elikkäs onko kuinka helppo/mahdoton??? kotikontein tuo vaihtaa?:think ja jos joku on sen vaihtanut joskus niin neuvot tarpeen..
Pulse generator camshaftin vaihto E46 328ci:hin
Collapse
X
-
Pulse generator camshaftin vaihto E46 328ci:hin
Meni äsken väärään paikkaan joten laitan sen nyt tännekkin.. Eli onkos joku joskus kyseisen osan vaihtanut itse.. ja tai onko se mahdollista kotikonstein:think
Jos joku tietää/osaa niin neuvoja otetaan kiitollisena vastaan.
-
Ihan nix nax homma...anturin kaapeli irti->anturi irti...ja uutta tilalleOriginally posted by Jooseppi View Postelikkäs onko kuinka helppo/mahdoton??? kotikontein tuo vaihtaa?:think ja jos joku on sen vaihtanut joskus niin neuvot tarpeen..
Näin ainakin 330:ssä...ja osa maksaa n.100€e61 530i touring M-sport LCI -08
Ex:e46 330ia Touring M-sport II -03
Ex:e46 330i -01 Sedan
Ex:e36 328i Coupe sport edition -97
Comment
-
Tässä olis juttua aiheesta. http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=76364.
Imupuolen nokka-akselin asentoanturin irroitus: ilmanputsarinkotelo pois, imupuolen nokka-akselin solenoidi pois(32mm kanta) ja sitte vain anturi irti. Asennus päin vastaisessa järjestyksessä. Älä väännä anturin kiinnitys ruuvia liian tiukkaan.Last edited by -PT-; 17-11-2006, 21:38.Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
Imu vai pako?
Kuusiokololla pakopuolen anturin ruuvi ja liitin irti. Anturi käteen ja uusi päinvastaisessa järjestyksessä takaisin(anturi no:5).
http://www.realoem.com/bmw/showparts...70&hg=11&fg=15
Imupuolen anturin vaihto edellyttää vanoksen magneettiventtiilin irti kierämisen(osa 2), ja mahdollisesti huohotinputken irroituksen, jonka jälkeen anturi vaihdettavissa(anturi no:18).
Comment
-
Oliskohan kuitenkin 32 mm se solenoidin kanta?
Comment
-
Kyllä näin mustakin se oli...Originally posted by Bullitt View PostOliskohan kuitenkin 32 mm se solenoidin kanta?
Comment
-
Musta kanssa kannattaa sama selvittää, ennen kun alkaa hosumaan. Omassa autossa lopulta oli nimenomaan PAKOpuolen anturi sökö, tai sitten molemmat...?? Enään ei voi tietää.Originally posted by Hemi View PostMutta...ettei nyt olisikin kyse pakopuolen anturista?
Comment
-
Vikakoodit luetuttamalla se selviää kumpi anturi on kyseessä...ei tarvii arvailla..
Omassa koslassa se oli ainakin hyvin selvästi ilmaistu vikakoodin muodossa: camshaft pulse generator, exhaust system...tms.e61 530i touring M-sport LCI -08
Ex:e46 330ia Touring M-sport II -03
Ex:e46 330i -01 Sedan
Ex:e36 328i Coupe sport edition -97
Comment
-
Jep. Kannattee varmistaa kumpi anturi on kyseessä. Kalliita nuo anturit.
BTW niin jos olet vaihtamassa imupuolen anturia niin ei kannata säikähtää jos anturi on erinnäköinen. Niihin on tehty modifikaatio.Last edited by -PT-; 18-11-2006, 14:24.Peugeot 407 HDi 136 -04
Ex: E46 320i -00
Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
Comment
-
Originally posted by -PT- View PostBTW niin jos olet vaihtamassa imupuolen anturia niin ei kannata säikähtää jos anturi on erinnäköinen. Niihin on tehty modifikaatio.
Ja sama homma pakopuolenkin anturissa...kärjen halkaisija on pienempi kuin alkuperäisessäe61 530i touring M-sport LCI -08
Ex:e46 330ia Touring M-sport II -03
Ex:e46 330i -01 Sedan
Ex:e36 328i Coupe sport edition -97
Comment
-
Originally posted by Murska View PostJa sama homma pakopuolenkin anturissa...kärjen halkaisija on pienempi kuin alkuperäisessä
Musta se oli kyllä toisinpäin?
Uuden anturin halkaisija oli suurempi kuin vanhan originellin?
Comment
Comment