Elikkäs miten moinen operaatio tehdään? pultin reiästä rummun sisältä vai rummun takaa jostaki???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e46 käsijarrun kiristys
Collapse
X
-
Originally posted by ammattimiesensiapua voi antaa käsijarrukahvan juuressa olevasta kirisysmutterista joka on vaijerin päässä."Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi."
http://www.onnelanmatkailu.fi/ Rallia, elämyksiä ja illanviettoa ryhmille, firmoille jne...
Comment
-
-
Originally posted by Tomppa123ja jos ei riitä ni pultin reiän sisästä jousta kampeamaan vaan"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by Kaimannmillä neljänneksellä tuo jousi olis tuolla rummun sisällä, Ylävasen,yläoikea, alaoikea vai alavasen?
en tosin muista onko E36:ssa samanlainen säätö kun E46:ssa, täytyypä vilasta TIS:stäLast edited by erese; 17-08-2006, 18:27.F40 -20
F20 -13
E46 320D Touring -01
E36 "nokivasara" Touring -99
Comment
-
-
Jarruja on nyt tutkittu ja hutkittu. Käsijarru kengät meni vaihtoon. Yksi mielenkiintonen juttu oli että toisen rummun sisällä oli 3mm kovettunutta paskaa(ruostetta tai jotain) osittain lasipinnalla(hyvinkin kiiltävä). Pienen naputtelun jälkeen tuo moska lähti ja ihan siistin näköseks sain nuo rummut.
MUTTA, nyt kun ei meinaa tuo käsijarru pitää. Olen kiristänyt ensin rummusta niin että laahaa vähän, ja sitten vaijerista kaikki tyhjät pois. Melko hyvin pitää keula alas päin kun mäkeen laittaa, mutta kun on keula ylös niin ei enää pidä.
Mitä mulla on jääny huomioimatta tuossa remontissa?"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by KaimannJarruja on nyt tutkittu ja hutkittu. Käsijarru kengät meni vaihtoon. Yksi mielenkiintonen juttu oli että toisen rummun sisällä oli 3mm kovettunutta paskaa(ruostetta tai jotain) osittain lasipinnalla(hyvinkin kiiltävä). Pienen naputtelun jälkeen tuo moska lähti ja ihan siistin näköseks sain nuo rummut.
MUTTA, nyt kun ei meinaa tuo käsijarru pitää. Olen kiristänyt ensin rummusta niin että laahaa vähän, ja sitten vaijerista kaikki tyhjät pois. Melko hyvin pitää keula alas päin kun mäkeen laittaa, mutta kun on keula ylös niin ei enää pidä.
Mitä mulla on jääny huomioimatta tuossa remontissa?Last edited by erese; 19-09-2006, 09:51.F40 -20
F20 -13
E46 320D Touring -01
E36 "nokivasara" Touring -99
Comment
-
-
Originally posted by ereseTiedä sitten auttaako seuraava mutta käsijarrurempan jälkeiseksi toimenpiteeksi löytyi ohjeeksi tämmöinen:
Joo ei auttanu. No, eihän takavetosella käsijarrua tarvi"Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-
Comment
-
-
Originally posted by KaimannJoo ei auttanu. No, eihän takavetosella käsijarrua tarviF40 -20
F20 -13
E46 320D Touring -01
E36 "nokivasara" Touring -99
Comment
-
-
Originally posted by erese View PostMuistaakseni käkkärin kiristys hoidettiin siten että otat vanteesta 4 pulttia irti ja pyörität vanteen sellaiseen kohtaan että ainoa kiinnioleva pultti on klo 12:ssa. Säätö tapahtuu seuraavasta pultin reiästä mikä tulee n. klo. 14 kohdille. Fikkarilla kun katsoo pultin reiästä niin näkee siipirattaan mistä säätö tapahtuu. Ratasta kun pyörittää vastapäivään niin käsijarrukenkä kiristyy ja myötäpäivään löystyy. Eli ensin säädetään takaa ja sen jälkeen hienosäätö käsijarrukahvan vaijereistä...
en tosin muista onko E36:ssa samanlainen säätö kun E46:ssa, täytyypä vilasta TIS:stä
vain sen klo 14 kohdalla olevan ja kurkkaa sinne?
Comment
-
-
Originally posted by pekkis234 View PostMiksi muuten pitää ottaa 4 pulttia irti? Eikö se riittäisi että ottaa
vain sen klo 14 kohdalla olevan ja kurkkaa sinne?"I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Originally posted by newport View PostMulla sama homma, melkein uudet rummut/levyt ja vaihdoin käsijarrukengät ja ei saa millään pitämään vaikka säätää mistä. Jos joku viisas tietäis mistä johtuu.
Comment
-
Comment