Passaa varmaan tässä samassa topicissa kysyä, että mites 320D:n saa kulkemaan lastulla? Eli paljonko siihen saa tehoja / vääntöä ja miten kovasti se sen jälkeen kiihtyy sataseen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw 330d 2002
Collapse
X
-
Originally posted by HarzaTheManPassaa varmaan tässä samassa topicissa kysyä, että mites 320D:n saa kulkemaan lastulla? Eli paljonko siihen saa tehoja / vääntöä ja miten kovasti se sen jälkeen kiihtyy sataseen?
Ohituskiihtyvyydessä kanssa on huomattava ero vakiolla ja lastutetulla..ei muuta kuin lastua kehiin näihin nokivasaroihinF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by vekuEikös näitä ole kahdella "tehovaihtoehdolla" 136 hp ja commonrail 150 hp,veikkaan että molempiin saa sen +/- 30% lisää tehoa ja vääntöä joilla max pari sekkaa saa 0-100 sek.
Ohituskiihtyvyydessä kanssa on huomattava ero vakiolla ja lastutetulla..ei muuta kuin lastua kehiin näihin nokivasaroihinLast edited by juppis; 30-01-2006, 17:07.
Comment
-
-
Tais viitata 320d lastutukseen ja tuossa 4cyl dieselissä on nuo tehot hevosina 136 ja rail koneissa 150 ja ihan uusissa 163Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
no kun tuntuu olevan noi M:ät kovia kulkemaan=sitten aikalappuja mitä menee vartin.niistähän sitten näkee oliko käsi vai ei.kyllä toi dieseli on hiukanvaikeampi paikaltaan irroittaa ripeästi kuin bentsiini vapari.
noita musta tuntuu ja lehtien testejä voi vetää huusista alas.tai sitten menee motarille tekemään pientä testiä...
ja eihän se antpete auto hyvä ollutkaan-->voitti gumpall3000 kisan vuonna 2002 muistaakseni,miljoona-pirssit taakse jääneenä.Ford Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
Comment
-
-
http://www.daftproductions.com/video...638_106-34.mpg(3.39Mt)
Renkaita lukuunottamatta vakio e46 M3. [email protected]X35i N54 imuventtiilien pähkinäpuhallukset
YV:llä lisätietoja
Ex. E92 335i MOTIV 900 Single turbo
996 Turbo X50
500whp.net
Comment
-
-
Originally posted by -TapiEpäonneksi manuaalilootasi kaipaa väliin kytkimen joka on se heikoin lenkki yhdessä vauhtipyörän kanssa. Myös isojen pykälien rattaat ovat helisemässä alakierrosväännöllä leikkiessä (tomaatilla ei yksinkertaisesti pysty rääkkäämään lootaa samalla lailla kuin manuaalilla).Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by juppisRiippuu mitä olet autollesi tekemässä? Eli kyllä tuo orkkis kytkin kestää aikalailla kuitenkin...
siihen sitte lastu...sellaset n.250hv 550Nm vääntöä (rajotettu, kestävyys pysyisi ok) sitte uus putkisto jossain vaiheessa cooleri keulaan yms muuta pientä lisäks
tavotteet sellaset 280hv ja väännöt alle 600Nm..ei taida enää vakio kytkin riittää, rupee varmasti luistamaan jo...Ei kuitenkaan mitn jumalatonta äkkiherkkää raskasta kisakytkintä millä ei jaksa ajaa ku 15min päivässä
mitkä olis järkeviä vaihtoehtoja?Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Hö! Tottakai se kiisseli tuntuu perstuntumalla nopeammalta kun m5...
Se onkin näitten "käytännönvoima" isäntien pahin virhe...
En nyt tarkota näitä superdieseleitä. Vaan näitä pikkupomoja jotka on lastuttanu niitten v70 d5:en ja se on sit nopein auto mitä tää maailma on nähny...
Itku pääsee...
Comment
-
-
Originally posted by e36Hö! Tottakai se kiisseli tuntuu perstuntumalla nopeammalta kun m5...
Se onkin näitten "käytännönvoima" isäntien pahin virhe...
En nyt tarkota näitä superdieseleitä. Vaan näitä pikkupomoja jotka on lastuttanu niitten v70 d5:en ja se on sit nopein auto mitä tää maailma on nähny...
Itku pääsee...
Joo mutta itse en kyllä kuulu tuohon sakkiin. Eli kaikenlaisia on tullut ajettua. Ihan oikeastikin nopeita autojakin. Enkä tarkoita pelkästään mitään 400hv m5:sia tai muitakaan katuvehkeitä. Nopeimmalla ajettu vartti 10.4 alastarolla! Eli vertailu pohjaa löytyy enemmän kuin uskottekaan. Niin ja tosiaan vuorotellen ajelin D:llä ja M:llä, joten... ;-)
Comment
-
-
Originally posted by henriei oo vielä tätä autoo, mutta ens kesänä pitäs tulla, kun sopiva vaan löytyy eli 330Cd
siihen sitte lastu...sellaset n.250hv 550Nm vääntöä (rajotettu, kestävyys pysyisi ok) sitte uus putkisto jossain vaiheessa cooleri keulaan yms muuta pientä lisäks
tavotteet sellaset 280hv ja väännöt alle 600Nm..ei taida enää vakio kytkin riittää, rupee varmasti luistamaan jo...Ei kuitenkaan mitn jumalatonta äkkiherkkää raskasta kisakytkintä millä ei jaksa ajaa ku 15min päivässä
mitkä olis järkeviä vaihtoehtoja?
Comment
-
-
Netissä liikkuu tällanen pätkä (joku varmaan tietää mistä se on ladattavissa):
BMW Race 330ci vs. 330cd vs. M3CSL
330ci:ssä 240 hv lyöntiä, cd:ssä 245 hv. Kaksi vetoa, toinen 120-220 ja toinen 120-240. Ihan tasoihin nuo menevät, eikä pitäisi dieselin huonomman paikaltaan lähdönkään haitata. Vaikea uskoa, että jos dieselissä olisi ollut 10 hv enemmän niin olisi jättänyt M5:sen. CSL vetelee videolla perässä kuvausautona matalilla kierroksillaLast edited by cool10; 01-02-2006, 17:06.EX: 730i -89
Comment
-
Comment