Originally posted by L6vi
View Post
330d Käynnistys ongelma
Collapse
X
-
En nähnyt tai sitten en huomannut, mutta miten siirtopaineet käyttäytyy. Pysyykö yli 3,5bar?Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
-
Nyt vaihdettu myös kp pumpun perään paineensäädin, railpaineanturi jakotukkii.
Sama homma, eli satunnaisesti lupaa mutta ei jaksa loppuun asti.
Siirtopumppu surisee jonkun minuutin ja surina kiihtyy jossain kohtaa kunnes loppuu.
Voisiko tankin sisäinen pumppu tehdä näin.
Delphillä katsottuna tankin määrät vaihteli. Toisella puolella 17 ja toisessa 9 litraa. Vaikutusta?
Comment
-
Onko pois suljettu nokka-akselin asentotunnistin vika ja EWS-DDE synkan katoaminen?Originally posted by L6vi View PostNyt vaihdettu myös kp pumpun perään paineensäädin, railpaineanturi jakotukkii.
Sama homma, eli satunnaisesti lupaa mutta ei jaksa loppuun asti.
Siirtopumppu surisee jonkun minuutin ja surina kiihtyy jossain kohtaa kunnes loppuu.
Voisiko tankin sisäinen pumppu tehdä näin.
Delphillä katsottuna tankin määrät vaihteli. Toisella puolella 17 ja toisessa 9 litraa. Vaikutusta?
Comment
-
Se vaihdettu jo ja kokeiltu myös vanhalla.Originally posted by Hezman View PostOnko pois suljettu nokka-akselin asentotunnistin vika ja EWS-DDE synkan katoaminen?
"Lukulaitteella katsottu myös, että ei esteitä käynnistämiseen" EWS osiosta.
Lupailisiko jos synkka hukassa, ei varmasti?
Ja edelleen painotan että auto sammui heti kun lähti liikkeelle eteenpäin. Sitä ennen tyhjäkäynnillä tovin. Js tämä tapahtui kampuran tunnistimen vaihdon jälkeen.Last edited by L6vi; 27-11-2017, 01:44.
Comment
-
Laita dataa siittä mitä siinä koneessa tapahtuu startatessa.Originally posted by L6vi View PostSe vaihdettu jo ja kokeiltu myös vanhalla.
"Lukulaitteella katsottu myös, että ei esteitä käynnistämiseen" EWS osiosta.
Lupailisiko jos synkka hukassa, ei varmasti?
Ja edelleen painotan että auto sammui heti kun lähti liikkeelle eteenpäin. Sitä ennen tyhjäkäynnillä tovin. Js tämä tapahtui kampuran tunnistimen vaihdon jälkeen.
-Rail paineet, pyydetty/toteutunut
-Polttoaineen esipaine
-Moottorin kierrosluku
-Ruiskutusaika (näkee aukeaako suuttimet edes)
Oliko vaihdetut anturit alkuperäisiä. Jos ei, niin siinä yksi epäilyksen kohde.
Comment
-
Ei lupaile jos EWS-DME synkka kateissa. Synkan katoamisesta tulee myös vikakoodi.Originally posted by L6vi View PostSe vaihdettu jo ja kokeiltu myös vanhalla.
"Lukulaitteella katsottu myös, että ei esteitä käynnistämiseen" EWS osiosta.
Lupailisiko jos synkka hukassa, ei varmasti?
Ja edelleen painotan että auto sammui heti kun lähti liikkeelle eteenpäin. Sitä ennen tyhjäkäynnillä tovin. Js tämä tapahtui kampuran tunnistimen vaihdon jälkeen.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
No se on sitten selvä tapaus miksi ei käy kunnolla. Tuliko muista miten paljon? Jos ei tullut, niin kannattaa tuo yksi suutin vaihtaa ja sitten testata uudelleen suuttimien paluuvuodot. Suuttimien korjausarvot kun ei kerro paluuvuodoista.Originally posted by L6vi View Post5 pytyn suutin reilu 10sec starttauksella veti kupin täyteen polttoainettae39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Korjausarvot tuli mitattua silloin kun auto vielä toimi ja ne ei ollut mitenkään hälyttävät. Eipä muista juuri tullut mitään.Originally posted by HTK12 View PostNo se on sitten selvä tapaus miksi ei käy kunnolla. Tuliko muista miten paljon? Jos ei tullut, niin kannattaa tuo yksi suutin vaihtaa ja sitten testata uudelleen suuttimien paluuvuodot. Suuttimien korjausarvot kun ei kerro paluuvuodoista.
Ja siis auto ei käy ollenkaan. Käytetyllä suuttimella testataan auttaako. Suutin lähti irti pienellä rykäisyllä.
Comment
-
Jos yksi suutin vuotaa kunnolla, niin ei se käynnistykkään. Rail-paineet jää liian mataliksi. Kannattaa se yksi vuotava suutin ensin vaihtaa. Jos sillä lähtee toimimaan, niin ei niitä muita suuttimia ole pakko vaihtaa ellei halua.Originally posted by L6vi View PostKorjausarvot tuli mitattua silloin kun auto vielä toimi ja ne ei ollut mitenkään hälyttävät. Eipä muista juuri tullut mitään.
Ja siis auto ei käy ollenkaan. Käytetyllä suuttimella testataan auttaako. Suutin lähti irti pienellä rykäisyllä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Paljonko Rail-paineet on nyt? Yli vai alle 300bar startissa? Lähtee ilman hehkujakin käyntiin näillä keleillä.Originally posted by L6vi View PostTuleeko jollain mieleen missä vika?
Inpalla nyt katsottu että kaikki pyynnit toteutuu. Vaihdettu siis kuseva suutin ja railpaineet nousee startatessa reilusti.
Paljon koneella pitää olla kierroksia käynnistyäkseen?
Hehkusta vikakoodi, voiko vaikuttaa ?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
Comment