Kauhea vääntö jostain niveltangoista ja niiden hinnoista ja laadusta, vaikka ne ei liity millään tavalla kysyjän kuvaamiin oireisiin.
E46 ohjaus hakee.
Collapse
X
-
-
Asun Italiassa ja mekaanikko tilaa osat täällä.Originally posted by jr66 View PostAivan sama, samat osat alustassa ja ohjauksessa on. Tilaatko varmuudeksi osia ennen pajalle vientiä vai mikä on suunnitelma ?
Kävin eilen suuntaamassa renkaat ja meno vakaantui jo sillä paljon, mutta ensiviikolla pulsat, tukivarret, ohjausnivel ja sen tangot nyt ensiksi vaihtoon.
Comment
-
Noi kertomasi osat olisi pitänyt vaihtaa ensin ja vasta sitten suuntaukseen.Originally posted by B-Girl View PostAsun Italiassa ja mekaanikko tilaa osat täällä.
Kävin eilen suuntaamassa renkaat ja meno vakaantui jo sillä paljon, mutta ensiviikolla pulsat, tukivarret, ohjausnivel ja sen tangot nyt ensiksi vaihtoon.
Comment
-
Kannattaa myös käydä jarrut huolellisesti läpi mikäli jarruttaessa vetelee.Originally posted by Utti View PostSamoja oireita täällä, vaihdettu etutukivarret puslineen ja raidetangot edelleen ihan järkyttävä ja jopa vaarallinen ajaa. Jarruttaessakin tuntuu jompikumpi puoli nappaavan kiinni ja saat kammeta rattia tosissasi.
Vanteet millä ET lukemalla, renkaat ja paineet millaiset?
Comment
-
Vaihdoitko iskarit kokonaan vai teit jotain iskareiden yläpäille?Originally posted by expertti View PostJoko oli etuiskarien yläpäät tarkastettu/vaihdettu. Itsellä ainakin auto käytös oli enemmän kuin oikuttelevaa,levotonta. Syyksi paljastui nuo yläpäät. Auto rauhoittui kerralla vaihdon jälkeen.
Comment
-
Iskarin yläpäistähän tuossa puhutaan. Onko se auto nyt käynyt siellä pajalla selvitettävänä?Originally posted by B-Girl View PostVaihdoitko iskarit kokonaan vai teit jotain iskareiden yläpäille?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Iskareita ei vaihdettu kun ne ok. Vaihdatin vain uudet yläpäät. Niistä oli laakerit mennyt väljäksi. Huomasi ja tunsi kun yläpää oli käsissä, välystä oli laakereissa. Paikoillaan ollessa tuota välystä ei pääse tuntemaan kun jousikuorma+ auton paino lepää laakerilla...Originally posted by B-Girl View PostVaihdoitko iskarit kokonaan vai teit jotain iskareiden yläpäille?
Comment
-
Selvisikö mikä oli vikana ja tuliko kuntoon?
Omassa pelissä täysin sama vaiva ja olen huomannut että huonot alapallot pistää täristämään normiajossa, nuo alatukivarren takapuslat auttaa että mennään pehmeästi kohtisuoraan vastaantulevien saumojen yli mutta annas olla kun hypit ratikkakiskojen yli tai muun ei viivasuoran esteen, pienistä kuopista puhumattakaan. Ratti ottaa silmänräpäyksessä sellaisia 1/8 kierroksen kokoisia heilahduksia ja hakee uutta suuntaa. Omassa autossa vaihdettu 1,5 v sisään: etualatukivarret puslineen, raidetangot kokonaan, koiranluut, iskarit ja jouset sekä iskareiden yläpäät eteen ja taakse ja ostettu uudet kesä- ja talvirenkaat. Tuo ohjauksen hakeminen ei ole muuttunut vaikka toki tuntuu osin jämäkämmältä käteen mutta selvästi väljää on vielä jossain, eikä auto kulje pehmeästi. Mitään kilinää en kuule, joten kovasti kiinnostaa mitä tuolle autolle tehtiin. Itse menossa vielä kulmien säätöön kun juuri sain auton viimeisestä remontista.
Comment
Comment