Meni äsken väärään paikkaan joten laitan sen nyt tännekkin.. Eli onkos joku joskus kyseisen osan vaihtanut itse.. ja tai onko se mahdollista kotikonstein:think
Jos joku tietää/osaa niin neuvoja otetaan kiitollisena vastaan.
Imupuolen anturin vaihto edellyttää vanoksen magneettiventtiilin irti kierämisen(osa 2), ja mahdollisesti huohotinputken irroituksen, jonka jälkeen anturi vaihdettavissa(anturi no:18).
Mutta...ettei nyt olisikin kyse pakopuolen anturista?
Musta kanssa kannattaa sama selvittää, ennen kun alkaa hosumaan. Omassa autossa lopulta oli nimenomaan PAKOpuolen anturi sökö, tai sitten molemmat...?? Enään ei voi tietää.
--------------------------------------------------- E91 325d M-Sport ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04, E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98
Vikakoodit luetuttamalla se selviää kumpi anturi on kyseessä...ei tarvii arvailla..
Omassa koslassa se oli ainakin hyvin selvästi ilmaistu vikakoodin muodossa: camshaft pulse generator, exhaust system...tms.
e61 530i touring M-sport LCI -08
Ex:e46 330ia Touring M-sport II -03
Ex:e46 330i -01 Sedan
Ex:e36 328i Coupe sport edition -97
Comment