Moro, eli kyseiseen autoon olen tässä hiljattain laittanut manuaali laatikon automaatin tilalle, kyseessä GS6-53DZ. Kaikki mekaaniset osat jo vaihdettu mm. perä,kardaani,laatikko yms.
Nyt olen vaiheessa missä pitäisi tehdä kaapeloinnit ja ohjelmoida auto. Ohjelmoinnin osalta on hieman kysymyksiä sillä en haluaisi rikkoa moottorinohjausta tai muita moduuleja.
Kysymykseni liittyy moottorinohjauksen ohjelmointiin sillä automaatissa ja manuaalissa on hieman ilmeisesti eroa ohjelmassa. Ilmeisesti winKFP ohjelmalla tämän pitäisi onnistua. Riittääkö että katson realoem:stä numeron manuaali versioon (kuvat liitteenä) ja päivitän ohjelman? sekä kannattaako ohjelmoinnin aikana pitää akkulaturia kiinni? kyseessä siis ikivanha laturi josta ei oikein tiedä lataako tasaisesti..
Nyt olen vaiheessa missä pitäisi tehdä kaapeloinnit ja ohjelmoida auto. Ohjelmoinnin osalta on hieman kysymyksiä sillä en haluaisi rikkoa moottorinohjausta tai muita moduuleja.
Kysymykseni liittyy moottorinohjauksen ohjelmointiin sillä automaatissa ja manuaalissa on hieman ilmeisesti eroa ohjelmassa. Ilmeisesti winKFP ohjelmalla tämän pitäisi onnistua. Riittääkö että katson realoem:stä numeron manuaali versioon (kuvat liitteenä) ja päivitän ohjelman? sekä kannattaako ohjelmoinnin aikana pitää akkulaturia kiinni? kyseessä siis ikivanha laturi josta ei oikein tiedä lataako tasaisesti..
Comment