi ja softaamiseksi"? Ohjainlaite diagnosoi syttimen virtapiiriä ainoastaan tarkkailemalla sytytinvastuksen yli muodostuvaa jännitehäviötä.
Eikä tämä mikään salaisuus ole. Onhan monilla autonvalmistajillakin omia, erilaisia suoraan liittimiin sopivia vastuksia sisältäviä sarjoja airbagin sytyttimien virtapiirien vianhakuun.
Ja on se hyvä kun se on tärkein asia tässä topikissa että pääsee "vittuilemaan" jollekkin edes jollain tavalla. Tämän topikin tarkoitus ja tavoite on auttaa ei vittuilla ja pöllöillä muille. et kiitos panoksestasi asiaan
Tuota ei ole kyllä itsellä tullut koskaan vastaan että olisi pelkkä vastus laitettu väliin, mutta miksipäs se ei toimisi, noin yksinkertaistahan se on.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostEn nyt ihan ymmärrä sinun itsepäisyyttäsi tässä asiassa, kun se EI ole noin yksinkertaista.
Penkin tunnistimien (SBE) kanssa ei tietenkään näin ole.E46 330ti M-Sport II '02 6-gang Supercharged
F20 LCI2 118dA M-Sport '19
Comment
-
-
C'moon. Eikö me just sovittu, että yksityiskohtaisempien ohjeiden antaminen ohituksille on vastoin forumin sääntöjä. Nyt ryhtiä peliin äijät, vaikka tuntuukin yksinkertaiselle asialle.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEi tunnu monilla olevan varaa sijoittaa korjauksiin, kun aika moni on kysellyt noiden ohittamista minultakin vikakoodienlukemisen yhteydessä (kun tuo vika on tullut esiin). Itse olen kanssa samaa mieltä, että vaihtaa sen maton, itse en ala mitään virityksiä turvalaitteisiin tekemään.
Originally posted by makkis View PostTuota ei ole kyllä itsellä tullut koskaan vastaan että olisi pelkkä vastus laitettu väliin, mutta miksipäs se ei toimisi, noin yksinkertaistahan se on.
Comment
-
-
Ite tuos ostin kolari 330i e46:n, siitä oli bägit poksahtanu apukuskin takaovesta ja sivuverho samaltapuolen. Ja purkaes autoo ihmettelin kovasti ku ei kuskinpuolella ovissa ollu bägejä lainkaan....
Eikä sit ollu verhoakaan, oli leikattu pois ja jämät vain jäänyt. Vastukset oli bägien liittimis.
Tiedustelin asiasta avk:lta, sanoivat vain et sehän on tuontiauto....Last edited by snoumaan; 09-03-2017, 01:19.
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostTuo penkin alle laitettava "huijaus" mokkula ei ole riski turvallisuudelle millään muotoa, että ne on "sallittuja" modauksia ja voin myöntää näitä itsekin laittaneeni, koska ne EI heikennä turvallisuutta.
Noilla vastuksilla "ohitetaan" repsikan penkin tunnistematto siten että se kuvittelee siinä kokoajan jonkun istuvan.
Eli kolaritilanteessa repsikan bägit laukeaa, oli siinä ketään tai ei. Turvallisuusriski siitä tulisi mikäli ne eivät laukeaisi.
Ja yllättävän moni joka ei tiedä näistä "huijaus" palikoista menee merkkiliikkeeseen ostamaan uuden tunniste maton ja koska se pitäisi asentaa penkin sisään, tehdäänkin helpompi ratkaisu. Laitetaan liitin kiinni ja työnnetään matto penkin alle ja sitten ei bägin valo enään pala, mutta kolaritilanteessa ei myöskään bägit laukea koska se ei tiedä että repsikassa istuu ketään, tämä on turvallisuusriski.
Eli se tunniste maton "huijaus" vastus palikka ei ole turvallisuusriski, vaikka joku näin kuvittelisi.Last edited by aku1979; 12-03-2017, 23:25.
Comment
-
Comment